Hop til indhold
Guest Nice

Graziela igen, igen....

Recommended Posts

Havde en aftale med hende for et par dage siden og ville egentlig have startet en ny tråd. Aftalen blev gennemført, men med forsinkelse fra hendes side (10 min, men alligevel irriterende når man vandrer rundt der på gaden med en telefon i hånden). Oppe i lejligheden lugtede der fælt af fisk, det viste sig hun var ved at forberede sin frokost, men det var endnu ikke trængt ind i sengerummet.

Hun er bestemt en flot pige med en usædvanlig lækker krop, men hendes tilgang til at levere en ydelse der trods alt kostede 1.100 kr (30 min med økoblæs) mindede mest af alt om en håndværker på akkord. Selvom hun både kyssede og var ganske berøringsvenlig så var der fart på og selve økoblæset var højst et par minutter. Resten var maskinsex med hurtige skift til forskellige stillinger og jeg orkede ikke at tage hverken en diskussion eller styring - dertil virkede hun alt for professionel.

Jeg fik den udløsning jeg var kommet efter, men jeg kan hurtigt komme i tanke om de første 10 piger jeg hellere ville besøge før jeg kunne overveje at give Graziala en chance mere.

/Natskygge 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Natskygge skrev, for 40 minutter siden:

Havde en aftale med hende for et par dage siden og ville egentlig have startet en ny tråd. Aftalen blev gennemført, men med forsinkelse fra hendes side (10 min, men alligevel irriterende når man vandrer rundt der på gaden med en telefon i hånden). Oppe i lejligheden lugtede der fælt af fisk, det viste sig hun var ved at forberede sin frokost, men det var endnu ikke trængt ind i sengerummet.

Hun er bestemt en flot pige med en usædvanlig lækker krop, men hendes tilgang til at levere en ydelse der trods alt kostede 1.100 kr (30 min med økoblæs) mindede mest af alt om en håndværker på akkord. Selvom hun både kyssede og var ganske berøringsvenlig så var der fart på og selve økoblæset var højst et par minutter. Resten var maskinsex med hurtige skift til forskellige stillinger og jeg orkede ikke at tage hverken en diskussion eller styring - dertil virkede hun alt for professionel.

Jeg fik den udløsning jeg var kommet efter, men jeg kan hurtigt komme i tanke om de første 10 piger jeg hellere ville besøge før jeg kunne overveje at give Graziala en chance mere.

/Natskygge 
 

Jeg kan fuldt ud genkende din beskrivelse. Besøgte hende også for nogle få dage siden og havde en tilsvarende oplevelse. Mit indtryk var også at det her skulle bare gå superhurtigt, på trods af at jeg havde booket hende i 60 min. Vil tro jeg var i lejligheden i små 45 min, dette inkl. 2x bad. Hun gik virkelig hårdt til makronerne, for meget efter min smag. Jeg er dog ret standhaftig, så det er yderst sjældent at jeg kommer før jeg selv bestemmer at tiden er inde, kunne mærke hendes irritation over det ;-) Retfærdigvis skal det siges at hun giver et rimeligt ok økoblow. Man skal i øvrigt være opmærksom på at hun er lidt mere mørk i huden end hvad billerne giver udtryk for. Graziela får ikke flere besøg af mig.

Happy hunting :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun erfaring med at hun svarer på SMS, men hendes annonce har et par gange den forløbne uge vist at hun var optaget resten af dagen. Måske bad timing men enig; det er ikke god stil ikke at svare

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag skulle jeg på en lille ferie , og gæt hvem ser sad ved siden af mig i flyveren ? Ja nemli Graziela . :P:P

Det var ret sjov og underlig samtidig , men for gensidig respekt blev der ikke talt om denne branche , og det var hyggeligt at snakke om noget helt andet . Bare øv flyturen var hurtig overstået . Fik en krammer og kindkys før vores vej skilte os ad . Hun lovet at komme tilbage igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Sexy_Joe skrev, for 8 timer siden:

I dag skulle jeg på en lille ferie , og gæt hvem ser sad ved siden af mig i flyveren ? Ja nemli Graziela . :P:P

Det var ret sjov og underlig samtidig , men for gensidig respekt blev der ikke talt om denne branche , og det var hyggeligt at snakke om noget helt andet . Bare øv flyturen var hurtig overstået . Fik en krammer og kindkys før vores vej skilte os ad . Hun lovet at komme tilbage igen .

Haha lidt komisk, verden er lille. Hvor skulle du hen på ferie :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 15 timer siden:

Haha lidt komisk, verden er lille. Hvor skulle du hen på ferie :P 

Spanien. Tog afsted for at møde en kammerat, der er flyttet derned for at arbejde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...