Hop til indhold
Evigtsøgende

Jaroen Rungfah Thaimassage i Hillerød

Recommended Posts

Jeg har nu oplevet body-body 3 gange indenfor 1 måned og jeg ved ikke om jeg er naiv (jeg har en forventning om, at hvis du lægger rigeligt med penge så smør det) eller om jeg er direkte ulækker - jeg opfatter mig selv som med et rimeligt udseende og renlig - men i hvert fald så faldt den GFE der var første gang gradvist - 2. gang begyndte hun at gnide den af helt vildt midt i body-body'en og der begyndte jeg at blive opmærksom på tiden - fordi 1. gang varede kun 45 min. (jeg betalte for 1 time), men der var jeg fuldstændig oppe at køre. 2. gang varede 40 min. hvor hun ikke virkede særlig GFE-agtig (det kan have mange årsager - bevares). 3. og sidste gang klarede hun på 35 min. - totalt blottet for GFE.

Jeg vil sige, at min oplevelse med Yang har været besynderlig, hvor jeg troede at flere besøg og penge (en del penge i mit univers) ville afføde en større grad af GFE har jeg oplevet det stik modsatte hos Yang - hun har bevæget sig længere og længere væk.

Jeg besøger hende ikke igen, men vil "lærer" andre Thai'er hvordan en body-body skal være ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Kender din oplevelse, jeg har selv fået alt fra FP til en "jeg gider dig ikke i dag" oplevelse, så tror ikke du skal tage det personligt, men bare acceptere hun levere en meget humørsvingende behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er gode penge i B2B, derfor bliver det også tilbudt af piger, der nok bare burde have holdt sig til almindelig massage. Og så er pigerne vel ind imellem også bare trætte af mænd og tissemænd. Men fridage er der desværre slet ingen penge i...      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres kommentarer.

Til sidst mindede hun mig om en russer jeg besøgte en gang - dog ikke helt så ekstrem, hun annoncerede med massage og HJ for 500,-. Fra jeg kom til jeg gik følte jeg mig omgivet af kulde og så undrede hun sig over at jeg ikke bare kunne komme på 5 min. - jeg kunne slet ikke komme. Når jeg forsøgte at hyggesnakke med hende fik jeg at vide at jeg spurgte for meget. Besynderlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke genkende din beskrivelse af Yang, er kommet der adskillige gange de sidste 2 år, og har aldrig haft en dårlig oplevelse eller snyd med tid, tvædig mod. Yang giver en virkelig indlevende b2b.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alenepalle skrev, den 26/4/2017 at 18:32:

Jeg kan ikke genkende din beskrivelse af Yang, er kommet der adskillige gange de sidste 2 år, og har aldrig haft en dårlig oplevelse eller snyd med tid, tvædig mod. Yang giver en virkelig indlevende b2b.

 

Medmindre du er medejer af klinikkerne - så bekræfter det jo min antagelse - hun bryder sig ikke om min tilstedeværelse - i april måned har der været 20% rabat - jeg betalte fuld pris - resultat - dårligere service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yang har fortalt at der var blevet ansat 2 nye kvinder i Hillerød (Yang er p.t. i Græsted vel i håb om at gøre den mere salgs klar - flere har nævnt at den altid var lukket og nu hvor de har fået en konkurrent lige overfor kan det nok være lidt svært at finde en køber til den "gode" forretning)

Men tænkte jeg - lad mig da prøve en af dem i Hillerød - jeg har aldrig oplevet noget lignende - jeg lavede en aftale kl. 17 og kom lidt for sent - ingen reaktion da jeg ringede på flere gange. Valgte at ringe til Yang i Græsted, som fik åbnet døren - set i bakspejlet skulle jeg bare være gået. Jeg blev mødt af en noget slidt kvinde - Linda, der meget tydeligt var enten fuld eller påvirket af noget andet - og her burde jeg også bare være gået - men havde sat næsen op efter et eller andet nærvær - det kom aldrig - at have body2body med en der agerer død - det er no go. Forinden havde hun forsøgt sig med at trække massagen ud så der ikke blev plads til body2body'en - det gav jeg hende ikke lov til. Da jeg gik fortalte hun mig sit navn - til hvad nytte.

Summa summarum - jeg ville gerne have brugt pengene på noget andet - og det er underfundigt og fuldstændig vanvittigt - vi finder os ikke at blive snydt af nogen andre - men ludere (fordi det omfatter også alle de "rene" Thaisteder) - de får lov at snyde os uden at vi gør noget som helst - prøv en gang at tænke på at mange af os er nød til at arbejde 20 timer for at betale for en time, der ikke bliver betalt skat af og samtidig bliver en stor del af pengene hvid vasket via Western Union!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Evigtsøgende skrev, den 5/5/2017 at 18:37:

Yang har fortalt at der var blevet ansat 2 nye kvinder i Hillerød (Yang er p.t. i Græsted vel i håb om at gøre den mere salgs klar - flere har nævnt at den altid var lukket og nu hvor de har fået en konkurrent lige overfor kan det nok være lidt svært at finde en køber til den "gode" forretning)

Men tænkte jeg - lad mig da prøve en af dem i Hillerød - jeg har aldrig oplevet noget lignende - jeg lavede en aftale kl. 17 og kom lidt for sent - ingen reaktion da jeg ringede på flere gange. Valgte at ringe til Yang i Græsted, som fik åbnet døren - set i bakspejlet skulle jeg bare være gået. Jeg blev mødt af en noget slidt kvinde - Linda, der meget tydeligt var enten fuld eller påvirket af noget andet - og her burde jeg også bare være gået - men havde sat næsen op efter et eller andet nærvær - det kom aldrig - at have body2body med en der agerer død - det er no go. Forinden havde hun forsøgt sig med at trække massagen ud så der ikke blev plads til body2body'en - det gav jeg hende ikke lov til. Da jeg gik fortalte hun mig sit navn - til hvad nytte.

Summa summarum - jeg ville gerne have brugt pengene på noget andet - og det er underfundigt og fuldstændig vanvittigt - vi finder os ikke at blive snydt af nogen andre - men ludere (fordi det omfatter også alle de "rene" Thaisteder) - de får lov at snyde os uden at vi gør noget som helst - prøv en gang at tænke på at mange af os er nød til at arbejde 20 timer for at betale for en time, der ikke bliver betalt skat af og samtidig bliver en stor del af pengene hvid vasket via Western Union!!!

Har du prøvet den anden klinik i Græsted fornyeligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Evigtsøgende skrev, den 5/5/2017 at 18:37:

prøv en gang at tænke på at mange af os er nød til at arbejde 20 timer for at betale for en time, der ikke bliver betalt skat af og samtidig bliver en stor del af pengene hvid vasket via Western Union!!!

Mener du seriøst at du er nødt til at arbejde i 20 (tyve) timer for at kunne betale for 1 (én) time??

Enten har du seriøst brug for en lønforhøjelse/nyt job, eller mener du måske 2 timer, men har fået sat et 0 på, efter 2-tallet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 8/5/2017 at 10:18:

 

Mener du seriøst at du er nødt til at arbejde i 20 (tyve) timer for at kunne betale for 1 (én) time??

Enten har du seriøst brug for en lønforhøjelse/nyt job, eller mener du måske 2 timer, men har fået sat et 0 på, efter 2-tallet??

Nu er vi jo ikke alle højtlønnede, personligt skal jeg arbejde otte timer, for at have råd til en times b2b, som jo de fleste steder koster 1000 kr. Så deeeet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 8/5/2017 at 10:18:

Mener du seriøst at du er nødt til at arbejde i 20 (tyve) timer for at kunne betale for 1 (én) time??

Enten har du seriøst brug for en lønforhøjelse/nyt job, eller mener du måske 2 timer, men har fået sat et 0 på, efter 2-tallet??

Du har selvfølgelig ret - en skrivefejl, der skulle have stået 10 timer, men for nogle østarbejdere i DK ville det være for lidt med de 20 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Var i området og tænkte jeg ville tage en tur på klinikken i Græsted, da det var oplyst at Yang var der, (har besøgt hende +10 gange i Hillerød), ringede inden, for at sikre mig der var tid, spurgte efter det jeg plejer (b2b med mere). så startede en højtråbende dame med alt hvad hun havde lært af bandeord på engelsk, (fuck your self etc.....) afsluttede samtalen med "tak tror jeg finder et andet sted". Ved ikke hvad der sker på stedet pt. men kommer ikke igen lige med det samme :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 10 timer siden:

Nu er vi jo ikke alle højtlønnede, personligt skal jeg arbejde otte timer, for at have råd til en times b2b, som jo de fleste steder koster 1000 kr. Så deeeet.

 

Evigtsøgende skrev, for 2 timer siden:

Du har selvfølgelig ret - en skrivefejl, der skulle have stået 10 timer, men for nogle østarbejdere i DK ville det være for lidt med de 20 timer

OK, godt ord igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 14 timer siden:

Var i området og tænkte jeg ville tage en tur på klinikken i Græsted, da det var oplyst at Yang var der, (har besøgt hende +10 gange i Hillerød), ringede inden, for at sikre mig der var tid, spurgte efter det jeg plejer (b2b med mere). så startede en højtråbende dame med alt hvad hun havde lært af bandeord på engelsk, (fuck your self etc.....) afsluttede samtalen med "tak tror jeg finder et andet sted". Ved ikke hvad der sker på stedet pt. men kommer ikke igen lige med det samme :huh: 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er Yang du har snakket med i telefonen, men min erfaring siger mig, at det enten er Yang eller en mand (Xxxxx) der besvarer telefonen. Men uanset det så har min oplevelse af Yang været, at hun er ikke glad og kigger med afsky på mig som en sex-/nærværshungrende objekt, hvad det skyldes kan have mange årsager og da jeg spurgte hende om hun var glad var svaret "selvfølgelig" - ja. Her skal jeg selvfølgelig huske at sige, at min første gang B2B med Yang var fuldstændig fantastisk - jeg har aldrig oplevet noget lignende - ikke engang i ægteskabet.

Redigeret af Stabilizer
Private oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 10/5/2017 at 18:32:

Hvorfor nævner du denne danske mand ved navn??? Hvad er du egentlig ude på?

Kære Bananas - hvor er forskellen på at nævne Thai-kvinders navne og danske mænds navne der er relateret til det samme miljø??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Bananas skrev, den 5/10/2017 at 18:32:

Hvorfor nævner du denne danske mand ved navn??? Hvad er du egentlig ude på? 

Jeg er lidt enig med "Evigtsøgende" i hans kommentar .... der hersker en vis grad af dobbeltmoral i EG-forummet. For et stykke tid siden kom jeg med en generel anmeldelse af massageklinikkerne i Valby/Hvidovre baseret på besøg på næsten 10 forskellige steder, hvorefter flere anmeldte mig til Administrator for ikke at være præcis. Jeg forstår godt behovet for diskretion og jeg forstår også behovet for præcision. Det, jeg ikke forstår er hvem der definerer hvad der er hvad og hvornår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evigtsøgende skrev, for 2 timer siden:

Kære Bananas - hvor er forskellen på at nævne Thai-kvinders navne og danske mænds navne der er relateret til det samme miljø??

Der findes flere forskelle:

1. At nævne thaikvinders navne kan have vis relevans når man anmelder eller diskuterer deres massage og ydelser. Jeg udgår fra at du kun nævner deres artistnavne? Jeg har dog lidt svært at forstå hvad en dansk mand der er ev. relateret til nogen klinik kan have for relevans, hvis det ikke er ham man skal serviceres af?

2. At nævne menneskers rigtige navne herinde savner relevans for noget som helst.

Har du svært at forstå disse forskelle, synes jeg du skal tage kontakt med moderationen herinde og få det hele forklaret og udredt.

 

@D54

Du forstår behovet for præcision siger du. Kan du så præcist forklare hvorfor behovet for præcision kræver at "Evigtsøgende" nævner en dansk mand ved navn, når han er utilfreds med massagen fra en thaikvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Vi er på vej ind i en debat, der overhovedet INTET har med Thaimassage i Hillerød at gøre; men fair nok for hvis den blev taget op som selvstændig tråd ville den blive omdirigeret til et forum, hvor INGEN ville få den at se.

Jeg er helt uenig med Bananas ... oplevelsen drejer sig IKKE kun om hvad der sker på briksen; men alt fra hvordan du bliver håndteret på telefonen, omgivelserne, og stemningen i klinikken. I den sammenhæng er manden Xxxxx en helt integreret del af totaloplevelsen. masser af anmeldelser her på EG rater oplevelsen på 4-6 forskellige parametre.

For fire dage siden besøgte jeg en klinik i Hvidovre efter forudgående opringning og da jeg kom frem viste det sig at hende jeg havde bestilt tid hos ikke var til stede men hun var på ferie i Thailand. Forklaringen jeg fik var, at thaipigen som havde taget mod bestillingen var dårlig til engelsk og ikke havde vidst hvad jeg bestilte .... men mit navn og tidspunktet klokken 13 havde hun nu fået godt nok fat i. 

Som jeg hører det her i EG, så ville det være OK at beskrive at det var Lotte som tog mod beskeden og gjorde det til en dårlig oplevelse; men IKKE at fortælle det var Mogens. Simpelthen fordi alle går ud fra at ALLE piger har kunstnernavne og INGEN mænd bruger andet end deres egne navne.

Rent vrøvl. Enhver, som engagerer sig i en thaiklinik er en del af oplevelsen/leverancen og må kunne tåle at blive omtalt med det navn de anvender ... deres valg om de bruger kunstnernavn eller ikke ... eller også skal de ikke være dér.

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, den 12/5/2017 at 07:45:

Jeg er helt uenig med Bananas ... oplevelsen drejer sig IKKE kun om hvad der sker på briksen; men alt fra hvordan du bliver håndteret på telefonen, omgivelserne, og stemningen i klinikken. I den sammenhæng er manden Xxxxx en helt integreret del af totaloplevelsen. masser af anmeldelser her på EG rater oplevelsen på 4-6 forskellige parametre.

Jeg er enig med D54 og har oplevet fuldstændig det samme i Kronprinsessegade - Thai Skye Wellness (der i øvrigt hænger uløseligt sammen med Siambabes i Ahorngade -Nina) - rigtig surt når man har betalt sig fra tidligere fri - tager turen til København og får at vide at Maria ikke er på arbejde - elendig service - jeg gik igen.

Men i øvrigt er der jo ingen hemmeligheder i det jeg skriver - alle har adgang til www.cvrapi.dk, hvor du kan se om ikke alle oplysninger (når det gælder Thaiklinikker) så i hvert fald det jeg har oplyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Er også blevet lukket ind af en herre, så han må alt andet lige have andel i forretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...