Hop til indhold
Guest Anilingus

De "frækkeste" navne i DK - se om du er på listen.

Recommended Posts

Ja, jeg vidste det jo godt, at jeg er i spitzenklase fræk. Men nu er det så bekræftet :D At mit navn er blandt de mest udbredte, betyder nok ikke så meget i den sammenhæng. :-P

Nu venter jeg bare på at kloge listen kommer, for der må jeg bestemt også ligge i toppen. Nå men tak for en humoristisk tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
sachs skrev, for 3 timer siden:

Slap af … listen er jo bare et eksempel på den ufattelige mængde af lavpandet ’clickbaite’, der fylder i medielandskabet.

 

Desuden er ’frække navne’ så vagt et begreb, at det i sig selv gør listen meningsløs.

 

Læg hertil at enhver mellembegavet folkeskoleelev med selv den mest rudimentære indsigt i statistik på et sekund ville indse, at listen jo bare (stort set) afspejler navnenes prævalens i den population, sexlegetøjskøberne kommer fra (http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/befolkning-og-valg/navne/navne-i-hele-befolkningen).

 

Hvad…?

 

Er jeg på listen?

 

2. plads, siger du…?

 

Hold kæft det er en fed liste!!

Kan du slet ikke tage lidt sjov og ballade ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Kan du slet ikke tage lidt sjov og ballade ? :P

Du burde da vide "Alle beskriver sig selv som meget humoristiske mennesker - Den virkelige verden afspejler trist nok noget andet" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Du burde da vide "Alle beskriver sig selv som meget humoristiske mennesker - Den virkelige verden afspejler trist nok noget andet" ;) 

Burde jeg det ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sachs
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Kan du slet ikke tage lidt sjov og ballade ? :P

Øv, nej, hov, stop, hey! Wait a minute ... jeg kan altså godt tage lidt (en hel del faktisk) sjov og ballade!

Faktisk forsøgte jeg at vise det hykleri, der ofte bobler i blodet på (blandt andre) akademikertyper (som mig selv), der er skolet til vrænge på næsen af hvad som helst, der kan betegnes som populært eller ’kun for sjov’ (Som når vi udadtil proklamerer at hade X Factor, mens vi fredag efter fredag følger Blackman & Co - bag nedrullede gardiner, naturligvis).

Første del er derfor min umiddelbare reaktion, og anden del er min reaktion, da det går op for mig, at jeg selv ligger højt på listen.

Hilsen

Thomas, som altså nu beviseligt er lidt af en frækkert ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sachs skrev, for 1 time siden:

Øv, nej, hov, stop, hey! Wait a minute ... jeg kan altså godt tage lidt (en hel del faktisk) sjov og ballade!

Faktisk forsøgte jeg at vise det hykleri, der ofte bobler i blodet på (blandt andre) akademikertyper (som mig selv), der er skolet til vrænge på næsen af hvad som helst, der kan betegnes som populært eller ’kun for sjov’ (Som når vi udadtil proklamerer at hade X Factor, mens vi fredag efter fredag følger Blackman & Co - bag nedrullede gardiner, naturligvis).

Første del er derfor min umiddelbare reaktion, og anden del er min reaktion, da det går op for mig, at jeg selv ligger højt på listen.

Hilsen

Thomas, som altså nu beviseligt er lidt af en frækkert ;)

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
sachs skrev, for 3 timer siden:

Øv, nej, hov, stop, hey! Wait a minute ... jeg kan altså godt tage lidt (en hel del faktisk) sjov og ballade!

Faktisk forsøgte jeg at vise det hykleri, der ofte bobler i blodet på (blandt andre) akademikertyper (som mig selv), der er skolet til vrænge på næsen af hvad som helst, der kan betegnes som populært eller ’kun for sjov’ (Som når vi udadtil proklamerer at hade X Factor, mens vi fredag efter fredag følger Blackman & Co - bag nedrullede gardiner, naturligvis).

Første del er derfor min umiddelbare reaktion, og anden del er min reaktion, da det går op for mig, at jeg selv ligger højt på listen.

Hilsen

Thomas, som altså nu beviseligt er lidt af en frækkert ;)

Øv, jeg synes da ellers Sachs er et sejt navn. :P

Umiddelbart gav navnet mig nemlig associationer til den tyske playboy Gunter Sachs, der en overgang var gift med Birgitte Bardot - er det herfra du har hentet inspirationen til dit profilnavn?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sachs
Anilingus skrev, for 11 timer siden:

Øv, jeg synes da ellers Sachs er et sejt navn. :P

Umiddelbart gav navnet mig nemlig associationer til den tyske playboy Gunter Sachs, der en overgang var gift med Birgitte Bardot - er det herfra du har hentet inspirationen til dit profilnavn?

 

Sachs = sejt (men ingen forbindelse til Gunter)

Thomas = frækt (jf. nylig publiceret rapport)

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...