Hop til indhold
chas

Vidunderligt skønne Emma Tilde

Recommended Posts

Hej brødre 

i sidste uge havde jeg den udsøgte fornøjelse at besøge skønne Emma Tilde i en time.

vi havde på forhånd aftalt at hun skulle lave orgasme kontrol med mig. Orgasme kontrol syntes jeg er fantastisk når det bliver udført proffetionelt, det må jeg sige at det i den grad blev ved Emma Tilde. Det er vildt frækt og ophidsende at blive holdt på grænsen af orgasme i lang tid inden jeg får lov til at komme. Emma Tilde er fantastisk til at se og føle når man er tæt på. Hun giver et meget nærværende blow og jeg er faldet pladask for hendes utroligt sexede look og charmerende dejlige væremåde. 

Jeg er desvære ikke så god til at skrive lange dybdegående tekster så jeg vil slutte her med at sige at der er 110 % gentagelsesfarer. 

Til dig Emma Tilde hvis du kigger med her kan jeg kun sige at du er den bedste jeg nogensinde har mødt. Du bliver et dyrt bekendtskab :-) 

vær god ved hende brødre. Det fortjæner hun 

på gensyn 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig den gode anmeldelse. 

Jeg blev fristet af at prøve orgasme kontrol. Og jeg må sige at jeg fik den vildeste oplevelse nogensinde. Det var så vildt at jeg lå og rystede efter jeg var kommet. Jeg har aldrig prøvet noget så godt, og det var som et drug der løb igennem kroppen på mig.

Emma-Tilde er en helt fantastisk pige, virkelig sød og hun ser brandgodt ud :)

Hun kommer direkte ind på min topliste. Det er ikke sidste gang jeg "kommer" forbi hende ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

chas skrev, den 20/4/2017 at 20:02:

Hej brødre 

i sidste uge havde jeg den udsøgte fornøjelse at besøge skønne Emma Tilde i en time.

vi havde på forhånd aftalt at hun skulle lave orgasme kontrol med mig. Orgasme kontrol syntes jeg er fantastisk når det bliver udført proffetionelt, det må jeg sige at det i den grad blev ved Emma Tilde. Det er vildt frækt og ophidsende at blive holdt på grænsen af orgasme i lang tid inden jeg får lov til at komme. Emma Tilde er fantastisk til at se og føle når man er tæt på. Hun giver et meget nærværende blow og jeg er faldet pladask for hendes utroligt sexede look og charmerende dejlige væremåde. 

Jeg er desvære ikke så god til at skrive lange dybdegående tekster så jeg vil slutte her med at sige at der er 110 % gentagelsesfarer. 

Til dig Emma Tilde hvis du kigger med her kan jeg kun sige at du er den bedste jeg nogensinde har mødt. Du bliver et dyrt bekendtskab :-) 

vær god ved hende brødre. Det fortjæner hun 

på gensyn 

 

 

 

Hvad er orgasmekontrol?

Redigeret af downunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...