Hop til indhold
downunder

Adriana, Engelsburg, Flensburg

Recommended Posts

Adriana, Engelsburg
 

Jeg har bemærket at der den sidste tid er kommet en del anmeldelser som er skrevet af personer som lige har registreret sig og aldrig før har skrevet noget herinde. For mig er der ikke megen tvivl om at de er falske. Men jeg håber at følgende anmeldelse er så meget anderledes end de andre at I har tillid til den. Alt andet ville være synd. For jer ;)

Jeg tog et par overnatninger i Flensborg omkring 27-28 marts.

Første dag besøgte jeg en blondine. Hun var pæn og god men jeg husker desværre ikke hendes navn. Men historien handler også om Adriana, som jeg kan se er i Flensborg igen.
Er ret sikker på, at billederne er af hende - bortset fra det på stranden, og hun er bare rigtig sød og varm.
Men PAS PÅ!
Straks da vi lagde os på sengen og begyndte at nusse kunne jeg mærke, at hun var en virkelig varm pige. Jeg elsker at slikke, så jeg startede helt nede ved hendes smukke tæer og lod min tunge arbejde sig langsomt op ad hendes ben til hendes inderlår og videre op mod hendes kusse. Jeg elsker det sted, hvor inderlårene begynder og der slikkede jeg forsigtigt et godt stykke tid.
Jeg har tit set folk skrive herinde om alle de orgasmer de giver professionelle piger, og jeg er overbevist om, at mindre end 1 ud af 10 af de beretninger er sande. Ikke at jeg tror, at folk lyver, men jeg har kendt 2 piger rigtig godt - besøgte den ene af dem privat - og begge sagde at de næsten aldrig har fået en orgasme på arbejdet, men at de spiller godt, så mindst halvdelen af deres gæster er gået derfra overbevist om, at pigen har fået mindst een orgasme.
Jeg er egentlig ligeglad med, om pigen får orgasme. Jeg kommer der for min og ikke for hendes skyld. Men det er da i orden, hvis hun også nyder det.
Med Adriana var det lidt anderledes end med de fleste. Dels var hun rigtig sød, og dels begyndte hun at give ganske små, næsten uhørlige lyde fra sig og bevæge hofterne MEGET svagt. Og det gjorde mig mere liderlig så jeg bevægede tungen ganske langsomt i retning af hendes (barberede) kusse mens jeg slikkede hende forsigtigt. Lydene tog lidt til i styrke og hun skubbede kussen over mod min tunge. Jeg slikkede hendes ydre skamlæber forsigtigt og vendte så tilbage til det frække sted og slikkede der stille og roligt.
Men for at gøre en laaang historie kort, så tirrede jeg hende på den måde et stykke tid indtil jeg kunne mærke, at nu VILLE hun slikkes i kussen. Jeg gav mig og begyndte at slikke hendes clitoris forsigtigt og suge lidt på den.
Og sådan fortsatte vi, indtil lydene og bevægelserne blev mere og mere hæftige - og hun kom i en langtrukken orgasme. Jeg forsøgte at slikke lidt igen, men nu kunne hun ikke tåle en tunge mod sin clitoris, så jeg måtte indstille slikkeriet.
Derfor startede jeg med at skrive PAS PÅ! For nu var ADRIANA TRÆT og orkede tydeligvis ikke at interesserer sig for min orgasme :(
Men jeg forklarede hende at jeg holder meget af at give sorte kys, og det kunne hun også godt lide (at modtage), så hun satte sig på min ansigt så jeg kunne slikke hendes lille lækre røvhul mens jeg onanerede. Og der gik nok ikke et minut før jeg også fik en dejlig orgasme. 1-1 <3
Og så kunne Adriana ikke holde sig oprejst mere, men lagde sig på maven så jeg kunne nusse og slikke hendes ryg - en halv snes minutter, indtil hun sagde, at hun havde en anden aftale, så hun skulle ud og nette sig.
Jeg trak hurtigt i tøjet og kyssede hende farvel og smuttede ud på Glücksburg Strasse - glad for at jeg ikke var den næste der skulle forsøge at få liv i hende :P
Jeg behøver vel ikke skrive at jeg kan varmt anbefale Adriana og ærgrer mig grænseløst over at jeg ikke har tid til at besøge hende i denne uge.
 

Redigeret af downunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sgu en oplevelse! Sød, varm, lækker, kælen, villig og liderlig. 130 for en time, og skal jeg gi det dobbelte næste gang, så gør jeg det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...