Hop til indhold
Papa

Søde dejlige Syren

Recommended Posts

Citat

Hej søde, jeg tilbyder kæreste sex, har et sted. skriv for mere info. Har tid i aften..

Jeg må nok indrømme at jeg ikke finder en så kort annonce uden billeder m.v. interessant. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem siger den skulle være interessant. Jeg efter spurgte ikke din personlig mening omkring annoncens indhold.

Redigeret af Papa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest themtroels

Jeg skrev til hende havde et par spørgsmål og hun svarede med en sød mail ca. 24 timer senere.

Anden mail vedlagde jeg et billede og fortalte også jeg var i et forhold, den svarede hun aldrig på:/

syntes da selv jeg ser okay men måske syntes hun jeg er grim ellers fik hun turnoff af jeg er i et forhold ;)

(jeg satser på det sidste ) ;)

Mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev med Syren i maj, da jeg jo nok må erkende at være i den af hende efterspurgte aldersgruppe .-)

Fik en undskyldende svar et par dage senere: "Hejsa  og undskyld, jeg har holdt en lille pause."  efterfulgt af de informationer jeg spurgte om. Sobert og helt fint.

Det blev dog aldrig til noget, da hun oplyste at holde til ca. Vejle. Nok er der Regionshovedstaden, men mit tilholdssted i Region Syddanmark ligger så langt derfra, at det (for mig) næppe er interessant. Det har jeg (dog formuleret lidt pænere) svaret til hende, men forbehold mig retten til at henvende mig igen, hvis jeg kommer på disse kanter :-) - og fik et "ok" tilbage.

Så ud fra kommunikationen kan jeg ikke sige noget negativ om Syren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...