Guest Sparkster Skrevet 23. April, 2017 Der er rigtigt mange der efterspørger GFE, for at en mere personlig oplevelse tænker jeg, ved ikke om jeg selv har prøvet GFE, har ikke efterspurgt det men her idag efter en samtale med en af ex konerne, kom jeg til at undre mig over hvorfor der ikke var nogen GP der tilbød WE til alle dem der går og savner en kone... Jeg personligt går altid og forbereder mit næste frieri kunne være rart lige at få taget trykket på det område imellem ægteskaber. Tænker at det kunne fungere sådan her: du møder op, og fuldstændigt umotiveret begynder GP'en af råbe af dig i en times tid, derefter fixer du noget... Vaskemaskinen, et stoppet afløb, gulvbrædderne der knirker eller lign, når i er færdige giver du hende halvdelen af hvad du ejer. Det er jo genialt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 23. April, 2017 halvdelen af alt du ejer.... PLUS 2000,- for en time 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 23. April, 2017 @aaisha Hun har hovedpine, men vil gerne have 2000 kr i forskud, er det så ikke en helt realistisk gfe oplevelse ? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 23. April, 2017 gammel joke men det er nu hurtigere og mindre tidskrævende , bare at finde en kvinde man ikke kan lide og så give hende halvdelen af dit hus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. April, 2017 trold2 skrev, for 4 minutter siden: give hende halvdelen af dit hus Håber huset er et træhus - så det er nemt at dele i to og flytte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stinger Skrevet 23. April, 2017 Skræmmende realistisk!!! Men, vildt sjovt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. April, 2017 aaisha skrev, for 4 timer siden: halvdelen af alt du ejer.... PLUS 2000,- for en time Naturligvis, WE er ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 362 Skrevet 23. April, 2017 Skal da vist lige have set Monty Python Argument Clinic Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 25. April, 2017 (edited) GFE eller er det WE Redigeret 25. April, 2017 af modenelsker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2017 Sparkster skrev, den 23/4/2017 at 14:58: .. Tænker at det kunne fungere sådan her: du møder op, og fuldstændigt umotiveret begynder GP'en af råbe af dig i en times tid, derefter fixer du noget... Vaskemaskinen, et stoppet afløb, gulvbrædderne der knirker eller lign, når i er færdige giver du hende halvdelen af hvad du ejer. Det er jo genialt Haha, det kunne lyde som et besøg hos Cherie bortset fra, at du ikke nævner noget om korporlige tiltag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 26. April, 2017 Borende X skrev, for 16 timer siden: Haha, det kunne lyde som et besøg hos Cherie bortset fra, at du ikke nævner noget om korporlige tiltag Det kan sikkert godt være korporligt også det er jeg blevet skånet for i de ægteskaber jeg har haft anpart i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg