Hop til indhold

Alternative sites til at finde amatørpiger?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der

Skrevet

Tja hvis du har surfet på nettet og ikke kan finde andre sider end annoncelight. Så er der vel ikke andre, og det er vel så der amatørpigerne også kigger....:D

vh

Alko

Skrevet

Sæt en annonce i Vi Unge? (OK - ikke gratis)

Heste-nettet.dk?

https://www.heste-nettet.dk/forum/12/18744/18744/

Ellers er der de notoriske varmsex.dk  og scor.dk (sidstnævnte har vist forbud mod købesex)

EDIT; Nå, ups - varmsex findes ikke mere ...

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bukkake skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der

For resten findes der amatører, der annoncerer på annoncelight. Har selv mødt en derigennem (altså hun ville godt nok ikke have betaling, men det er måske også o.k.?)

Skrevet

Du kan sætte en annonce op på opslagstavlen i det lokale supermarked ;-)

Skrevet
Bukkake skrev, for 3 timer siden:

Der findes en del facebook-grupper - søg på singler eller flirt mm. - og søg om optagelse ;-)

Skrevet
Bebop skrev, for 21 timer siden:

For resten findes der amatører, der annoncerer på annoncelight. Har selv mødt en derigennem (altså hun ville godt nok ikke have betaling, men det er måske også o.k.?)

https://annoncelight.dk/showad/226654

Skrevet
trold2 skrev, for 36 minutter siden:

hvad hed hun ? 

Hvad hedder du?

Skrevet
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Hvad hedder du?

trold 

Skrevet
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Hvad hedder du?

det var nok lidt humor, men måske ville du give navnet videre , hvis du ikke så hende længere ikke

Skrevet
trold2 skrev, for 2 timer siden:

det var nok lidt humor, men måske ville du give navnet videre , hvis du ikke så hende længere ikke

Hvorfor skulle jeg bryde en anonymitet? Hvad skal du bruge navnet til?

Skrevet
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor skulle jeg bryde en anonymitet? Hvad skal du bruge navnet til?

hendes profil navn er sgu da ikke anonymt ,men tænkte nok du ville holde kortene til kroppen , så det var lidt dril at spørge

ja hvad f tror du jeg skulle med navnet på gratis fisse , hmmm den er svær ??

Skrevet
trold2 skrev, for 27 minutter siden:

hendes profil navn er sgu da ikke anonymt

"Profilnavn"? Det er hende jeg lige har linket til ...

Skrevet
Bebop skrev, den 18/4/2017 at 10:16:

Ligner da umiddelbart en superdejlig kvinde...

MEN, hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ?

Skrevet
Anilingus skrev, 1 time siden:

hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ?

Det er fordi hun tager et spejlbillede - og spejlet hænger tilfældigvis på toilettet - men er det ikke bare med at komme til tasterne (hvis du ellers opfylder hendes kriterier) og så sende hende et bedre billede af dig selv uden WC i baggrunden ;-)

Skrevet
Anilingus skrev, for 4 timer siden:

Ligner da umiddelbart en superdejlig kvinde...

MEN, hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ?

skidt med det er et wc det er mere at hun har drukket af kummen og spildt ned af sig der er ulækkert )

Skrevet
Liv skrev, den 17/4/2017 at 13:02:

Varmsex.dk hedder nu vop.dk

Men sikkert samme scam-koncept

Skrevet
trold2 skrev, for 8 minutter siden:

skidt med det er et wc det er mere at hun har drukket af kummen og spildt ned af sig der er ulækkert )

Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

hvis hun er i dårlig kondi så skal jeg ikke nyde noget , det er ikke sved jeg ønsker dryppe ned i hovedet på mig, når hun motionerer, på skolebænken )

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Korrekt, billedet er formentlig taget af hende efter hun har været en tur i træningscentret og det er derfor at hun sveder i middel grad.

Jeg kender nemlig ikke ret mange der har et væghængt toilet med handicap-håndtag og en stor institutions WC-rulle-holder hjemme i privaten.;)

trold2 skrev, for 1 time siden:

hvis hun er i dårlig kondi så skal jeg ikke nyde noget , det er ikke sved jeg ønsker dryppe ned i hovedet på mig, når hun motionerer, på skolebænken )

Hun er jo kun til oralsex - det er vel begrænset hvor meget fysik og dermed sved der kommer ud af det.:P

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Men sikkert samme scam-koncept

Kan du uddybe det? Jeg synes det er en fin side, og har mødt flere derinde fra ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 9 timer siden:

Kan du uddybe det? Jeg synes det er en fin side, og har mødt flere derinde fra ;) 

OK - nu er det en del år siden, men det var mit indtryk at der kun var nogle få % reelt aktive kvinder - og resten 98% sexhungrende mænd - så det undrer mig ikke, hvis du som kvinde synes, siden er som at komme i himmerig ;-)

Skrevet

Sugerdater.dk er ikke så ringe. Der skal godt nok skrives meget, men skrives der til de rigtige og ordentligt er der gode muligheder. Der findes noget der heder "Voksenbasen.dk"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.