Hop til indhold
Bukkake

Alternative sites til at finde amatørpiger?

Recommended Posts

Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja hvis du har surfet på nettet og ikke kan finde andre sider end annoncelight. Så er der vel ikke andre, og det er vel så der amatørpigerne også kigger....:D

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der

For resten findes der amatører, der annoncerer på annoncelight. Har selv mødt en derigennem (altså hun ville godt nok ikke have betaling, men det er måske også o.k.?)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Du kan sætte en annonce op på opslagstavlen i det lokale supermarked ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der

Der findes en del facebook-grupper - søg på singler eller flirt mm. - og søg om optagelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Hvad hedder du?

det var nok lidt humor, men måske ville du give navnet videre , hvis du ikke så hende længere ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 timer siden:

det var nok lidt humor, men måske ville du give navnet videre , hvis du ikke så hende længere ikke

Hvorfor skulle jeg bryde en anonymitet? Hvad skal du bruge navnet til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor skulle jeg bryde en anonymitet? Hvad skal du bruge navnet til?

hendes profil navn er sgu da ikke anonymt ,men tænkte nok du ville holde kortene til kroppen , så det var lidt dril at spørge

ja hvad f tror du jeg skulle med navnet på gratis fisse , hmmm den er svær ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 27 minutter siden:

hendes profil navn er sgu da ikke anonymt

 

"Profilnavn"? Det er hende jeg lige har linket til ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ?

Det er fordi hun tager et spejlbillede - og spejlet hænger tilfældigvis på toilettet - men er det ikke bare med at komme til tasterne (hvis du ellers opfylder hendes kriterier) og så sende hende et bedre billede af dig selv uden WC i baggrunden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 4 timer siden:

Ligner da umiddelbart en superdejlig kvinde...

MEN, hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ?

 

skidt med det er et wc det er mere at hun har drukket af kummen og spildt ned af sig der er ulækkert )

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 8 minutter siden:

skidt med det er et wc det er mere at hun har drukket af kummen og spildt ned af sig der er ulækkert )

Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk ;-)

hvis hun er i dårlig kondi så skal jeg ikke nyde noget , det er ikke sved jeg ønsker dryppe ned i hovedet på mig, når hun motionerer, på skolebænken )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk ;-)

Korrekt, billedet er formentlig taget af hende efter hun har været en tur i træningscentret og det er derfor at hun sveder i middel grad.

Jeg kender nemlig ikke ret mange der har et væghængt toilet med handicap-håndtag og en stor institutions WC-rulle-holder hjemme i privaten.;)

trold2 skrev, for 1 time siden:

hvis hun er i dårlig kondi så skal jeg ikke nyde noget , det er ikke sved jeg ønsker dryppe ned i hovedet på mig, når hun motionerer, på skolebænken )

Hun er jo kun til oralsex - det er vel begrænset hvor meget fysik og dermed sved der kommer ud af det.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

Kan du uddybe det? Jeg synes det er en fin side, og har mødt flere derinde fra ;) 

OK - nu er det en del år siden, men det var mit indtryk at der kun var nogle få % reelt aktive kvinder - og resten 98% sexhungrende mænd - så det undrer mig ikke, hvis du som kvinde synes, siden er som at komme i himmerig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugerdater.dk er ikke så ringe. Der skal godt nok skrives meget, men skrives der til de rigtige og ordentligt er der gode muligheder. Der findes noget der heder "Voksenbasen.dk"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...