Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en super dejlig aften med Asta, en dejlig pige der er til stede og deltagende.

Hun er med rigtige billeder og bestemt en pige jeg vil se igen og igen.

25 år og dejlige faste og smukke bryster og en rigtig super fræk og slank figur.

https://annoncelight.dk/showad/227060

Så her er det bare at sige, tak for et super dejligt besøg Asta. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sendte sms til hende hvor hun viste et fked up attitude som hun ik kommer langt med.. og så skrev hun bare stop med at skriv ... sikke en måde at skrive på til en kunde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, 1 time siden:

Sendte sms til hende hvor hun viste et fked up attitude som hun ik kommer langt med.. og så skrev hun bare stop med at skriv ... sikke en måde at skrive på til en kunde :) 

Hvad skrev du til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 17 timer siden:

Hvad skrev du til hende?

Jeg spurgte om det var hendes annonce for at lige være sikker på det var den rigtige person eller ikke.. hun svare så: nej er min mors.. jeg skriver tilbage : haha jeg skulle lige være sikker :) bagefter spørg jeg hende hvad kan man få for 500 kr? Og hun svare ufhøfligt: en luder på istedgade.. jeg svare: jamen jeg mente fra dig? Så skriver hun stop med at skriv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Anton123 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg spurgte om det var hendes annonce for at lige være sikker på det var den rigtige person eller ikke.. hun svare så: nej er min mors.. jeg skriver tilbage : haha jeg skulle lige være sikker :) bagefter spørg jeg hende hvad kan man få for 500 kr? Og hun svare ufhøfligt: en luder på istedgade.. jeg svare: jamen jeg mente fra dig? Så skriver hun stop med at skriv

Og det kan man ikke forstå hun gjorde.... eller?

Redigeret af Thai-fan72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg spurgte om det var hendes annonce for at lige være sikker på det var den rigtige person eller ikke.. hun svare så: nej er min mors.. jeg skriver tilbage : haha jeg skulle lige være sikker :) bagefter spørg jeg hende hvad kan man få for 500 kr? Og hun svare ufhøfligt: en luder på istedgade.. jeg svare: jamen jeg mente fra dig? Så skriver hun stop med at skriv

OK hvis du spurgte hvad du kan få for 500 kan jeg egentlig godt forstå hun blev sur. Har du læst annoncen?? Der står prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 1 time siden:

Jeg spurgte om det var hendes annonce for at lige være sikker på det var den rigtige person eller ikke.. hun svare så: nej er min mors.. jeg skriver tilbage : haha jeg skulle lige være sikker :) bagefter spørg jeg hende hvad kan man få for 500 kr? Og hun svare ufhøfligt: en luder på istedgade.. jeg svare: jamen jeg mente fra dig? Så skriver hun stop med at skriv

I så fald har du vist fået byttet rundt på dig selv og hende, da du skrev om at nogen havde et problem. Tak for din ærlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 2 timer siden:

Jeg spurgte om det var hendes annonce for at lige være sikker på det var den rigtige person eller ikke.. hun svare så: nej er min mors.. jeg skriver tilbage : haha jeg skulle lige være sikker :) bagefter spørg jeg hende hvad kan man få for 500 kr? Og hun svare ufhøfligt: en luder på istedgade.. jeg svare: jamen jeg mente fra dig? Så skriver hun stop med at skriv

Hun skriver lige præcis sådan her;

Pris pr time: 1700,- Dette er en fast pris uanset hvad vi finder ud af. 

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 2 timer siden:

Jeg spurgte om det var hendes annonce for at lige være sikker på det var den rigtige person eller ikke.. hun svare så: nej er min mors.. jeg skriver tilbage : haha jeg skulle lige være sikker :) bagefter spørg jeg hende hvad kan man få for 500 kr? Og hun svare ufhøfligt: en luder på istedgade.. jeg svare: jamen jeg mente fra dig? Så skriver hun stop med at skriv

Bruger du samme teknik når du forsøger at score i byen ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyt her folkens.. ved ik hvad  bebop snakker og hvilket problem han snakker om? Og ja jeg spurgte hvad jeg ku få for 500 kr da jeg er en kunde. Og lige meget hvad fk hun har skrevet på sin annonce kan jeg da som fattig student godt prøve at snakke om pris? Men på den måde hun svare tilbage på er uacceptabel, jeg synes ikke jeg gjor noget forkert.. og nej jeg bruger ik dem samme teknik når jeg ude i byen og score fordi det er jeg aldrig og nok derfor måske jeg befinder mig her ik...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 5 minutter siden:

Lyt her folkens.. ved ik hvad  bebop snakker og hvilket problem han snakker om? Og ja jeg spurgte hvad jeg ku få for 500 kr da jeg er en kunde. Og lige meget hvad fk hun har skrevet på sin annonce kan jeg da som fattig student godt prøve at snakke om pris? Men på den måde hun svare tilbage på er uacceptabel, jeg synes ikke jeg gjor noget forkert.. og nej jeg bruger ik dem samme teknik når jeg ude i byen og score fordi det er jeg aldrig og nok derfor måske jeg befinder mig her ik...

hahahahaha. Nu joker du, håber jeg. Du er da ikke kunde før du har betalt. Indtil da er du POTENTIEL kunde, og hvis du ikke vil betale det tingene koster, BLIVER du jo heller aldrig kunde. Prisen står der, så at lowball på den måde er da en fornærmelse, som ikke kan undskyldes med at du er student (eller mener du studerende??). Hvis du virkelig har skrevet som du siger, forstår jeg godt pigen ikke mener du skal skrive mere. Og hvis du ikke selv kan se det ...... ja så er jeg lost for words.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 19 minutter siden:

Lyt her folkens.. ved ik hvad  bebop snakker 

Du skrev om hende:

Anton123 skrev, den 4/25/2017 at 17:54:

 hun viste et fked up attitude som hun ik kommer langt med.

Men det var dig der viste en ... attitude, som du ikke kommer langt med. Hendes reaktion er naturlig på en henvendelse som din.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 27 minutter siden:

Lyt her folkens.. ved ik hvad  bebop snakker og hvilket problem han snakker om? Og ja jeg spurgte hvad jeg ku få for 500 kr da jeg er en kunde. Og lige meget hvad fk hun har skrevet på sin annonce kan jeg da som fattig student godt prøve at snakke om pris? Men på den måde hun svare tilbage på er uacceptabel, jeg synes ikke jeg gjor noget forkert.. og nej jeg bruger ik dem samme teknik når jeg ude i byen og score fordi det er jeg aldrig og nok derfor måske jeg befinder mig her ik...

Open mouth, insert foot, post on eroguide...

 

62920142008105.jpg

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Du skrev om hende:

Men det var dig der viste en ... attitude, som du ikke kommer langt med. Hendes reaktion er naturlig på en henvendelse som din.

Hendes reaktion er ikke naturlig .. jeg prøvede bare  at forhandle pænt så... nå men fk det vi lukker sagen ingen grund til diskutere goddag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså ikke at forhandle pænt at byde under 1/3 af prisen. Du er for hende spild af tid så derfor cutter hun dig med det samme. Ganske naturlig reaktion i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 10 timer siden:

Hendes reaktion er ikke naturlig .. jeg prøvede bare  at forhandle pænt så... nå men fk det vi lukker sagen ingen grund til diskutere goddag

Gjorde du?? Prøvede at forhandle pænt?? Det ser nemlig ikke ud som om du gjorde ud fra hvad du refererer her. Der var du tværtimod uforskammet. Så tjooh, hendes reaktion var faktisk ret naturlig.

Men éen ting jeg finder morsomt..... du mener du skal betale under 1/3 fordi du er student (det er jeg iøvrigt også - men jeg er ikke længere studerende) og hun går i skole om dagen. Så mon ikke hun gør det for at finansiere sit liv under studierne. Hun gør det fordi hun er studerende, og du vil have rabat af samme årsag. I er sgu nok slet ikke kombatible når det kommer til stykket. Men måske er i klassekammerater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 13 timer siden:

Lyt her folkens.. ved ik hvad  bebop snakker og hvilket problem han snakker om? Og ja jeg spurgte hvad jeg ku få for 500 kr da jeg er en kunde. Og lige meget hvad fk hun har skrevet på sin annonce kan jeg da som fattig student godt prøve at snakke om pris? Men på den måde hun svare tilbage på er uacceptabel, jeg synes ikke jeg gjor noget forkert.. og nej jeg bruger ik dem samme teknik når jeg ude i byen og score fordi det er jeg aldrig og nok derfor måske jeg befinder mig her ik...

Du er fattig student.

Jeg håber,  du studerer til at blive voksen og klog. Og ønsker dig al mulig held med dine studier.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen spørg mig hvad jeg kan tilbyde for 500kr. .. Få  de at vide " ingenting"   Vedkommende få vide at priser starter fra 600kr. Alt i pæn tone. Dem  som  ikke  overholder pæn tone bliver ikke besvaret.  Er de grove og respektløse blokerer jeg nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 11 timer siden:

Du er fattig student.

Jeg håber,  du studerer til at blive voksen og klog. Og ønsker dig al mulig held med dine studier.:lol:

Tak for forståelsen haha.. ja jeg lever på SU :) donere i alle sammen ikke 100 kr til mig ? Ku være rart

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min naivitet troede jeg, at du som student kunne forstå ironi.

Du har ikke min forståelse af din handling.

Lige for at få forståelsen på plads.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, den 2017-4-27 at 18:38:

Tak for forståelsen haha.. ja jeg lever på SU :) donere i alle sammen ikke 100 kr til mig ? Ku være rart

jo, selvfølgelig. Hvad er dit mobilepay ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, den 27/4/2017 at 15:15:

Er man fattig studerende er ikke min hovedpine.  Så må man spare lidt sammen  eller besøg de piger man har råd til.  

Arh... come on.... du ku da godt liiige.....    Blomsten af Danmarks ungdom du ved.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...