Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst gode ting om Sanne, men de fleste anmeldelser jeg fandt var nogle år gamle.

Men syntes, der var interessante ting ind imellem. Så jeg sendte hende en SMS og sagde, at jeg ledte efter en hofleverandør ud i forkælelse. Hvad ikke er helt forkert. Leder stadig efter afløseren til Olivia no. 1. Og nu tror jeg sgu, jeg har fundet hende....

Stedet er en kælder i et industriområde, men flot stort lokale med stor seng og masser af spejle. Faktisk ret smagfuldt. Blev vist ind og meget hurtigt efter kom Sanne ind. Smuk, slank pige med pæne, store bryster. Virkede med det samme sød og imødekommende med et dejligt smil. Og pakket ind i flotte lingeri med hofteholder og meget lange læderstøvler. Meeeeget lokkende. Hurtig betaling og så forsvandt hun ud af døren, og jeg gik i gang med at klæde mig af. Men hvor man plejer at skulle vente nogle minutter, kom Sanne tilbage inden jeg havde nået at få tøjet helt af. Hun kom direkte over og gav mig det hedeste dybe tungekys. Så hjalp hun mig af med det sidste tøj og lagde sig hurtigt på knæ og gav mig den dejligste fransk endnu inden jeg havde nået sengen. Se det er en førstegangsvelkomst, der er til at forstå. Da jeg ugen efter besøgte Sanne igen, for at teste om jeg bare havde været heldig eller om det virkelig var standarden kom hun også ind inden jeg nåede ud af tøjet. Denne gang sad jeg endnu i den store lænestol, og nu fik jeg først fransk siddende der. Så kravlede hun op på stolen og satte sig på mit ansigt, så jeg kunne slikke hendes glatte og velsmagende fisse. Så vendte hun sig sgu om og så fik vi en 69 i stolen. Fame frækt - og noget helt nyt for mig. Den stilling har jeg ikke prøvet i en stol før. Endnu engang en fantastisk velkomst.

Det efterfølgende sex i sengen indeholdt dejlig fransk igen og sex i flere stillinger, hvor hun virkelig virker indlevende. Og hele tiden er Sanne meget opmærksom på mig og holder øjenkontakt og kysser lidenskabeligt. Jeg slikker hende, og hun stønner og virker virkelig som om hun nyder det. På et tidspunkt siger hun, at jeg skal passe på, jeg ikke drukner og at hun kom dejligt. Jeg spørger om hun kan sprøjte, og hun smiler og siger, at hvis jeg er god, så kan hun måske godt. Jeg stikker to fingre op, og hun begynder straks at stønne og siger, at det tror hun bestemt hun kan, hvis jeg bliver ved og har tålmodighed. Ud af intet har hun pludselig en vibrerende dildo hevet frem, som hun også tager i brug. Hun vender sig, så hun liggende på ryggen kan slikke mig, mens jeg masserer hende med mine to fingre oppe i hendes stramme skede. Hun stønner mere og mere og klemmer om mine fingre. Og så begynder hun at sprøjte. Fantastisk fornemmelse. Og noget der aldrig før er lykkedes for mig med en GP. Dette måtte jeg også teste igen ugen efter, og her gik det helt vildt. Her sprøjtede hun virkeligt meget og hele hendes underliv klemte sig sammen om mine fingre, og hun gik næsten i kramper. Svært bekræftende for en mand skulle jeg hilse at sige. Og ret smaskende og larmende da hun red mig vildt i hugstilling lige bagefter.

Som sagt dejlig sex i mange stillinger begge gange. Og begge gange valgte jeg at komme ud over hendes dejlige bryster.

alt i alt er Sanne det bedste, der er sket for mig på den her front i mange år. Jeg behøver ikke andre. Jeg skal bare bruge en masse penge og have en masse dejlig sex. Og blive bekræftet i min kunnen (det havde jeg ligegodt aldrig lige troet skulle ske sådan her... Måske kan hun på en eller anden måde selv styre det der sprøjteri, og fake det på en eller anden måde. Men så gør hun det så godt og overbevisende, at jeg æder det råt. Og det er vel så ok)

Er I til indlevelse, dejligt smil, skøn krop, frækt undertøj, dejlig sex - og kan og vil I give pigen noget også - så er Sanne den bedste anbefaling, jeg på nogen måde kan give.

Men vær sød ved hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Wanker

Super anmeldelse. Lyder som en kvinde der kan forføre.  Hvor lang tid varede disse sessioner med Sanne, og hvad er prisen. Ved at kvalitet koster.

Hvor meget koster superfransk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Olivia no.1 kender alle kvalitetsbevidste mænd, der har bevæget sig i denne verden i mere end 5 år. Dengang der var noget der hed A-gruppen, SMS-planet og pussygalores. (PG findes nu stadig). Olivia var one of a kind.

Jeg tog en halv time begge gange til 1200,-. Måske ikke billigt, men heller ikke dyrt. Og hver en krone værd.

Og fuuuck ja, hun er lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Sanne er nice. Bare synd at jeg bor på Fyn nu, der er sku langt til Rødovre ligepludselig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor selv på østerbro og har en aftale med nanna eller som hun hedder på sexysecret laura desværre er hun på romantica i lige uger torsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Luilei12 skrev, for 19 timer siden:

Ligger sexysecret virkelig der hvor rødovre girls med ungarske piger er samme adresse i kælderen der forstår jeg ikke

Nej. Men det er tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

På nogle af billederne optræder hun med en veninde. Ved du hvem det er, og om hun tilbyder ffm?

Tak for en god anmeldelse btw

Redigeret af stantheman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den anden pige på Sannes billeder er en veninde, som hun vist kan tilkalde, hvis man ønsker en tur med dem begge. Jeg tror nok hun hedder Kristina. Men hun er ikke fast hos sexysecret. Så man skal lave aftalen med Sanne onsdagen før.

Men bestemt en oplevelse jeg overvejer at give mig selv i fødselsdagsgave senere på måneden. Men det løber op - vist nok omkring 4.000 for en time med begge piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Hamder3000 skrev, for 8 timer siden:

Den anden pige på Sannes billeder er en veninde, som hun vist kan tilkalde, hvis man ønsker en tur med dem begge. Jeg tror nok hun hedder Kristina. Men hun er ikke fast hos sexysecret. Så man skal lave aftalen med Sanne onsdagen før.

Men bestemt en oplevelse jeg overvejer at give mig selv i fødselsdagsgave senere på måneden. Men det løber op - vist nok omkring 4.000 for en time med begge piger.

Uh, det lyder herligt. Jeg må forbi snart. 

Tak for info!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke helt gennemskue, om dejligheden giver superfransk, og om det - i givet fald - var inkluderet i de 1200 kr., som Hamder300 betalte for ½ time. Nogen der kan afklare? Hamder300?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, den 3/6/2017 at 22:56:

Bor selv på østerbro og har en aftale med nanna eller som hun hedder på sexysecret laura desværre er hun på romantica i lige uger torsdag

Prøv også Malua hos sexysecret. Hun kan spille alle roller og så kan man gemme sit hoved (eller begge to) mellem de stooore bryster...

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/36-donna-deluxe

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 11 timer siden:

Spørg hende ved besøg ;)

Formålet med siden her er jo bl.a. at vi gæster hos glædespigerne kan spørge hinanden og udveksle erfaringer med det formål, at vi så kan spare tid og penge - og undgå at forstyrre pigerne med unødige spørgsmål. Jeg behøver ikke råd om, at jeg kan spørge pigen. Det er jeg i stand til at regne ud selv.

... Gid siden dog kunne undgå alle disse tåbelige, tomme indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 10 timer siden:

Formålet med siden her er jo bl.a. at vi gæster hos glædespigerne kan spørge hinanden og udveksle erfaringer med det formål, at vi så kan spare tid og penge - og undgå at forstyrre pigerne med unødige spørgsmål. Jeg behøver ikke råd om, at jeg kan spørge pigen. Det er jeg i stand til at regne ud selv.

... Gid siden dog kunne undgå alle disse tåbelige, tomme indlæg.

 

Helt enig Jørgensen! Du har fået et tåbeligt svar...

Jeg kan dog bekræfte at Sanne tilbyder superfransk - og hun gør det Rigtig godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 19 timer siden:

Prøv også Malua hos sexysecret. Hun kan spille alle roller og så kan man gemme sit hoved (eller begge to) mellem de stooore bryster...

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/36-donna-deluxe

Jeg har også besøgt Malua en enkelt gang for 2-3 år siden - hun er faktisk ret lækker. Men superfransk var ikke på programmet dengang, og det blev derfor ikke til flere besøg fra min side .. ved dog ikke om hun evt har ændret politik?? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 9 timer siden:

Helt enig Jørgensen! Du har fået et tåbeligt svar...

Jeg kan dog bekræfte at Sanne tilbyder superfransk - og hun gør det Rigtig godt :D

Tak for konstruktivt svar! :-) Er Sannes superfransk så ægte superfransk, eller er det med gummi på toppen (som nogle mener, er superfransk).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...