Hop til indhold

Recommended Posts

Jeps, har været der.

Ansigt/type var hun ikke min type, Men ganske god krop, hvis man er til en lidt moden, fast fyldig af slagsen, var vild med hendes bryster.

Hun var ganske sød, men lidt tilbageholdende, måske nervøs/genert i starten, men da først vi kom igang blødte hun op. Hun er dog stadig ret passiv, men jeg fik arbejdet mig igennem på ½t og hun var bestemt med og kunne lide det ;-) og gjorde på intet tidspunkt mine til at jeg ikke måtte dit eller dat eller at tiden var gået.

Så en rigtig god gang sex, fordi jeg kan li at være aktiv, (hvis du ikke kan det skal du nok ikke prøve).  Ingen SF og jeg gav heller ikke noget den anden vej

Som sagt ikke min type, men fik prøvet en fantasi af om en lidt fyldig moden krop - og brysterne er IMHO fantastiske ;-) og hun er sød, venlig og diskret.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 14 timer siden:

... Ingen SF ...

Var de fordi, du ikke ville ha', eller tilbød hun ikke? I hendes annonce står "Ved sex er det et krav at du bruger kondom." Hvis det er Bil Clintons definition af sex, hun bruger, så er blow jo implicit uden gummi...

På forhånd tak for svaret.

/J.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...