Hop til indhold
Guest Miss Nj

En eller to profiler??

Recommended Posts

Miss Nj skrev, for 2 minutter siden:

Jeg prøver lige som skrevet i første omgang og bliver det for indviklet eller for forvirrende, så prøver jeg alternativer. :-) 

Du har den bedste og mest åbne indstilling, jeg er sikker på det lykkes dig og tror faktisk det vil være perfekt de åbner annonceverden for os kvinder uden it-kendskab. Held og lykke med det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
Cilje skrev, for 1 minut siden:

Du har den bedste og mest åbne indstilling, jeg er sikker på det lykkes dig og tror faktisk det vil være perfekt de åbner annonceverden for os kvinder uden it-kendskab. Held og lykke med det :-) 

Hehe... Synes nu ellers selv jeg har ret ok it-kendskaber. Så længe it leger med. ;-)

Synes i hvert fald jeg har gjort hvad jeg kan lige nu. Min hjemmeside er opdateret med mit "ekstra navn", Min annonce herinde har fået det added og mine 2 annoncer på AL de er aktive og køre med samme billeder som herinde. Så må vi se hvad der sker. Ingen burde i hvert fald være i tvivl om at det er mig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Det eneste der bliver lidt spændende nu, er og se om der er nogen der hyler over prisforskellen, da jeg jo gerne laver tilbud de weekender jeg er langs. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Nj skrev, for 1 minut siden:

Hehe... Synes nu ellers selv jeg har ret ok it-kendskaber. Så længe it leger med. ;-)

Synes i hvert fald jeg har gjort hvad jeg kan lige nu. Min hjemmeside er opdateret med mit "ekstra navn", Min annonce herinde har fået det added og mine 2 annoncer på AL de er aktive og køre med samme billeder som herinde. Så må vi se hvad der sker. Ingen burde i hvert fald være i tvivl om at det er mig. :-)

Det vigtigste er du er dig, det vinder du sødme på :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
Cilje skrev, for 2 minutter siden:

Det vigtigste er du er dig, det vinder du sødme på :-) 

Ja det er i hvert fald ikke noget problem. Har en del ex`er som gerne skriver under på, at der ikke er nogen der får lavet om på mig. Hehe :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Nj skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er i hvert fald ikke noget problem. Har en del ex`er som gerne skriver under på, at der ikke er nogen der får lavet om på mig. Hehe :D 

Hehehe, fine ex'er du har dig. 

Hvis ex'erne ikke underskriver her opfinder jeg nye skabeloner :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
Cilje skrev, for 1 minut siden:

Hehehe, fine ex'er du har dig. 

Hvis ex'erne ikke underskriver her opfinder jeg nye skabeloner :-) 

Hehe... Har ikke lige fundet nogen af dem herinde endnu, men man ved jo aldrig. ;-)

Har selvfølgelig været så heldig engang at rende ind i en meget gammel ex på jobbet. Ret pinligt i starten, men tog den med stiv arm og det gjorde han heldigvis også. Som jeg sagde, så kunne vi jo finde ud af det engang, så det kunne vi nok også den dag. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Nj skrev, for 1 minut siden:

Hehe... Har ikke lige fundet nogen af dem herinde endnu, men man ved jo aldrig. ;-)

Har selvfølgelig været så heldig engang at rende ind i en meget gammel ex på jobbet. Ret pinligt i starten, men tog den med stiv arm og det gjorde han heldigvis også. Som jeg sagde, så kunne vi jo finde ud af det engang, så det kunne vi nok også den dag. :-)

Fin indstilling og møder du dem herinde så må de betale dobbelt op, hehehe.

Jeg har aldrig mødt min ex'er ( de få af dem ) på jobbet og bilder mig ind jeg aldrig møder dem via jobbet. Uha. Men den ene hygger sig sikkert uden min viden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
Cilje skrev, for 4 minutter siden:

Fin indstilling og møder du dem herinde så må de betale dobbelt op, hehehe.

Jeg har aldrig mødt min ex'er ( de få af dem ) på jobbet og bilder mig ind jeg aldrig møder dem via jobbet. Uha. Men den ene hygger sig sikkert uden min viden. 

Hehe... Ja jeg gloede sku også da han pludselig stod for min dør, så man skal aldrig sige aldrig. Også selvom oddsene nok er ret små. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Nj skrev, for 1 minut siden:

Hehe... Ja jeg gloede sku også da han pludselig stod for min dør, så man skal aldrig sige aldrig. Også selvom oddsene nok er ret små. :-)

Jeg ville nyde og kneppe ham, jeg ved han vil tænke over mit knepperi eller elskov tiol næste gang, hehehe.

Det lyder meget overdimensioneret men oddsene er rigtige :-):-)  Håber du gav din eks den største sidste tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
Cilje skrev, Lige nu:

Jeg ville nyde og kneppe ham, jeg ved han vil tænke over mit knepperi eller elskov tiol næste gang, hehehe.

Det lyder meget overdimensioneret men oddsene er rigtige :-):-)  Håber du gav din eks den største sidste tur :-)

For at være sød, så gjorde jeg hvad jeg kunne, med hvad jeg havde at "arbejde" med. :D Var jo lidt en grund til det ikke gik mere. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Nj skrev, for 1 minut siden:

For at være sød, så gjorde jeg hvad jeg kunne, med hvad jeg havde at "arbejde" med. :D Var jo lidt en grund til det ikke gik mere. ;-)

Han tænker på dig....i det skjulte :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
Cilje skrev, Lige nu:

Han tænker på dig....i det skjulte :-) 

 

Hehe... Muligvis. :D

Du er egentlig meget sød at skrive med. Måske en ide, vi tog det i privaten eller chatten, så vi ikke "fylder" tråden. ;-)

Vi er jo kommet lidt af sporet efterhånden. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er total af sporet og hvorfor ikke fylde tråden med orgasme-ex'er i det skjulte? Uhmmmm. :-)

Du har ret, vi skal ikke afspore toget fra skinnerne, vi opretter bare en tråd i hygge hjørnet med skinne " fyld" afgang fra Hovedbanegården til Als, hehehe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tænker jeg at to profiler en det bedste, hvis der skal være forskel på annonceteksten.

Hvad du kaldet dit profilnavn er vel ligemeget, bare dit nickname fremgår at annonceteksten (evt. afslut med. Kram Miss Nj.)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...