Hop til indhold

Recommended Posts

I går kom der en ny pige hos Winner, Herluf Trolles Gade 35 i Aarhus. Hun var ikke meget mere end lige ankommet før jeg kom til stedet til min aftale med hende.

Pigen hedder Nok. Hun er 27 år, ca. 160 høj. Hun har store naturlige bryster, en glat mis og er efter min mening ret pæn. Hun har et par større tatoveringer på ryggen - skulderblade og lænd. Hun snakker bedre engelsk end mange af de andre piger man møder på stederne.

Hun var lidt usikker på fremgangsmåden da hun var helt ny og jeg var hendes første kunde, og jeg skulle endelig sige hvis der var noget hun gjorde forkert. Det blev slet ikke aktuelt ... Jeg startede ud med at få en massage der lå noget over middel for de 'røde' steder.
Da jeg var blevet vendt og hun var færdige med at massere benene begyndte hun at pirre junior og lagde op til det sjove. Det var på forhånd aftalt at jeg skulle have FP. Hun var særdeles fræk, nærværende og indlevende under hele akten. Det var en sand fornøjelse.


Pigen: 8/10 - Pæn/fræk figur, sød, glad og smilende.

Massagen: 7/10 - Noget over middel for de røde steder men der er stadig et skridt op til de gode grønne steder.

Afslutningen: 9/10 - Fræk, nærværende og indlevende.


Gentagelseschancen for både pige og sted ligger i den høje ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg var også forbi Winner og så hende du omtaler da jeg gik ud efter en fin behandling af den anden pige der er der. Og ja Nok er bestemt en pæn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Nok efter din fine anmeldelse, og hun er super lækker, nærværende og sød på alle måder. Super behandling og jeg gik der fra en lettet og lykkelig mand. Snakkede lige kort med "ejeren", og hun siger der kommer en helt ny pige i morgen Tirsdag, glemte desværre at spørge efter navnet på den nye pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres anmeldelser 

Sådan lige et vigtigt spørgsmål fra mig til @Aros @sleipnir og @møgsvinet får man lov og slikke pigerne uden problemer. 

Er der ok tid til sex delen også, ud over massage 

Jeg læser det som et af de bedste steder i Århus, er det den rigtige opfattelse 

God dag til jer.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@KnudSan tør ikke udtale mig om alle pigerne, var forbi for to dage siden og der var kommet en ny yngre thaibabe jeg ikke havde set før. Pigerne er vist skiftevis i Århus og Randers og synes tit der er nye piger deroppe. Men ja man kan få lov at slikke, men tag det med forbehold da grænserne kan være forskellig fra pige til pige. Massagen synes jeg typisk varer 30-45 min og så er der en cirka en lille halv time til sex (maks) men vil du have god tid til sex så bare begynd at røre lidt ved pigen efter 30 min og gør tegn til at du gerne vil have mere end massagen, så er hun med på det med det samme, og så har du lidt bedre tid end hvis I først går igang efter 45 mins massage.

Mig bekendt er det et af de bedste steder i byen hvis man foretrækker yngre pæne thaipiger, i byen er der jo masser af thaisteder men mange af de steder har jo thaikvinder der er ret modne.

Hedemannsgade og NN i Grønnegade har jeg også gode erfaringer med, men det er stykke tid siden jeg har været der, så min erfaring med de to steder er ikke 100 % up to date.

Kender ikke andre steder hvor man generelt møder unge kønne thaipiger i byen men hører da gerne om andre forslag til steder.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak @Aros

Jeg er nemlig i Århus i næste uge, så tror det er Winner der vinder.

Har ellers kun været på Chr. Kirks Plads og sammen med Ice 2 gange.

Men vil prøve noget andet denne gang.

God dag derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KnudSan Nok hos winner er vild med oral. 

Mht til tid fordelingen massage/sex tror jeg godt man kan vægte det over mod sex delen, man skal bare takke færdig efter kort tids massage.  Min erfaring er at hvis man er ren, smiler og komplimentere massøren evner og udseende, kan man næsten helt få det som man vil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 6 minutter siden:

@KnudSan Nok hos winner er vild med oral. 

Mht til tid fordelingen massage/sex tror jeg godt man kan vægte det over mod sex delen, man skal bare takke færdig efter kort tids massage.  Min erfaring er at hvis man er ren, smiler og komplimentere massøren evner og udseende, kan man næsten helt få det som man vil. 

Mange tak.

Jeg bliver nød til, at få en oplevelse med Nok.

Hvis jeg vil reservere en tid, kan det lade sig gøre sådan et par dage i forvejen eller skal det helst være på dagen.

Ja jeg spørger meget, men da jeg ikke normalt er i Århus, så kan jeg da godt se på det hele, at Nok er lige mig og hun skal nydes.

Ja renlighed og høflighed, det sættes der stor pris på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Aros påpeger så er der jo naturligvis forskel på pigerne ligesom der er på kunderne, så mange gange kan der være lidt forskel på hvem der må hvad hos de enkelte piger. Min oplevelse er at kemien mellem pige og kunde spiller meget mere ind hos thaierne end hos andre piger. Jeg har dog aldrig haft de store problemer med at måtte slikke pigerne hos Winner - heller ikke Much ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 minut siden:

Min oplevelse er at kemien mellem pige og kunde spiller meget mere ind hos thaierne end hos andre piger.

Kunne ikke være mere enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker mange gange til @møgsvinet @sleipnir og @Aros

Det har været en stor hjælp og også gjort mit valg meget nemmere.

Jeg er helt enig i, at høflighed og kemi har en stor betydning og lidt ekstra omkring høflighed hos thai pigerne.

Men det er heldigvis ikke noget problem for mig.

Kemien kommet lidt med høfligheden og respekten.

Jeg håber på en aftale med Nok og alternativt Much.

Jeg glæder mig og igen super godt at I lige gav jer tid.

Jeg skal gøre hvad jeg kan for, at Nok også bliver tilfreds. 

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lige at Much ikke altid er begejstret for oral, så min ikke jeg skal bestille tid hos Nok.

Det bliver der gjort ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 18 timer siden:

Men Much er altså i Randers pt :rolleyes:

Tak.

Kan også se på det hele, at det er Nok som jeg vil have som massage pige og hygge med.

Det bliver spændende.

Tak for alle de input jeg har fået og tak for lån af denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
KnudSan skrev, for 4 timer siden:

Tak.

Kan også se på det hele, at det er Nok som jeg vil have som massage pige og hygge med.

Det bliver spændende.

Tak for alle de input jeg har fået og tak for lån af denne tråd.

Bew er der også pt og ikk at ta fejl af, hun er absolut en fræk pige og utrolig sød :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Bew er der også pt og ikk at ta fejl af, hun er absolut en fræk pige og utrolig sød :wub:

Tak @Thaimig det ender Med, at jeg må blive en ekstra dag i Århus.

Nok er valgt ud fra, den oplysning om hun godt kan lide at blive slikket.

Bew kan hun lide slik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 5 timer siden:

Bew er der også pt og ikk at ta fejl af, hun er absolut en fræk pige og utrolig sød :wub:

Er det den nyeste pige der lige er startet hos winner? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
KnudSan skrev, for 5 timer siden:

Tak @Thaimig det ender Med, at jeg må blive en ekstra dag i Århus.

Nok er valgt ud fra, den oplysning om hun godt kan lide at blive slikket.

Bew kan hun lide slik?

Ja det kan Bew er min erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
KnudSan skrev, den ‎23‎-‎05‎-‎2017 at 00:33:

Bew kan hun lide slik?

Bew elsker det og hun kommer også, det vil du ikk være et øjeblik i tvivl om :rolleyes: 

Go tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
sleipnir skrev, for 21 timer siden:

Er det den nyeste pige der lige er startet hos winner? 

Nej det er det ikk, Bew har været her et stykke tid :rolleyes: 

jeg vil tro, Mona er den sidste nye, hun er dog ikk

min Thaithe :( 

Go fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århus1992 skrev, for 2 timer siden:

Laver du ikke en anmendelse når du har været der @KnudSan.
Jeg overvejer nemlig også meget at besøge stedet :)

Du skal ikke vente på min anmeldelse.

Den skal nok komme, har været der i eftermiddag. 

Men kom bare af sted, det er klasse med Nok.

Læs alle mine råd og følg dem, så er det toppen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 4 timer siden:

Du skal ikke vente på min anmeldelse.

Den skal nok komme, har været der i eftermiddag. 

Men kom bare af sted, det er klasse med Nok.

Læs alle mine råd og følg dem, så er det toppen. :)

Jow, KnudSan. Ordentlig behandling af pigen er rule nr.1 - i øvrigt uanset hun er thai eller europæisk/dansk - ordentlig behandling! Men okay, thai'er er lidt forskellige fra europæere, så der er et lille twist, men er det sivet ind på vores "lystavler", så går vi næsten altid happy derfra! ;-) De er jo som oftest søde, meget snakkesalige, og opsatte på at please os. Nej! Det er ikke en fordom. Det er sådan, jeg generelt har oplevet thai'er i gp banchen. Jeg er til dato aldrig gået fra en thai uden et stort smørret smil i mit fjæs. Men okay, jeg har så osse kun besøgt et dusin sådan ca. :-)  Så jeg vil glæde mig til Nok næste uge. Der har ikke været nogen negative meldinger endnu. Det er godt Nok for mig! Hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...