Hop til indhold
Donethat

Madrid, fantastisk tip

Recommended Posts

Jeg var et par dage i Madrid for en uge siden. Vi røg nogle stykker på en club, der hedder Vive eller Vive Madrid. Oplevelsen sidder stadig i kroppen. Det er et sted med ca. 140-150 utroligt flotte piger, og strip på poles hver halve time. Der var nok kun ca. 10 piger, som så ordinære ud. Resten var modelklasse. Et stort sted med måske kun 40 mænd, da vi ankom ved midnatstid, og vi blev selvfølgelig overfaldet. En drink til damen kostede 40€. Lidt dyrt. En halv time for 120€ og en hel time for 240€, og der var ikke forskel i prisen fra den ene til den anden. Der var brasilianere, spaniere og selvfølgelig nogle østeuropæere. Utrolig høj klasse. Jeg kommer med sikkerhed igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yehudi skrev, for 15 timer siden:

Jeg skal snart til Madrid. Jeg tror nu ikke jeg tager derhen.

Det er denne her, ikke?

 

http://vive-madrid.com/en/home/

Korrekt, det er stedet. Efter at have været der ville jeg aldrig snyde mig selv for en tur derhen, hvis jeg var i Madrid. Men billederne her viser heller ikke noget af pigerne, og det virker bare som en stor bar. Jeg var på bizz og sammen med andre, så jeg syntes ikke jeg kunne forsvinde en time med en af pigerne (der er værelser på stedet). Fik i stedet tlf.nr. på et par af skønhederne, og via whatsapp fik jeg senere på natten aftalt med en af dem, at hun kom hen til mig på hotellet næste formiddag. Det blev en meget lækker GFE med 2 halvlege til 200€. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket virker ikke og jeg skal afsted i næste måned. :-)

Er der eventuelt andre steder der kan anbefales? Hvad med Thai massage? Er der nogen her der ligger inde med noget viden?

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...