Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

jag tänkte bidra med mitt senaste äventyr på i köpenhamn

jag attraherades av Pim och att det var en ny salong. Ringde dit och bokade Pim för att vara säker på att få henne. 

Beställede body to body en timme.

Pim är liten men stark. Små bröst med styva bröstvårtor som smeker min kropp. Fittan gnider min kropp och hon grenslar min styva kuk.

jag njuter i fulla drag. En timme går fort. Jag drömmer redan om nästa besök. Kanske provar jag någon av de andra tjejerna.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pim plejede at bo i Sverige og havde butik der. Du er svensker og det er dit første indlæg. Velkommen til Eroguide. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At "grensla" er at have et ben på hver side, på en stol, en hest eller en pik. Ikke at ride, men mere at sprede benene og synke ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at skulle flueknippe det, men er det at have et ben på hver side ikke det der hedder at hun rider dig...... :-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 20 minutter siden:

Ikke for at skulle flueknippe det, men er det at have et ben på hver side ikke det der hedder at hun rider dig...... :-o

 

Ikke for at skulle fluekneppe, men grensla er grensla og ride er ride. Men man kan sige at det er svært at ride f.eks en hest, hvis man ikke først grenslar. På den anden side så kan man faktiskt ride en pik uden at grensle, f.eks. omvendt med benene sammen.

Desuden skal vi ikke decimere orden og øge deres betydninger. Så bliver sproget kun udvandet og kedeligt. Altså må Pim og alle andre dejlige kvinder meget gerne grensla pikken også fremtidigt. Selve det øjeblik når hun grenslar er faktiskt lidt magiskt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 13 timer siden:

Ikke for at skulle flueknippe det, men er det at have et ben på hver side ikke det der hedder at hun rider dig...... :-o

 

Mit gæt er, at der menes at hun "sidder overskrævs" (=grenslar), dvs. der finder ikke penetration sted, men der er berøring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Mit gæt er, at der menes at hun "sidder overskrævs" (=grenslar), dvs. der finder ikke penetration sted, men der er berøring.

Det engelske ord er "straddle" hvis det kan due til noget.  Pim straddled Apocalyps' hard dick - if it ever took place...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...