Hop til indhold
gerog

Farlig sextrend breder sig

Recommended Posts

Guest Tatra
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Ingen skal prøve at bilde mig ind at man ikke kan mærke når kondomet er gået i stykker eller er faldet af.. Der må jo være en klar forskel på intensiteten af følelse siden alle helst vil undvære det i hvertfald i privatlivet..

Jeg er ikke særlig flittig gæst, ikke så flittig som jeg gerne ville, men oplever ofte at kondomet glider af. Som Voice skriver om kan jeg ikke mærke det, når man/jeg er godt igang. Om mit "værktøj" er specielt snoet så kondomet glider af ved jeg ikke, men det er helt sikkert at standard-kondomer på klinikkerne er netop standard, og i alt fald ikke passer min standard. Jeg medbringer selv (for mig) bedre kondomer, men ofte vil pigerne bruge deres egne. Til nu er jeg dog ikke blevet skældt ud når det er sket, pigerne har altid taget det med godt humør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ikke særlig flittig gæst, ikke så flittig som jeg gerne ville, men oplever ofte at kondomet glider af. Som Voice skriver om kan jeg ikke mærke det, når man/jeg er godt igang. Om mit "værktøj" er specielt snoet så kondomet glider af ved jeg ikke, men det er helt sikkert at standard-kondomer på klinikkerne er netop standard, og i alt fald ikke passer min standard. Jeg medbringer selv (for mig) bedre kondomer, men ofte vil pigerne bruge deres egne. Til nu er jeg dog ikke blevet skældt ud når det er sket, pigerne har altid taget det med godt humør. 

Jeg skælder skam heller aldrig ud fordi uheld sker da selvfølgelig.. Det sat sammen med at jeg er konfliktsky og alt for ordentlig opdraget til at blive sur og snakke grimt så plejer jeg at tage det ganske stille og roligt medmindre jeg selvfølgelig kan mærke det er gjort med vilje.. Mænd der hele tiden piller ved kondomet og så efterfølgende ikke vil have man selv putter sjovere ind igen har tydeligvis et eller andet under opsejling.. 

Kondomerne (London) som vi bruger er dem der passer bedst for de fleste har jeg fundet frem til.. Ofte ligger der andre i kassen med gummi men jeg vælger altid London.. Har gæsten egne kondomer med så skal han da være velkommen til at bruge dem hvis jeg føler jeg kan stole på de dur.. Jeg tror de fleste piger er nervøse for om de kondomer du som gæst har med er opbevaret rigtigt og ikke for gamle eller med hul på indpakningen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg har prøvet flere gange hvor det er tydeligt at gæsterne prøver at fuske sig vej ud af kondomet.. Vi havde også på et tidspunkt på Romantica en gæst hvor kondomet sprang hver evig eneste gang og med ALLE de piger han besøgte.. Hvordan han gjorde ved jeg ikke men det skete hver gang.!

Ingen skal prøve at bilde mig ind at man ikke kan mærke når kondomet er gået i stykker eller er faldet af.. Der må jo være en klar forskel på intensiteten af følelse siden alle helst vil undvære det i hvertfald i privatlivet..

Fænomenet som TS refererer til drejer sig jo om den bevidste handling fra manden - nemlig at tage kondomet af uden at kvinden opdager det...:-o

En sådan mand er efter min mening et dumt og grimt svin...

For i den sammenhæng fusker man sig bare ikke til noget, hvor man har en klar aftale om noget andet fra starten. Det er de mænd der ødelægger det for alle vi andre ordentlige mandfolk...

Jeg tror ikke en sag om voldtægt nødvendigvis er ligeså effektivt, som hvis telen eller evt. gorilla giver manden ren besked om at det ikke er OK.

Mht. om det kan glide af. Selvfølgelig kan det det, uheld sker jo...og det bliver jo let vådt i kampens hede, som Voice skriver.:)

Har selv prøvet det under anal i en doggy, hvor jeg kunne se at det var ved at ske...og så stoppede jeg selvfølgelig og skiftede hue. For det var jo mig der kunne se hvad der skete og ikke pigen, for hun har sgu ikke noget bakkamera deromme...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Det er jo psykopatisk at prøve at snige kondomet af på den måde :( forstår vitterligt ikke hvad det er man vinder med det ud over at gamble med et andets menneskes sundhed (og sin egen). 

Ville heller ikke tøve med at kalde det et overgreb.

Har prøvet klassikeren med at kondomet springer et par gange, dog aldrig med en GP, det resultere i vild panik fra min side og en tur til doktor manden :) en enkelt gang med en SB var spidsen "flækket" og jeg mærkede det slet ikke før jeg trak mig ud... Det var midt i hendes ægløsning... Spændende 14 dage ;) så hellere kondom på hele vejen igennem :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...