Hop til indhold
komfritfrem

Lille liderlig araber

Recommended Posts

komfritfrem skrev, for 6 minutter siden:

i Randers. Er der nogle, som har været hos hende og kan fortælle, hvordan hun er? Jeg har ringet hende op, men hun sender ikke billeder. 

https://annoncelight.dk/showad/225773

Jamen tilbyder hun overhovedet at sende billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er det jeg skriver, at hun ikke gør. Derfor spurgte jeg hende, og så fik jeg det svar jeg skrev.

Men tråden handler jo om nogen har besøgt hende og kan fortælle, hvordan det var. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 20 minutter siden:

Nej, det er det jeg skriver, at hun ikke gør. Derfor spurgte jeg hende, og så fik jeg det svar jeg skrev.

Så skulle du måske have formuleret dig lidt klarere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 28/4/2017 at 16:36:

Så skulle du måske have formuleret dig lidt klarere.

Jeg synes nu det indledende spørgsmål er temmelig klart og tydeligt formuleret.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Big3lover. Det er vist kun en herinde, som "borer" rundt...

Også tak til Peter26, så tror jeg også jeg vil en tur til Randers og besøge hende. På angivelse af højde og vægt virker hun noget kraftig. Er hun det i virkeligheden også? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nej synes ikke hun er kraftig, du må lige skrive når du har været forbi hende

Redigeret af Peter26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Har besøgt hende, sød pige og fræk, virker ikke kraftig selvom målene indikere det, sødt/ smukt ansigt....... 

Men hun er ikke araber...... ;-( hun er tyrkisk. 

Mangler stadig et godt tip til hvor jeg kan besøge en fræk araber, så kom frisk ;-) 

 WH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så duer Iranske og Irakiske piger jo heller ikke, de er jo Persere og vil ikke kaldes araber...

Nu må jeg bede dig om at sætte lande på :) ?

White hunter skrev, for 25 minutter siden:

Men hun er ikke araber...... ;-( hun er tyrkisk. 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har til aften besøgt hende men tror også det er sidste gang jeg besøger hende, ikke noget negativt men hellere bruge pengene på sig selv. Go' weekend 

Redigeret af Peter26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Dennis Nord skrev, for 7 timer siden:

Om hun er Araba eller Tyrker.... Hvor gammel tro du er hun Peter 26 ?

Alderen passer fint med det oplyste.... 18 år ;-) 

WH

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 2/5/2017 at 23:05:

Så duer Iranske og Irakiske piger jo heller ikke, de er jo Persere og vil ikke kaldes araber...

Nu må jeg bede dig om at sætte lande på :) ?

 

Iranere er ganske rigtigt primært persere. Irakere er primært arabere, og tyrkere er en blanding af mange etnisiteter bl.a arabere, men også abkasere, romaer, og en lang række andre. Desuden er der i alle tre lande store mindretal af kurdere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 5 minutter siden:

Iranere er ganske rigtigt primært persere. Irakere er primært arabere, og tyrkere er en blanding af mange etnisiteter bl.a arabere, men også abkasere, romaer, og en lang række andre. Desuden er der i alle tre lande store mindretal af kurdere.

Nå, nu skrev du det, jeg ville have skrevet. Men fint nok :) Grænsen imellem persere og arabere går i syd ved Shatt Al Arab, mens billedet er mere flydende i nord. Men jeg forestiller mig ikke, at en perser ville bryde sig om at blive kaldt araber – og omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Kan se hun tilbyder uden kondom nu men ved ikke om jeg tør prøve det, kunne godt finde på det, andre der har prøvet uden med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en aftale med hende igår, og som Peter siger, skrev hun, at hun ingensted havde men kun kørte ud.
Det kunne hun gøre for 4000kr.... Aftalte så at mødes med hende i Aarhus, og tage en tur i bilen, da det så kunne være til hendes normal pris.
Da jeg så kommer til Aarhus høre jeg ikke mere fra hende, så 2timers kørsel plus ventetid på svar, var spildt.
Så meget svingende priser må man sige, men ville nu gerne have prøvet en tur med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Tror hun er stoppet eftersom hendes annonce sidst er opdateret 29/5 men kan godt forstå de folk som ikke vil have besøg af hende, 400 kroner for kørselspenge og prisen for 60 min har været højere end den er nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...