Hop til indhold
FritidsQ

Sexlegetøj hos en GP eller ej?

Recommended Posts

Hejsa

Har tænkt lidt over om det vil være frækt, hvis der ved besøg hos en GP ligger lidt legetøj fremme.

Giver det inspiration eller det modsatte? Frækt eller?

Selv får jeg jo rigeligt af de kære mænd - så kun tænkt som en ekstra mulighed for mandens skyld :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 38 minutter siden:

Hejsa

Har tænkt lidt over om det vil være frækt, hvis der ved besøg hos en GP ligger lidt legetøj fremme.

Giver det inspiration eller det modsatte? Frækt eller?

Selv får jeg jo rigeligt af de kære mænd - så kun tænkt som en ekstra mulighed for mandens skyld :-)

Personligt synes jeg det er lidt klam at se dem ligge fremme. Men jeg er jo svensker...

Måske hvis det er lidt flottere ting, à la Lelo (de er jo også svenske;) nu jeg tænker på det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Jeg vil finde det frækt og pirrende med diverse legetøj fremme ved besøg hos en gp.

Og måske det kunne inspirere og finde anvendelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 56 minutter siden:

Hejsa

Har tænkt lidt over om det vil være frækt, hvis der ved besøg hos en GP ligger lidt legetøj fremme.

Giver det inspiration eller det modsatte? Frækt eller?

Selv får jeg jo rigeligt af de kære mænd - så kun tænkt som en ekstra mulighed for mandens skyld :-)

Du kan skrive i din annoncerig at du tilbyder leg med legetøj;-) om det legetøj er noget  der må bruges på dig eller manden osv.:idea:

Så ha det evt. ha det gemt væk i nærheden af sengen;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Der hvor jeg kommer ligger der rigtig meget fremme og det gir da ekstra fantasi.... beregnet til at bruges på manden. . ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da mega frækt at en GP ligger noget legetøj frem. En bbemærkning om at "du kan bare bruge noget at det hvis du har lyst" gør det kun bedere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Selvfølgelig skal de da ligge fremme – en af årsagerne for at vi mænd nogle gange betaler for sex er vel at det gerne må være lidt mere kinky og frækt en hos konen derhjemme  – kondomer og vådservietter skal vel heller ikke gemmes af vejen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 49 minutter siden:

Selvfølgelig skal de da ligge fremme – en af årsagerne for at vi mænd nogle gange betaler for sex er vel at det gerne må være lidt mere kinky og frækt en hos konen derhjemme  – kondomer og vådservietter skal vel heller ikke gemmes af vejen ;)

Jep - GP besøg skal da være lidt frækkere end hverdagen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
FritidsQ skrev, for 5 minutter siden:

Jamen dog - de må frem og ligge - lidt diskret måske, så de skaber nysgerrighed og interesse og ikke virker vulgært ;-)

spot on ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 9 timer siden:

Hejsa

Har tænkt lidt over om det vil være frækt, hvis der ved besøg hos en GP ligger lidt legetøj fremme.

Giver det inspiration eller det modsatte? Frækt eller?

Selv får jeg jo rigeligt af de kære mænd - så kun tænkt som en ekstra mulighed for mandens skyld :-)

Jeg har set det så ofte, at det reelt ikke har nogen virkning på mig. Det samme gør sig gældende, hvis der står et par stiletter ved siden af sengen, eller der ligger lidt lingeri på en stol e.lign. - Det er for mit vedkommende set for ofte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Husk lige at det ikke alle mænd der ved hvordan man bruger sådan et aggregat på/i en kvinde - nogen tror det skal gå enormt hurtigt, for så kommer hun garanteret lynhurtigt... :shock:

Jeg plejede at have mine legesager liggende i en skuffe ved siden af sengen, når jeg var på vagt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Maii Love skrev, for 13 timer siden:

Husk lige at det ikke alle mænd der ved hvordan man bruger sådan et aggregat på/i en kvinde - nogen tror det skal gå enormt hurtigt, for så kommer hun garanteret lynhurtigt... :shock:

Nu tror jeg ikke at vi mænd i alt almindlighed tænder på at "voldbolle" den stakkels pige med instrumentet :P faktisk tror jeg ikke at jeg selv er særlig god til det – men det tænder mig faktisk lidt at kikke på at hun selv bruger den ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, den 18/4/2017 at 22:28:

Husk lige at det ikke alle mænd der ved hvordan man bruger sådan et aggregat på/i en kvinde - nogen tror det skal gå enormt hurtigt, for så kommer hun garanteret lynhurtigt... :shock:

Jeg plejede at have mine legesager liggende i en skuffe ved siden af sengen, når jeg var på vagt :) 

Det er ligesom alle andre aspekter i livet, øvelse og træning. Og to kvinder er ikke ens. Dernæst jo flere gange med den samme gp'er øger chancen for at finde hinanden i legen med eller uden legetøj. Men du har helt ret @Maii Love.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, den 18/4/2017 at 22:28:

Husk lige at det ikke alle mænd der ved hvordan man bruger sådan et aggregat på/i en kvinde - nogen tror det skal gå enormt hurtigt, for så kommer hun garanteret lynhurtigt... :shock:

Du mener, ligesom mange GP'er ikke ved hvordan mandens pjort virker, og tror de bare skal hive som vanvittige i den, jo hurtigere, desto hurtigere kommer han :shock:

Tror ved eftertanke, det ønske jeg oftest har ytret ved seksuelt samværd med en GP, er "langsomt - langsomt".

(af og til, efterfulgt af "dybere - dybere")

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, den ‎17‎-‎04‎-‎2017 at 08:12:

Hejsa

Har tænkt lidt over om det vil være frækt, hvis der ved besøg hos en GP ligger lidt legetøj fremme.

Giver det inspiration eller det modsatte? Frækt eller?

Selv får jeg jo rigeligt af de kære mænd - så kun tænkt som en ekstra mulighed for mandens skyld :-)

Jeg bliver altid så pisse træt efter sex, så jeg synes bestemt det det ville være en bedre idé med en dejlig dyne og et par hovedpuder. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...