Hop til indhold
stivpik93

Den bedste oplevelse!

Recommended Posts

stivpik93 skrev, for 1 minut siden:

Hahahahaa det jo ikke fordi vi nogensinde kommer til at slippe for de udenlandske kvinder og mænd hvis det det du tror vi lever i EU...

Hvis der ikke her i landet var efterspørgsel efter dem, ville de heller ikke komme herop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm ja der vidst kun delte meninger om det her haha :D

jeg synes bare vi mangler danske kvinder i det her miljø som ser ligeså godt ud som de udenlandske vi kan være heldige at støde på.. :) jeg vil gerne have en pige som ser super godt ud! ellers kunne jeg jo ligeså godt finde en uden at betale så så spare jeg også de penge.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hvis der ikke her i landet var efterspørgsel efter dem, ville de heller ikke komme herop.

Hvem efterspørg pizzariaerne? de kommer sku uanset hvad danmark lukker alt og alle ind det kan slet ikke diskuteres min ven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

plus de danske piger kunne da også bare begynde at matche priserne hvis det var så stort et problem altså det jo helt op til dem selv :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er vi helt uenige. Kunne udenlandske piger ikke få kunder i Danmark, ville de finde andre græsgange. Det er efterspørgslen af dem heroppe, der trækker, og det er således os selv, der "styrer" det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu snakker jeg om ALLE indvandre.. hvis ikke de bliver efterspurgt som GP'er så kommer de sku da bare og bor her og finder andet arbejde.. altså for fanden vi slipper sku aldrig for udlændinge hverken på den ene eller anden måde! så vi styre faktisk ikke en skid!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min bedste oplevelse var med en skøn Dansk kvinde, hun kunne bare få det hele til at gå op i noget ekstraordinært.

Jeg har kun været sammen med danske GP og så Thailandske massage piger, som jeg også nyder dejligt og har gode oplevelser med.

Men den bedste oplevelse dansk, nummer 2 oplevelse dansk og nummer 3 thai og resten en blanding.

Så har jeg været på Prag tur og det med et par super oplevelse, men jeg svarede her om piger i Danmark. 

Har lige lavet en aftale med en dansk kvinde til senere på måneden og da jeg så kan fantasere og glæde mig, så er det jo også med til, at skrue oplevelsen op.

God dag derude.

Redigeret af KnudSan
Ekstra tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har altid primært besøgt udenlandske gp.

De 10 år jeg har været på market har jeg gentagende gange har gp som udviklede sig til venner eller weekend kærester. Så har haft masser af super oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 2/5/2017 at 08:31:

Min bedste oplevelse var med en skøn Dansk kvinde, hun kunne bare få det hele til at gå op i noget ekstraordinært.

Jeg har kun været sammen med danske GP og så Thailandske massage piger, som jeg også nyder dejligt og har gode oplevelser med.

Men den bedste oplevelse dansk, nummer 2 oplevelse dansk og nummer 3 thai og resten en blanding.

Jeg deler dine erfaringer.

Min top-4 består med en enkelt undtagelse også af danske piger. Her har jeg fået de største oplevelser, så derfor sværger jeg til dem.

Derfor er det trist, at gode danske piger i den grad er kommet i defensiven overfor billige, invaderende udlændinge og sukkerpiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Jeg elsker østeuropæiske piger.....har altid haft en god oplevelse med dem, nærmest 99% hitrate. Prisen er ikke afgørende - men det gør da ikke noget at man kan møde centerfolds til under markedspris :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@gokke72 Når man læser anmeldelser herinde så er bestemt ikke 99% hit rate der gør sig gældende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en af de bedste oplevelser med en udlandske pige, super sød lille polak vi var næsten jævnaldrende. og har haft en af de værste oplevelser med en udlandsk hun vil kun have mine penge og resten var ligegyldigt.

Hvis jeg skal være ærlig så gider jeg snart ikke det her mere, der er alt for mange ligegyldig oplevelser danske piger som udlandske og gider ikke falde for det mere penge ud af vinduet.

sex for penge er det det samme som sex som nydelse? kun meget få jeg har mødt er så passioneret omkring det at det går op i højere helhed og resten prøver at bilde os mænd det ind. selvcensur for begge parter... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

@trinetease....nej det er det ikke. Det kan være jeg har haft held i mine satsninger. Det kan være jeg udvider repertoiret med at klappe dig i måsen en dag.....måske endda meget snart, svedske !!!! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 30/4/2017 at 11:39:

Med den holdning kan jeg godt se, at den danske del af branchen har problemer. Hvis den bliver nødt til at dreje nøglen om, åbnes sluserne da først rigtigt for fremmede, handlede, skatteunddragere, bagmænd m.m.

LIGE PRÆCIS!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Min bedste oplevelse var på FKK Harmony

Stødte ind i en 20 årig Tysk pige som hed Luna. 170 cm slank uden at være skinny. Langt mørk hår og enkelte tatoveringer uden at være for meget. Hun havde et forsigtig meget varmt smil som gik rent ind. Det bedste af det hele var listen over hvad hun var til den var virkelig interessant

Havde på forhånd luret hun var en " alt ekstra" pige. Det holdte så stik :-) men jeg havde nu alligevel vældig lyst til at prøve hende.

Vi fik aftalt en tur i høet med ZA ( rimming til mig) min forventning var det nok ikke blev til så meget men det skulle da prøves

Men her fik hun dæleme sparket benene væk under mig!!!! Vi startede ud med jeg nussede hende og beundrede kurverne. Altså ikke dårligt at få pillet tøjet af hende. Hun fik et sagelig afslappet smil hvilket gjorde hende endnu mere smuk at kigge på. 

Det gik videre til ZA hold nu kæft det gjorde hun at nummer ud af. Jeg var helt oppe og køre resten af dagen. Blev lagt med popoen opad og hun gik igang. Det var enormt pirrende og ikke noget som skulle overståes på 1 minut. Blev lagt på ryggen var hun begyndte på et fantastisk superfransk hvor hun kom rigtig dybt ned og huskede så rigelig bollerne og kom af og til længere om. Jeg kom aldrig til at knalde hende da det simpelthen var for godt og hun havde " fysikken" til at holde til at gøre det i lang tid

Da vi kom til betalingen blev jeg godt nok en plukket Hane... men den oplevelse er brændt ind i nethinden på mig (også her flere år efter) og var det hele værd også selvom jeg skulle have betalt det dobbelte

Da jeg kørte hjem tænkte jeg at jeg ville blive en fattig mand hvis hun blev en stampige dernede. Sådan gik det desværre ikke :( nåede nogle gange mere med hende hvor der blev afprøvet lidt flere ting fra hendes liste ( hvilket hun også gjorde til UG)  og ZA. 

Men hun forsvandt igen da nogle Mænd ikke kunne finde ud af at behandle hende ordentlig :? Det burde der altså være dødsstraf for!!!! Hun er godt nok savnet men bankmanden er nu meget glad for hendes fravær.

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 30/4/2017 at 10:49:

Jeg fornærmer altid " De Lyserøde " når jeg svarer på den slags.

Jeg har aldrig kunne se at en Dansk Pige skulle være bedre til sex end alle andre.

Jeg nægter at betale op til 4 - 500 kr mere for de samme ydelser, bare fordi hun kan tale samme sprog som mig...

Mange Østpiger er meget skandinaviske i udseende, ( tak kære vikinger ) og giver super service

Jeg er ikke Nationalistisk, Fremmedfjendsk eller bange for at prøve noget nyt....

Jeg HAR besøgt Danske piger, men det har været så ligegyldige oplevelser at jeg aldrig har anmeldt dem....

Så mit svar er : Mine bedste oplevelser har været med Polske piger og en enkelt Latinsk sexbombe eller 2 er også på listen. Ukraine er heller ikke dårligt. :)

 

ÅHHH jeg kunne seriøst kaste op over dine helt vanvittige argumenter for prisforskellen mellem de danske og udenlandske piger T.H.

Har du virkelig stadig ikke formået at forstå HVORFOR danske pigers priser er en næsten fast konstant og højere, men ikke høj nok, pris her i landet? Helt utroligt. 

Der er jo selvfølgelig forskel på om en dansk pige er registreret GP og betaler sin moms og skat -og iøvrigt gerne med glæde, idet der står et helt sundhedsvæsen klar til os alle HVIS uheldet skulle ramme. Danske piger sørger også for jævnlige lægetjek(1-2 gange månedligt)  af ALLE kønssygdomme så vi hele tiden er sikre på vores sundhedstilstand. Dette skylder vi både os selv og jer kære gæster som vi nyder godt af begge veje. Denne ydelse i vores sundhedssystem er helt gratis eller rettere vi betaler via skatten ;-) Samtlige vaccinationer betaler vi selv for og de er ikke helt billige... MEN hvem er det nu lige vi skylder den indsats? 

Nu er det så jeg spørger dig (evt. andre med samme paratviden) Tror du at de udenlandske piger uanset hvilket land de kommer fra her på kloden, med eller uden ophold- og arbejdstilladelse, at de som det første og derefter jævnligt fremadrettet bestiller tid hos lægen for kontrol af sexsygdomme (nogle er livsvarige har jeg lyst lige at indskyde) og kommer under behandling -nogle helt op til 10 dage? ALTSÅ fissen i ro i 10 dage og de er jo lige kommet ind med fire-toget for at tjene penge...!!! og IKKE for at ligge og drive den af foran en fjerner....!!!???!!?!??!  Samtidig nu de er ved den dygtige kompetente GRATIS danske læge -de meget rene og hygiejniske konsultationsrum endda med engangslagner på gynækolog briksen, desinfektionsremedier til udstyr de skal have ind og op i sig, handsker til lægen delvist opvarmet glidecreme så der er mindst mulig gene i deres vagina, lægen taler som minimum engelsk, tysk, latin  og altsammen "for free" så tænker pigen: " Jeg tror sgu jeg også lige bestiller tid til vaccinationer -nogle op til tre stk på et forløb af 1,5 år og som skal følges, med risiko for livsvarige og meget skadeforvoldende bivirkninger - henter selv vaccinen på et af de fine danske apoteker og betaler glædeligt 800-1200 pr. vaccination og tager til lægen med sine vacciner og får DEN lille detalje overstået.... Derefter er der efterkontrol forudsat sygdomme er indtruffet hos den enkelte. TROR DU seriøst dette sker, T.H.?

Og du er sikkert uvidenede om hvilke vaccinationer vi har. De kommer her og som et minimum for en GP.: Smitsom leverbetændelse både A+B (min. B ) og HPV virus. Forebyggelse af Herpes både 1+2 for de mennesker der endnu ikke er blevet smittet med den. 1 er forkølelsessår og 2 er kønsdele. Begge livsvarigt når først den er der. 75% af den danske befolkning har 1 og 25% har 2 éren. ikke meget offentlig oplysning vi har på det område, men det er jo fordi den ikke er dødelig og iøvrigt eget ansvar for den enkelte. Desuden er det en fed forretning for medicinal industrien og de har stadig meget magt indenfor oplysningsområdet. Ærgeligt, men sådan er det. 

Som de færreste ved kan HIV virus overføres via åbne hårsække fordi ALLE barberer sig i og omkring kønsdele . Dvs. at pigen har netop shavet sig få timer forinden og gæsten får lov at sprøjte ud over hendes mave og mis og sæd løber/rammer området hvor der er shavet. Eksempelvis bikinilinien eller lysken.Og så er skaden muligvis sket.  Dertil kan lægges sex og samlejer uden kondom.  Risikoen er minimal, MEN risikoen er der! Er det så ikke rimeligt og vores pligt at sørge for et sygdomstjek min. en gang månedligt og gerne oftere hvis man er meget aktiv? Og for hvis skyld er det nu vi gør alt det her???

Og så snakker du T.H. om 400-500 kr. i egen besparelse af din pengepung!!! I en kontekst af at risikere du bliver syg af en seksuelt overført sygdom -for slet ikke at tale om risikoen for at DU udsætter andre for krydssmitte!!! T.H. jeg ved godt jo du ikke er den eneste med den holdning og derfor vil der altid være udenlandske tilbud her i landet. 

Når jeg siger `blandt andet derfor` er der jo også de issues omkring trafficking, danske og udenlandske bagmænd, sexslaver ulovligt ophold med meget mere og det er helt andre historier men er med til at dumpe priserne på markedet for de udenlandske stakkels piger. Dette er du og andre med til at opretholde fordi der kan spares max en femmer...

Man fristes til at spørge om det ikke er mere værd som gæst at være i et sygdomsfrit lovligt sikkerhedsmæssigt forum hvor vi alle nyder godt af hinanden? SAMTIDIG bliver kontanterne her i landet og forsvinder ikke ud over grænserne! Igen en årsag til at købe dansk. Den tager vi en anden gang ;-) 

Blandt andet DERFOR er udenlandske piger lidt billigere end de danske! Synes du virkelig det er det rigtige sted at spare? 

Håber det gav anledning til at tænke efter og reflektere lidt over prisforskelle på købesex!

For god ordens skyld kan jeg slutteligt oplyse at jeg IKKE er racist eller på anden måde har noget imod ophold af udenlandsk herkomst her i landet, SÅ LÆNGE man opfører sig inden for de rammer dansk lovgivning kræver, er selvforsynende og bidrager til samfundet på lige fod med alle andre og ikke forventer at få og få. Religionsfrihed er et must og noget alle bør holde helt for sig selv. Tror på hvad og hvem vi vil men hold det nu for dig selv.  Kunne vi bare i fællesskab få de små ting indfriet hos den enkelte....KÆÆÆFT hvor kunne vi ha´det rart samme, alle sammen! Pure love! Igen en ny historie... 

Rigtig god dag fortsat 

KRAM 

p.s. Jeg er kun lyserød indvendigt, præcis som alle andre primater!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Siljenips skrev, 1 time siden:

ÅHHH jeg kunne seriøst kaste op over dine helt vanvittige argumenter for prisforskellen mellem de danske og udenlandske piger T.H.

Har du virkelig stadig ikke formået at forstå HVORFOR danske pigers priser er en næsten fast konstant og højere, men ikke høj nok, pris her i landet? Helt utroligt. 

Der er jo selvfølgelig forskel på om en dansk pige er registreret GP og betaler sin moms og skat -og iøvrigt gerne med glæde, idet der står et helt sundhedsvæsen klar til os alle HVIS uheldet skulle ramme. Danske piger sørger også for jævnlige lægetjek(1-2 gange månedligt)  af ALLE kønssygdomme så vi hele tiden er sikre på vores sundhedstilstand. Dette skylder vi både os selv og jer kære gæster som vi nyder godt af begge veje. Denne ydelse i vores sundhedssystem er helt gratis eller rettere vi betaler via skatten ;-) Samtlige vaccinationer betaler vi selv for og de er ikke helt billige... MEN hvem er det nu lige vi skylder den indsats? 

Nu er det så jeg spørger dig (evt. andre med samme paratviden) Tror du at de udenlandske piger uanset hvilket land de kommer fra her på kloden, med eller uden ophold- og arbejdstilladelse, at de som det første og derefter jævnligt fremadrettet bestiller tid hos lægen for kontrol af sexsygdomme (nogle er livsvarige har jeg lyst lige at indskyde) og kommer under behandling -nogle helt op til 10 dage? ALTSÅ fissen i ro i 10 dage og de er jo lige kommet ind med fire-toget for at tjene penge...!!! og IKKE for at ligge og drive den af foran en fjerner....!!!???!!?!??!  Samtidig nu de er ved den dygtige kompetente GRATIS danske læge -de meget rene og hygiejniske konsultationsrum endda med engangslagner på gynækolog briksen, desinfektionsremedier til udstyr de skal have ind og op i sig, handsker til lægen delvist opvarmet glidecreme så der er mindst mulig gene i deres vagina, lægen taler som minimum engelsk, tysk, latin  og altsammen "for free" så tænker pigen: " Jeg tror sgu jeg også lige bestiller tid til vaccinationer -nogle op til tre stk på et forløb af 1,5 år og som skal følges, med risiko for livsvarige og meget skadeforvoldende bivirkninger - henter selv vaccinen på et af de fine danske apoteker og betaler glædeligt 800-1200 pr. vaccination og tager til lægen med sine vacciner og får DEN lille detalje overstået.... Derefter er der efterkontrol forudsat sygdomme er indtruffet hos den enkelte. TROR DU seriøst dette sker, T.H.?

Og du er sikkert uvidenede om hvilke vaccinationer vi har. De kommer her og som et minimum for en GP.: Smitsom leverbetændelse både A+B (min. B ) og HPV virus. Forebyggelse af Herpes både 1+2 for de mennesker der endnu ikke er blevet smittet med den. 1 er forkølelsessår og 2 er kønsdele. Begge livsvarigt når først den er der. 75% af den danske befolkning har 1 og 25% har 2 éren. ikke meget offentlig oplysning vi har på det område, men det er jo fordi den ikke er dødelig og iøvrigt eget ansvar for den enkelte. Desuden er det en fed forretning for medicinal industrien og de har stadig meget magt indenfor oplysningsområdet. Ærgeligt, men sådan er det. 

Som de færreste ved kan HIV virus overføres via åbne hårsække fordi ALLE barberer sig i og omkring kønsdele . Dvs. at pigen har netop shavet sig få timer forinden og gæsten får lov at sprøjte ud over hendes mave og mis og sæd løber/rammer området hvor der er shavet. Eksempelvis bikinilinien eller lysken.Og så er skaden muligvis sket.  Dertil kan lægges sex og samlejer uden kondom.  Risikoen er minimal, MEN risikoen er der! Er det så ikke rimeligt og vores pligt at sørge for et sygdomstjek min. en gang månedligt og gerne oftere hvis man er meget aktiv? Og for hvis skyld er det nu vi gør alt det her???

Og så snakker du T.H. om 400-500 kr. i egen besparelse af din pengepung!!! I en kontekst af at risikere du bliver syg af en seksuelt overført sygdom -for slet ikke at tale om risikoen for at DU udsætter andre for krydssmitte!!! T.H. jeg ved godt jo du ikke er den eneste med den holdning og derfor vil der altid være udenlandske tilbud her i landet. 

Når jeg siger `blandt andet derfor` er der jo også de issues omkring trafficking, danske og udenlandske bagmænd, sexslaver ulovligt ophold med meget mere og det er helt andre historier men er med til at dumpe priserne på markedet for de udenlandske stakkels piger. Dette er du og andre med til at opretholde fordi der kan spares max en femmer...

Man fristes til at spørge om det ikke er mere værd som gæst at være i et sygdomsfrit lovligt sikkerhedsmæssigt forum hvor vi alle nyder godt af hinanden? SAMTIDIG bliver kontanterne her i landet og forsvinder ikke ud over grænserne! Igen en årsag til at købe dansk. Den tager vi en anden gang ;-) 

Blandt andet DERFOR er udenlandske piger lidt billigere end de danske! Synes du virkelig det er det rigtige sted at spare? 

Håber det gav anledning til at tænke efter og reflektere lidt over prisforskelle på købesex!

For god ordens skyld kan jeg slutteligt oplyse at jeg IKKE er racist eller på anden måde har noget imod ophold af udenlandsk herkomst her i landet, SÅ LÆNGE man opfører sig inden for de rammer dansk lovgivning kræver, er selvforsynende og bidrager til samfundet på lige fod med alle andre og ikke forventer at få og få. Religionsfrihed er et must og noget alle bør holde helt for sig selv. Tror på hvad og hvem vi vil men hold det nu for dig selv.  Kunne vi bare i fællesskab få de små ting indfriet hos den enkelte....KÆÆÆFT hvor kunne vi ha´det rart samme, alle sammen! Pure love! Igen en ny historie... 

Rigtig god dag fortsat 

KRAM 

p.s. Jeg er kun lyserød indvendigt, præcis som alle andre primater!

Som registreret GP er man så underlagt nogle regler?

Altså er man pålagt 1-2 lægetjek per måned?

Er man pålagt at få vaccinationerne?

Yderligere hvad ligger der i at være " registreret gp" ? Betyder det ikke bare i har et cvr nummer og er oprettet i en branche som ikke direkte indikerer i er prostituerede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Liderlig-fyr Jo det er rigtigt nok.

Men de fleste danske prof piger betaler skat osv - det vil tvivler jeg på at de udenlandske gør.

Hvis du spørger en dansk håndværker om han syntes at polske håndværkere har sim berettigelse i dk - så vil han altid svare nej......men han vil tilgengæld gerne have billig F.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Siljenips 

Fint og gennemarbejdet indlæg. Jeg har kun en anke, og det er "Ingen aner jo om det rent faktisk foreholder sig som du skriver"  Det forholder sig jo desværre ikke således, at når jeg kommer ind i ventelokalet på en klinik, så kan jeg se dokumentation for at det gode og fine du beskriver.

Mit korte indlæg er hverken et forsvar eller angreb på de udenlandske piger, blot en konstatering af, at de danske kliniker, markedsmæssigt egentligt ikke gør meget for at distancere sig i forhold til konkurrence fra de typisk billigere udenlanske piger.  Nu skrev jeg faktisk typisk med vilje, og det skyldes at der også i dag findes et udenlandsk segment, hvor prisen er fuldt ud på højde med priserne hos de danske piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sikker på vi alle ar vores grunde, gode som dårlige, til de valg vi gør også når det kommer til GP'er

Jeg har haft glæden af GP'er i mere end 30 år og med meget få dårlige oplevelser. (Tak piger!)

Med 1 eller 2 undtagelser har jeg kun besøgt danske GP fordi:

1) I min naivitet tror jeg på at de fleste danske piger er GP er egen frivilje og lyst. Samme tror har jeg ikke om de udenlandske, som rejser rundt fra land til land og kun opholder sig i korte perioder og rejser inden nyhedens interesse er forduftet.

2) Tror også på at en dansk pige er mere tilbøjelig til at sige fra og ikke bare gøre som der bliver sagt og forventet. Ser her bort fra piger som er i misbrug og som jeg har forsøgt at undgå.

3) De fleste danske piger har noget mellem ørerne og for mig er samværet mere end frem og tilbage sex samt en tømning i pigens mund. Lidt hygge og snak er en stor del af det. Og glæden ved at opbygge kendskab og tillid til hinanden gennem længer tid er dejlig.

4) De danske piger er opvokset og opdraget med at man passer på sig selv og går til lægen når der er noget som ikke er rigtigt. At de passer på sig selv, betyder også de passer på os mænd.

5) Om de danske piger alle betaler skat og moms skal jeg ikke udtale mig om. Men mon ikke det er som i så mange andre liberale erhverv, at de glemmer at opgive det hele? Men sikkert er det at de betaler af en større del af deres indtægt.

Det er mine tanker, og jeg ved godt de er ikke de eneste rigtige, om vælg af GP, men jeg har det godt med dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Liderlig-fyr Jo det er rigtigt nok.

Det var heller ikke min opfattelse at det forholdte sig som Silje ips fremlagde det. Altså man er sikker på lægetjek osv.... så præmissen i indlægget er forkert.

Men der er jo mange andre årsager til at købe Dansk. Personlig finder jeg det oplagt at vælge en pige som har været lidt tid i branchen og meget gerne er herinde. Det indikerer hun værner om sin forretning.. nok ingen garanti for drømmesex men en garanti for minimum en tilfredsstillende indsats hvor man får hvad man betaler for.

Tror mange bliver forblændet af prisen. Men man er jo langt fra sikker på at få leveret det annoncerede med en 3 ugers turistpige/ dansk pige som lige skal have nogle hurtige penge. Det er jo ikke billigt at få 30 min til 600 kr hvis hun generelt har meget travlt og vil have dig ud af døren på max 15 min

 

Trinetease skrev, 1 time siden:

Men de fleste danske prof piger betaler skat osv - det vil tvivler jeg på at de udenlandske gør.

Stor problemstilling som rammer alle dem som skal leve/ delvis leve af deres erhverv. Moms og skat er en frygtelig fordyrende faktor både for prostituerede og håndværkeren etc

Trinetease skrev, 1 time siden:

Hvis du spørger en dansk håndværker om han syntes at polske håndværkere har sim berettigelse i dk - så vil han altid svare nej......men han vil tilgengæld gerne have billig F.... 

Det er min primære årsag til at være Liberal. For sådan er det bare!!! Folk vil have det billigst muligt ergo duer det høje moms og skatteniveau ikke

Det må også være irriterende for dig at du betaler en vandvittig høj skat og moms for at betale for en førtidspensionist eller flexjobber som efterfølgende køber billig sex af en ikke- registreret turistpige for så kan han købe mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udelandske er lidt mere frie i det, tror hvis en dansk pige tog til Ungarn hvor hun ikke kendte nogen og arbejde som gp vil de med det samme syntes hun var flot og sød og stoppe med at gå til deres egne. Det handler om selvsikkerhed og selvtillid ift til sine kunder. Udelandske vil vinde i det land de er i, uagtet deres herkomst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tro ikke på at alle danske piger betaler skat ,og jeg har aldrig få en bon .men dårlig sex har jeg få vil det ligge li .men du er jeg også til blid nusse sex og kys .men det er da hyggelig med en dansk piger med humor .de go oplever er nå piger også blider eller er liderlig smiler en hilsen her fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, den 11/6/2017 at 10:12:

Danske piger sørger også for jævnlige lægetjek(1-2 gange månedligt)  af ALLE kønssygdomme så vi hele tiden er sikre på vores sundhedstilstand. Dette skylder vi både os selv og jer kære gæster som vi nyder godt af begge veje.

En af de faste GP jeg har haft, hun blev tjekket hver 3. uge. Det ved jeg, får jeg har venter flere gange når hun fik taget prøver. Jeg har også selv blevet tjekket og en gang der fik vi vores svar samme dag, ingen problemer, jeg spurgte lidt i sjov, om vi så skulle tage en tur uden, da vi jo begge var tjekket igennem. Men heldigvis så var svaret et total nej og et stort grin. Vi kendte hinanden vildt godt.

Jeg kendte godt hendes svar inden jeg spurgte, jeg ville havde været meget overrasket hvis hun havde sagt ja. Tænker lidt på nu, hvad jeg så ville have gjort, men det var nej.

Vi skal alle passe på hinanden, også selvom vi nyder hinanden.

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...