Hop til indhold
cuddler

Mai - ny i Danmark

Recommended Posts

Mange tak. Det var fordi søgefunktionen ikke virker med kun 3 bogstaver at jeg ikke fandt det, men nu ved jeg i det mindst det.

Det overrasker mig ikke at hun var så dårlig, fordi billeder godt kunne give indtrykket af en meget tøvende ungpige. Synd at de bare lyver så meget.

Det at især thaipiger bliver udnyttet af bagmænd (og kvinder) på den måde har jeg personligt kendskab til.   Det forklarer også hvorfor telefondamen ikke ville svare på mit spørgmål om hvor længe hun skulle blive her.

Men i det hele taget mange tak til Hubbi og andre for at spare mig for at falde i fældet én gang til.  Og for at minde mig om, at det næppe findes selvstændige thaipiger i branchen her i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, for 1 time siden:

 

Men i det hele taget mange tak til Hubbi og andre for at spare mig for at falde i fældet én gang til.  Og for at minde mig om, at det næppe findes selvstændige thaipiger i branchen her i Danmark.

Det er da noget vås. Her findes godt om selvstændige thaipiger i branchen. Man skal bare skille dem fra dem der ikke er, og det mener jeg ikke er særligt svært. Hvis man bare blander det store hoved ind i kampen ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...