Hop til indhold
A.man

Er det bare mig?

Recommended Posts

Hej derude,

Nu har jeg fulgt forskellige fora herinde på afstand, og snart en del gange ageret på gode anmeldelser i form af besøg hos forskellige GP - især thai piger, som jeg synes har de rette fysiske proportioner. Jeg kan godt lide at blive forkælet af unge pigers labre kroppe, og mærke hvordan jeg og de bliver ophidsede over den intime nærhed. Faktisk har jeg gennem et stykke tid kun modtaget B2B, og hver gang prøvet at give pigerne en god massage tilbage mens de glider henover mig. Jeg går lige til grænsen i form af berøring uden indtrængning, og jeg fornemmer, at pigerne sætter pris på håndteringen.

Mit dilemma er: går jeg for langt i mine berøringer? Indeholder B2B kun aktivitet fra hende, eller er det en individuel afgørelse i den konkrete sag? Nogen vil sikkert hævde, at jeg bare kan købe en FP, og så bare kræve behandling efter mit hoved. Men er det også jeres mening?

For mig er FP en større sag, end jeg kan håndtere, og der er gået fladjern i understellet. Ikke at jeg ikke kan få erektion, men det bliver ofte til en alt for hurtig udløsning, og så bliver jeg ærgerlig over aftalen.

Har før haft en anden profil herinde, men har været ude et stykke tid. Er +60 og har lyst på mere af det hele.

Lytter gerne - A.man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er begyndt lidt med Thai massører og synes der er stor forskel på hvem man kommer til. Så jeg spørger hvis jeg er i tvivl, sidst jeg fik HJ, der spurgte jeg til om jeg måtte røre imens og fik ja, så der blev kælet både på bryster og nusset på kønslæberne, ikke finger oppe, det var jeg sikker på ville gøre ondt.

De danske steder er nemmere, der står mere om hvad vi kan forvente og hvad der er ok og ikke ok,

Så jeg tror det er meget med forskel, hvem du må hvad hos af Thaimassørerne, men er du i tvivl om du går over grænsen, så spørg stille og roligt.

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Officielt tilbyder de fleste thai-steder ikke sex. Dvs. som udgangspunkt er B2B uden seksuelle tilnærmelser.

Når det er sagt, så er det op til den enkelte massøse om han/hun ekstraordinært vil tilbyde seksuelle ydelser.

Du skal med andre ord "forventningsafstemme" med den enkelte massøse herom. Det bedste er på forhånd at aftale hvad der er tilladt, således er massøsen mere tryg og akavede situationer undgås.

Når det er sagt, så er det min vurdering, at B2B normalt indebærer mulighed for diverse seksuelle berøringer af massøsen. Dog er "indtrængen" diverse steder ikke tilladt (primært pga. hygiejne og sygdomsoverførsel).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...