Hop til indhold
Rayban85

Aldrig mere Harmony

Recommended Posts

Det skulle ha' været en mindeværdig oplevelse for mig selv og 2 venner at prøve Harmony. 

 

Jeg har været der adskillige gange og har hver gang syntes, at det har været en god oplevelse med dertilhørende service. 

 

I går tog vi afsted fra København og kom til Harmony sent eftermiddag og blev afvist ved døren. Uden en grund og forklaring 

 

I starten troede jeg det var en joke. Vi kom ind og hilste pænt og hævede penge fra automaten i entréen. Da vi skulle betale fik vi at vide, at vi ikke var velkomne. 

 

Vi fik ingen forklaring. Jeg prøvede aftale med receptionisten og fik at vide at bossen ikke ønskede os indenfor. 

Jeg forklarede, at vi kom fra Danmark og jeg været der flere gange uden problemer, men det var et stort nej! 

 

Altid sker af en årsag. Så vi tog til Atmos i stedet og havde en rigtig god aften. 

 

Men jeg sidder tilbage med en mærkelig følelse i maven. Hvad havde vi gjort siden vi blev afvist. 

 

Jeg fik talt med nogle af pigerne på Atmos som sagde det kan skyldes at min kammerat er skaldet og en stor fyr. De havde hørt at de afviser mennesker på Harmony uden grund  

 

Jeg vil dog aldrig sætte mine fødder i Harmony igen og synes deres behandling af os var fuldstændig uacceptabelt. 

 

 

Redigeret af Rayban85
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rayban85 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg vil dog aldrig sætte mine fødder i Harmony igen og synes deres behandling af os var fuldstændig uacceptabelt. 

Til lykke med din erfaring. Du har smagt en flig af, hvad utallige med forkert hårfarve oplever i købesexverdenen, nattelivet og på arbejdsmarkedet. Det gør det ikke OK, men måske er det alligevel en værdifuld erfaring?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener helt klart at Harmony er over rated herinde, blandt flere og har selv haft skod oplevelser der - det anbefales at prøve geiz Club eller point of sex på reeperbahn.

har fået godt sex der - blandt andet en 1/2 times anal - fuld skrue for 100 euro det er da okay 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo en del herfra EG, som kommer ret ofte på Harmony.

Kan/vil en oversætte denne beretning til tysk eller engelsk, og spørge om de må poste et svar fra dem i denne tråd?

Bare hvis nogle vil, forstår godt hvis ingen vil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 34 minutter siden:

Der er jo en del herfra EG, som kommer ret ofte på Harmony.

Kan/vil en oversætte denne beretning til tysk eller engelsk, og spørge om de må poste et svar fra dem i denne tråd?

Bare hvis nogle vil, forstår godt hvis ingen vil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Forstår ikke helt hvad du mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener blot, at hvis nogle vil forelægge denne tråd for klubben under et besøg, og de evner det sprogligt, så kunne de måske formidle klubbens svar i tråden?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 5 timer siden:

Mener helt klart at Harmony er over rated herinde, blandt flere og har selv haft skod oplevelser der - det anbefales at prøve geiz Club eller point of sex på reeperbahn.

har fået godt sex der - blandt andet en 1/2 times anal - fuld skrue for 100 euro det er da okay 

Det er muligt, men de steder du nævner, kræver det altså en hel del erfaring at få gode oplevelser + man får slet ikke oplevet den gode og afslappede klubstemning, hvor man har hele dagen til rådighed til at nyde skønjomfruerne, læse avis, gå i sauna, dampbad mm. og få noget god mad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 7 timer siden:

Jeg mener blot, at hvis nogle vil forelægge denne tråd for klubben under et besøg, og de evner det sprogligt, så kunne de måske formidle klubbens svar i tråden?

 

Tror du gør dig urealistiske forventninger. En saunaklub er ikke et teleselskab eller en netbutik... den form for imagepleje er næppe en del af kulturen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg har ikke lige hørt at folk er blevet afvist i døren uden alverden grund før... men det kommer ikke bag på mig.

I vinters var jeg kommet afsted i god tid og holdte på parkeringpladsen ca 1 time før åbningstid. Havde Ipad med så tiden skulle nok gå. Der gik 5 min så kom 1 af servicepersonalet (vi kender hinanden efter ret mange besøg) og sagde jeg ikke måtte holde der. Jeg smilede til ham og sagde jeg ventede på klubben åbnede. Han undskyldte og sagde chefen altså ikke ville have jeg parkerede der... jeg gentog jeg venter jo på at klubben åbner det viste han da godt. Nå det korte af det lange var jeg var nød til at køre fra parkeringspladsen temmelig undrende over hvad dælen det gik ud på :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 13 timer siden:

 temmelig undrende over hvad dælen det gik ud på :huh:

Kan nu ikke undre mig. De bryder sig vel ikke om der holder nogen og holder øje når ansatte og pigerne møder ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 3 minutter siden:

Kan nu ikke undre mig. De bryder sig vel ikke om der holder nogen og holder øje når ansatte og pigerne møder ind.

Og noterer nummerplader el.lign. Det er klart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
slip skrev, for 4 timer siden:

Kan nu ikke undre mig. De bryder sig vel ikke om der holder nogen og holder øje når ansatte og pigerne møder ind.

????

Pigerne og ansatte møder jo ind hele dagen igennem. Jeg kunne jo bare holde der ved de forskellige ryk ind

Jeg ( og mange andre) har ofte parkeret der 10 min får åbningstid hvor Pigerne møder ind ( og du ser biler) evt læs anmeldelser fra Harmony

Har aldrig nogensinde oplevet det skulle være et problem at holde på en klubs parkeringsplads såfremt man ankommer før åbningstid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, jeg har heller aldrig haft problemer med at ankomme før åbningstid, og har da flere gange set pigerne ankomme, er rigtig glad for Harmony, så håber da ikke de vil gøre sig unødigt besværlige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Og noterer nummerplader el.lign. Det er klart.

Eller ser pigerne uden make-up - det kan godt få en og anden til at revidere, hvem man vil entreprenere med - jeg så f.eks. en pige udenfor Artemis, der lignede lort, som et andet medlem her på Eroguide havde rost til skyerne. Men jeg viste ikke hvem det var, før en anden dansker inde på klubben fortalte om at det var hende fra anmeldelsen. Men jeg havde jo set, hvordan hun så ud, uden make-up - og da hun forsøgte at trænge sig på, var jeg ikke interesseret - det blev hun noget fortørnet over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
GMB skrev, for 4 timer siden:

Næ, jeg har heller aldrig haft problemer med at ankomme før åbningstid, og har da flere gange set pigerne ankomme, er rigtig glad for Harmony, så håber da ikke de vil gøre sig unødigt besværlige

Jeg har kun oplevet det den ene gang hvor det var ca 1 time før jeg ankom. Planen var egentlig Hannover men Radioen sagde Stau og jeg landede på Harmony

Kommer ofte 10 min før

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...