Hop til indhold
Guest Trinetease

Høflighed, FAQ og lign....

Recommended Posts

Guest Trinetease

@BennyBom Det var måske en ide :-)

 

Bare lige for at runde lidt af på de virkeligt crazy beskeder man kan få...... modtaget søndag...

'jeg har ingen penge - men Coke....kommer du?'.

Man får lange L.. hvis man ellers havde nogen :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@BennyBom Det var måske en ide :-)

 

Bare lige for at runde lidt af på de virkeligt crazy beskeder man kan få...... modtaget søndag...

'jeg har ingen penge - men Coke....kommer du?'.

Man får lange L.. hvis man ellers havde nogen :-):-) 

LOL, så kan man da tale om nogen der har fordomme...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

@BennyBom Er det mig du mener der har fordomme ?

Næh, kunden.. som tilsyneladende gik ud fra at alle GP'er er på coke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 23/4/2017 at 08:52:

Balancegangen imellem at være forståelig og direkte og klar i sin profiltekst er nemlig virkelig svær..... for man kommer meget hurtig til at lyde som en barsk trunte. 

Kære Trinetease:)

Nu er jeg nået hertil i diverse kommentarer, og jeg kan ved gud godt forstå, at det er til at blive pissed af alle de mange idioter:twisted: som i til fælles nævner.

Og balancegangen!! - nemlig, jeg tror du skal justere den lidt så du er mere "skarpsindig kvinde" i dine annoncer og på den måde forhåbentlig frasortere de værste idioter. Måske du mister nogle mænd som i virkeligheden er OK:)  - - -  men kan det tænkes, at du samtidig får andre nye kunder med i dobbeltsengen, dem som sætter pris på kvinder der har en "skarp kant" - dvs, - er sit værd absolut bevidst - ikke lader sig koste rundt - kan sige til og fra overfor mænd så mændene forstår det - ?? - ??. Sådan har jeg det ihvertfald, jeg trives bedst sammen med kvinder der har entegritet, og ind imellem også kan sætte på mig på plads - "luften skal jo renses:angry::angry: en gang imellem" = :):)

Kære Trine:) -  nu kender jeg dig ikke (vi har aldrig mødt hinanden) men gennem årenes løb herinde er det mit indtryk, at du er et meget venlig/imødekommende/rar at være sammen med/sødme-fyldt/-  -  -      Det kan også blive for meget af det gode, så du rent faktisk for visse uheldige elementer, ender ud som den "dørmåtte" de tørrer hele deres forkvaklede liv af på!!!! - - prøv at justere lidt i din attitude i såvel annoncetekst og ja, jeg ved det er nemt sagt !!!! - også i din dagligdag som GP  der skal jo være en gennemgående rød tråd -------  du kan jo starte med at sætte mig på plads!! - - tør du 

Kan du være "skarpsindig overfor dig selv  ??  -  prøv!!

Kan du huske Jasmin ??   -  jeg synes aldrig man var i tvivl om hvad Jasmin mente og hvor man havde Jasmin - jeg mener ikke hun manglede mænd i dobbeltsengen.

Det er det bedste jeg kan gøre for dig - andre kan helt sikkert bidrage med andet.

Held og lykke til.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...