Jernsvinet 13948 Skrevet 20. April, 2017 (edited) Dejligt at der var nogen, der var vågne: http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/personale-på-københavnsk-hotel-slog-alarm-mand-fik-besøg-af-piger-på-11-og-14-år/ar-BBA598u?ocid=ACERDHP17 http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/sigtelse-gav-piger-stoffer-og-alkohol-og-misbrugte-dem/ar-BBA5muO?ocid=ACERDHP17 Redigeret 20. April, 2017 af Jernsvinet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 21. April, 2017 http://ekstrabladet.dk/112/ny-anholdelse-for-sexmisbrug-af-smaa-piger-paa-hotelvaerelse-gav-dem-sprut-og-kokain/6623277 Simpelthen afstumpede mennesker... Dejligt at der er årvågent hotelpersonale. I øvrigt skriver EB (som det eneste medie?): "Begge mænd, der er af anden etnisk herkomst, nægter sig skyldige." - hvis der er nogle der ønsker at debattere gerningsmændenes etnicitet/indvandring/osv., foreslår jeg, at man opretter en ny tråd i Politik-forummet hertil (eller genbruger en af de utallige andre tråde i Politik om samme emne). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5247 Skrevet 21. April, 2017 Håber skam også at pigerne og deres forældre modtager en form for konsekvens af deres adfær. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 21. April, 2017 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Håber skam også at pigerne og deres forældre modtager en form for konsekvens af deres adfær. Hvis systemet fungerer optimalt er jeg af den holdning at de børn ska fjernes fra de uansvarlige forældre. Børnene blir jo eks af forældres dårlig evne til at varetage dem på ordentlig og sund vis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 21. April, 2017 (edited) Såvel som man skal have kørekort til bil/motorcykel ect. skulle kørekort til dyr og børn indføres! Alt for mange får børn...for åååh se når vi får børn...så kan alle se hvor lykkelige vi er og vi er en rigtig famile! Vrøvl! Der er desværre alt for mange "affalds-mennesker" der tror verden ikke kan undvære deres gener! Redigeret 21. April, 2017 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s#ren 178 Skrevet 21. April, 2017 Lady Cherie skrev, for 4 timer siden: Såvel som man skal have kørekort til bil/motorcykel ect. skulle kørekort til dyr og børn indføres! Alt for mange får børn...for åååh se når vi får børn...så kan alle se hvor lykkelige vi er og vi er en rigtig famile! Vrøvl! Der er desværre alt for mange "affalds-mennesker" der tror verden ikke kan undvære deres gener! Jeg kan ikke være mere enig Lady Cherie! Mennesker tager alt alt for let på dét at få børn. Det er som om at i dag er man intet, hvis man ikke har børn, så det ligger inden i folk, at når de når en vis alder, SKAL de med fandens vold og magt absolut skide to til tre unger ud. Jeg valgte i en ung alder, at jeg ikke ville have børn, og allerede kort efter jeg havde truffet det valg, blev jeg nærmest "hængt ud" af en lærer vi havde på teknisk skole, fordi hun syntes det var dybt unormalt og problematisk at jeg følte sådan - jeg blev nærmest til grin for hele klassen...Behøver jeg at sige at jeg gjorde helvede hedt for hende resten af min tid på stedet?? Det er tredive år siden jeg tog den beslutning, og tro mig, jeg er blevet mødt med meget modgang og sorg siden, pga. min beslutning, fordi andre ikke vil acceptere mig fordi jeg er single og uden børn. Jeg har hørt venner sige direkte til mig, at det er svært at finde noget at snakke om, fordi jeg ikke har børn, de vil hellere være sammen med andre par der har børn - det er nemmere!!! Jeg har prøvet at forklare folk, at vi kunne da sagtens være sammen og snakke så rigeligt INDEN de valgte at få børn. Men det siver overhovedet ikke ind - jeg tror sgu' der går en klap ned i hjernen på de mennesker der får børn, så alle der ikke har børn er mindreværdige udskud, der egentlig bare er i vejen for dem. Sjovt nok, så er jeg pludselig begyndt at være interessant igen, efter deres børn er ved at flyve fra reden - men guess what? De har vist hvad de indeholder, så nej tak! Men tilbage til tråden - Uanset hvad etnisk herkomst de mænd har, skal de straffes efter alle kunstens regler - pigernes forældre har vist sig som ukompetente og skal fratages deres titel som forældre og straffes ligeledes - pigerne skal have hjælp - professionel hjælp og masser af det - desværre er det danske samfund ikke længere gearet til at tage sig af andet end indvandrere, så chancen for at tingene ender skidt for de to piger, er kæmpestor, desværre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 138 Skrevet 21. April, 2017 Mange generationer, vil bare ha børn for frygt at være ensom når de bliver gamle. Især kvinderne nu , vil bare ha børn fordi deres veninde har børn. Det er jo et stort ansvar ha børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg