anon 887 Skrevet 8. April, 2017 (edited) Jeg havde en skøn halv time med frække Ida i Støvring i går. Frække Ida Hold så kæft hvor var det godt! Ida kan sit kram! Fra jeg kom ind af døren til tiden var gået var det perfekt. Hun tændte mig lynhurtigt, så meget så jeg blev helt ør og opførte mig som en noget yngre mand. Ida kan på det varmeste anbefales! Hun er fræk, sexet, lækker og varm og dejlig. Redigeret 8. April, 2017 af anon 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mick 8 Skrevet 19. April, 2017 Tak for kort og god beskrivelse. ... Frække Ida har jeg længe tænkt på at besøge... Næste gang hun kommer til Støvring må det blive - så må jeg selv erfare om hun er så dejlig, som I alle siger God dag derude.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 19. April, 2017 Mick: hun kommer til støvring 2. maj. Skynd dig at booke en tid. Du vil ikke fortryde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mick 8 Skrevet 19. April, 2017 anon skrev, for 5 minutter siden: Mick: hun kommer til støvring 2. maj. Skynd dig at booke en tid. Du vil ikke fortryde. Tak - det er hermed noteret i kalenderen..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 2. September, 2017 Nogen der ved hvor man kan træffe frække ida, kan ikke finde hendes annonce hun er vel ikke stoppet vil håbe at kunne få en tur med denne skønne pige ligger helt søvnløs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 2. September, 2017 Røvslikker skrev, for 13 minutter siden: Nogen der ved hvor man kan træffe frække ida, kan ikke finde hendes annonce hun er vel ikke stoppet vil håbe at kunne få en tur med denne skønne pige ligger helt søvnløs Tryk på linket i anmeldelsen og du vil finde tid og sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 3. September, 2017 Røvslikker skrev, for 6 timer siden: Nogen der ved hvor man kan træffe frække ida, kan ikke finde hendes annonce hun er vel ikke stoppet vil håbe at kunne få en tur med denne skønne pige ligger helt søvnløs I hvert fald IK stoppet! @Røvslikker Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 3. September, 2017 Frække Ida skrev, for 8 timer siden: I hvert fald IK stoppet! @Røvslikker Ida lyder great glæder mig for vildt du er nr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg