Hop til indhold
Bomberito

Marina - New in Odense

Recommended Posts

Besøgte Marina her til morgen https://annoncelight.dk/showad/227366

Jeg havde en fantastisk oplevelse. Billederne er ægte og passende, Marina har rigtigt store og helt naturlige bryster og jeg synes at hun har en dejlig og helt natruligbkrop. Hun er ikke fitness trænet men hun er slet ikke for stor, slank pige med store naturlige bryster. 

Jeg oplevede en utroligt sød og meget naturlig pige, hun er ny som GP men hun fremstår slet ikke usikker eller nervøs. Jeg synes at der var rigtigt god kemi og behandlingen var også der efter, så en af de bedste oplevelser jeg har haft længe.

Normalt er "spansk" efter min helt personlige opfattelse bedre i teorien en i praksis.. jeg synes at der er så meget andet sex der giver bedre fornæmmelse, men jeg må indrømme at Marina gav den bedste gang spansk jeg har fået til dato og resten er hun bestemt ikke dårlig til! 

Stedet er pænt og rent, nyt lagen på sengen, nye håndklæder, ren sæbeduftende pige... intet dårligt at sige.

bedre bliver en søndag formiddag ikke! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt nysgerrig her.....for snyder billederne, eller har hun virkelig store bryster? Der bruges udtryk som: "Kæmpe jader" og "Rigtig store bryster". Men jeg syns bare ikk de ser så store ud endda. Min erfaring herinde er jo, at vi har vidt forskellig opfattelse af hvad store bryster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig her.....for snyder billederne, eller har hun virkelig store bryster? Der bruges udtryk som: "Kæmpe jader" og "Rigtig store bryster". Men jeg syns bare ikk de ser så store ud endda. Min erfaring herinde er jo, at vi har vidt forskellig opfattelse af hvad store bryster :)

Så store er de heller ikke men fylder hånden og lidt mere ud og gode bløde. Falder lidt ud til siden når hun ligger ned. 

Men kæmpe er de ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Nogen der ved hvor hun blev af? Hendes annonce er ikke blevet opdateret de sidste par dage. Måske hun allerede er smuttet videre? Men kan selvfølgelig jo bare prøve at skrive til hende.

Trænger fandeme snart til noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos hende den anden dag. Hun ville være her ca 2 uger mere. I øvrigt en super oplevelse som jeg gerne gentager. Hendes bryster falder 100% i min smag. Dejlig store og bløde. Eneste lille men var at jeg blev lovet superfransk til prisen. Men det opfyldte hun så ikke. Men bestemt et besøg værd efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har hun givet op og er taget videre eller hjem. Der er utroligt mange piger for tiden og det ser hele tiden ud som om der kommer flere....

Det må gå ud over de enkeltes forretning, der bliver jo ikke flere mænd.....

Jeg har hørt mange klager over manglende kunder det sidste halve års tid.

Vores tendens til, herinde på Eroguide, at fokusere på enkelte piger og dermed piske deres popularitet uforholdsmæssigt op er sikkert ikke heldigt for alle dem der ingen anmeldelser får,,,og det er langt de fleste :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo herligt! Indtil for vel 2 år siden var Odense, i forhold til sin størrelse, nærmest som en indremissionsk landsby mht kønne yngre GPèr, men så skete der da noget. Jeg kiggede nærmest automatisk i trekantsområdet - ja altså det der ligger lige for enden af lillebæltsbroen, men nu er der jo et fint udvalg til priser modsvarende andre steder. Men et yderligere prisfald gjorde da ikke noget. Så kunne jeg komme oftere afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
downunder skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke på, at de to første billeder er af samme pige som resten af billederne

Det gør jeg! Hendes øjenbryn er fuldstændig identiske med de andre billeder + der er en masse lighedstræk, og hun skriver jo også i tekst at hun billeder hvor hun både er dullet op og alm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mascara mv. gør meget, men ikke så meget. Og synes du ikke, der er påfaldende, at hun er fotograferet i to vidt forskellige milieuer?
Men det er jo også ligegyldigt, hvis du og andre er tilfreds :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
downunder skrev, for 9 timer siden:

Mascara mv. gør meget, men ikke så meget. Og synes du ikke, der er påfaldende, at hun er fotograferet i to vidt forskellige milieuer?
Men det er jo også ligegyldigt, hvis du og andre er tilfreds :)

Nej jeg syns ikk' det er påfaldende at hun er fotograferet to forskellige steder, for det findes der masser af eksembler på ;-). Nogle GP rejser jo fra sted til sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 5/5/2017 at 01:55:

Vores tendens til, herinde på Eroguide, at fokusere på enkelte piger og dermed piske deres popularitet uforholdsmæssigt op er sikkert ikke heldigt for alle dem der ingen anmeldelser får,,,og det er langt de fleste :(

Hvis det er fordi folk ikke gider anmelde en ca. gennemsnitslig service er det vel nogenlunde OK - sådan at forstå at det vigtigste er er støtte dem der yder god service og advare mod dem der snyder.

Men hvis mange af kvinderne der ikke bliver anmeldt rent faktisk YDER en god service er det da trist de ikke bliver anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv ved en nogenlunde service er der altid ting at anmelde....

Om billeder er ægte, om stedet er godt, o.s.v

:)

og jeg tror de fleste piger faktisk anstrenger sig,... de der ikke gør det skal nok få en anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønheden er rejst hjem, i følge hendes plan..

om hun kommer igen, vides ikke..

Ekstra Bladet sælger så ikke lige en avis til hende..

nåede ikke at besøge hende..

jeg må håbe hun kommer igen.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...