Hop til indhold

Ffk - hvad går det ud på?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er på vej til Tyskland og er lidt nysgerrig efter at vide mere om ffk. 

Hvad går det ud på og hvad koster det typisk?

Skrevet

Jeg går ud fra, at du mener FKK? Det antager jeg..

Det er klubber, hvor kunder kan møde kvinder der tilbyder sex. Kvinderne er meget let påklædte eller helt nøgne, og som man har man typisk en badekåbe på. Det varierer fra klub til klub.

Entré er typisk mellem 50 - 80 EUR og sex er typisk omkring 60 EUR for en halv time. Pigerne sælger ofte en række tillægsydelser, som koster ekstra (f.eks. CIM, anal, ...)

Der er rigtig meget information i forummet, så jeg anbefaler at du laver en søgning på den klub, som du overvejer at besøge. Der er rig mulighed for at læse mere næsten alle klubber på dette forum.

Skrevet

FKK = FreiKörperKultur (Fri Krops Kultur) = Tysk Nudist Bevægelse.

Der findes en del sauna og nudistklubber i Tyskland. Disse findes faktisk også i Danmark. Forskellen mellem Danmark og Tyskland er dog, at i Tyskland er det tilladt at gæsterne imellem at handler med sex, og i Danmark er det forbudt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.