Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog chancen og kontaktede Melly pr mail, da jeg havde læst lidt omkring hende bla. her på Eroguide.  Korte mails frem og tilbage og så var der en aftale på plads, Bevares det var ikke de lange romaner af mails der foregik, men hun virkede interessant alligevel, så derfor tog jeg chancen.

Efter aftale med Melly, skulle man på mail kontakte hende når man var ved receptionen for at få værelse nummer, intet problem, hun har i al min mail kommunikation været hurtig til at svare på mails. (Hotellet lå centralt fra Vesterport station, uden at nævne selve hotellets navn :-)

 

Jeg fik værelse nr. og gik ind i elevatoren (skal siges det var helt diskret at gå ind i Receptionen etc.) og kom hen til værelset, hvor "Do Not disturb" skiltet pænt sad på døren. Hun havde skrevet i mailen at døren var åben, så et lille bank på døren og jeg gik ind.

 

Derinde sad den meget smukke Melly iført den påklædning vi havde aftalt hun skulle ha på. Det kan godt være hun i sin annonce  (https://annoncelight.dk/showad/219933)

Skriver at hun ikke omtaler sig selv som en supermodel, men der tager hun fejl ;-)  Hun ser total lækker ud og er meget mere flot og sexet end hendes billeder. 

 

Anyways.  Hun tager imod mig med et stort kram og kys, allerede der er der lagt op til en god time :-)  Vi snakker lige kort om vind og vejr, inden jeg lægger aftalte sum penge på skrivebordet ved siden af sengen.

 

Melly taler et godt Engelsk og der er bestemt ikke sprog problemer på noget tidspunkt

Imens jeg begynder at tage tøjet af "hopper" Melly nærmest op i sengen og begynder slev at tage tøjet af imens hun kæler for sig selv, og kort efter sidder hun kun iført sine selvsiddende strømper og forsat kæler for sig selv med bl.a en finger eller 2 oppe i sig imens hun kigger "lidenskabligt" på mig.

Bare synet af hendes krop og ikke mindst super lækre bryster får min pik til at rejse, og da hun med det samme begynder at tungekysse med mig, dybt og inderligt (lige som jeg kan lide det) ja så rejser pikken sig til at være mere end kampklar :-)

 

Den næste lille times til er der GFE over hele linien, der bliver suttet intensivt pik på alle mulige måder, ozeaner af tungekys, masser af nydelse i at slikke hende over kroppen og smage hendes dejlige fisse, som hun villigt åbnede med fingre så jeg rigtig kunne komme til, og ikke mindst at hun blottede sin clit som tegn på at hun nåde at man brugte sin tunge der også.  Der var ingen tvivl om at hun ren faktisk nød at sexe, for hendes fisse blev hurtigt våd og hun smagte dejligt og liderligt. Hun fik endda også en del sorte kys som hun nød meget også.

 

Melly fik pik i sin fisse i alle mulige stillinger, lige fra den helt alm missionær stilling hvor vi lå tæt krop mod krop og kyssede imens, til hun fik den bagfra, over til at hun red på mig både med ansigtet mod mig og også væk fra mig. Hendes underliv arbejdede bestemt på højtryk og med mindre hun var mere end overdrevet god til at simulere, så fik hun faktisk flere orgasmer undervejs.

Jreg vedlægger også et par billeder af skønheden her ...

Pas godt på hende hvis hun kommer tilbage :-)

 

 

Det skal siges at melly adskillige gange undervejs også lå og onanerede direkte foran mig og lod mig smage på hendes fingre så jeg virkelig kunne nyde smagen af hendes safter

2 gange undervejs tog hun gummiet af pikken for at kunne sutte pikken "Au naturel" - helt perfekt sutteri, dejligt vådt og ikke bare pikken, men nosser med mere fik også en tur med mund og tunge.

Normalt er jeg ikke en der kan holde min liderlighed tilbage så lang tid, men Melly ramte "spot on" og holdte pauser på de helt rette tidspunkter, så gejsten blev holdt oppe 100 % hele tiden.

Men alt godt kommer jo til en ende og da hun kunne se jeg ikke kunne holde mig meget mere, lagde hun sig til rette og begyndte at sutte pik igen imens hun kiggede mere end frækt på mig, pirrede pikhovedet med tungen, pikken ind i munden igen, og kort efter måtte jeg give slip og lade min opsparede sperm give slip som pumpede ind i hendes mund.  Hun holdte pikken i munden blidt og meget lidt sperm røg ud af munden på hende, inden hun forsat kiggede frækt på mig slugte spermen. Efterfølgende slikkede hun blidt pikken helt "ren" for sperm og kælede for den og lod mig komme til hægterne igen.

 

Efter sådan en lille times lagen gymnastik var vi begge godt svedige, og jeg fik et bad og og vi sluttede af med igen at snakke om lidt af hvert inden jeg fik et dejligt kys da jeg gik ud af hendes Hotel værelse igen.

 

Desværre rejser Melly hjem her den 18. april og ved ikke om / hvornår hun evt. kommer til Kbh igen.

 

Kommer hun tilbage skal der bestemt aflægges endnu et besøg igen..

 

I mine øjne er Melly:

10/10 af udseende (den totalt sexede nabo datter)
10/10 for indlevelse og selve sexen
10/10 for stedet og diskretionen

 

Redigeret for billeder

 

 

 

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak tak...

ja kan se hun lige nu har opdateret sin side :-)

 

Så nu skal der lige lægges lidt penge til side, så man kan besøge hende igen :-)

Redigeret for billeder 

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste jeg læste i hendes annonce var, at hun ville vende tilbage i juni. 

Jeg har haft mailet til hende et par gange, men ikke fået svar. Min der er nogle brødre der har lidt ny information?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 7 timer siden:

Nu med sex uden!?

Nej, nu igen. Det står der jo tydeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jesse skrev, for 13 timer siden:

Nu med sex uden!?

Øv.

Har besøgt hende en gang, og ville gerne have gentaget.

Men, kan se at jeg aldrig skal besøge hende igen, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt sjovt at hun, i den annonce der nu er opdateret, tideligere skrev at "don't ask for sex without condom. I will only block you", eller noget i den retningen.

Det er jo lidt ærgerligt at dem der sidst ville have sex uden kondom, er blokerede nu når hun tilbyder det de er blokerede for at ville købe :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 23 minutter siden:

Lidt sjovt at hun, i den annonce der nu er opdateret, tideligere skrev at "don't ask for sex without condom. I will only block you", eller noget i den retningen.

Det er jo lidt ærgerligt at dem der sidst ville have sex uden kondom, er blokerede nu når hun tilbyder det de er blokerede for at ville købe :ph34r:

Tjah, var der ikke engang én, der kaldte sig Dylan, som sang om, at The Times They Are a-Changin' ? Forandring er Ikke nødvendigvis altid til det bedre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...