Hop til indhold
Sexeren

20 årig Nelly i Odense, nær Tarupcentret.

Recommended Posts

Var her onsdag formiddag blevet liderlig, men mit 1. valg var optaget.

Hurtigt på Iphon, og så faldt mit valg på denne dejlige 20 årig pige.

https://annoncelight.dk/showad/226002

Blev overrasket da døren blev åbnet.

Havde ikke læst at hun var 175 cm høj..+ høje hæle.  men dem tog hun straks af..

Rigtig lækker pige.. så valgte at fortsætte..

Aftalte det forskellige, betalte, bad og så begyndte Nelly..

Striptease lige foran mig, hvor frækt, legede med sig selv, mens  klæderne faldt.

Langsomt tvang hun mig ned på madrassen, overskrævs over mit hoved, samtidig med hun legede med sig selv.

Så sænkede hun understellet, og et dejligt slikke akt, både for og bag begyndte,

Vejrtrækningen og små gisp samt andre nydelseslyde kom frem..

Langsomt gled Nelly, med  D brysterne i mit hoved, mum  sutte og slik indbydende, rent guf,,,,, længere ned , en rigtig Body To Body, samtidig med dejlige tungekys...

Fortsatte så med et dejligt Blow, for derefter  en kort, men heftig ridetur. i den dejlige saftige  sprække, her var jeg nød til at stoppe hende..

Vi afsluttede i en skøn 69, med udløsning i Mund/ansigt/bryst...

Lidt aftørring, småsnakken og så en tur under bruseren..

Stort tungekys til afsked..

Knus til 20 årig Nelly, som elsker sex, er jeg ikke i tvivl om..

Nelly taler rigtig godt engelsk..

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse, men kan jo ikke andet end at glæde sig til i morgen! :)

Hvad måtte du af med og hvordan med parkering derude? (stedet ligner slum på krak), men du må meget gerne uddybe i PM hvis du vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981

Hun ser da voldsomt dejlig ud ;-) Odense er dog lidt langt væk for mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg kigger på hendes prisliste og sammenholder den med anmeldelsen må der være tillæg for anal rimming, tungekys, megafransk og come in face, i alt 800 kr. plus den brugte tid? Kan det virkelig passe?

Nåå ja, og så er der lige tillægget for striptease på 200 kr. ;)

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ikke læst prislisten, betalte det krævede beløb,

men kan da se  bagefter, at der måske er kommet  ydelse mere på,

tror mund/ansigt/bryst er taget under et, eller Nelly ikke havde styr på brandslangen..

Det var jo 14 dage siden den blev prøvet, sidst.

MEN den virker sku endnu,,,,,  Skønt

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 33 minutter siden:

God anmeldelse, men kan jo ikke andet end at glæde sig til i morgen! :)

Hvad måtte du af med og hvordan med parkering derude? (stedet ligner slum på krak), men du må meget gerne uddybe i PM hvis du vil.

Jeg har været på stedet et par gange hos andre piger. Lejligheden er pæn men ikke topmoderne. Man kan parkere lige ud for døren og stedet er fredeligt nok. Jeg måtte engang vente en halv time udenfor fordi pigen var forsinket og blev ikke antastet af nogen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 1 time siden:

 

Hvad måtte du af med og hvordan med parkering derude? (stedet ligner slum på krak), men du må meget gerne uddybe i PM hvis du vil.

Tarup er sgu da ikke slum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg afsted i går, og fik derved min debut af denne smukke kvinde :) God kommunikation hele vejen igennem, hun skrev en time i forvejen, at en kunde havde været forsinket og hun måtte flytte tiden 20 minutter frem. Fair nok tænke jeg, jeg havde jo fået eftermiddagen fri.

Jeg har fået adressen på forhånd, så mangler kun nummeret på lejligheden :) Den får jeg og jeg går derhen og bliver mødt af en ung smuk høj kvinde :)

Nøøj hvor var hun bare lækker, og super imødekommende, hun udbrøler, Oh you are so young and so handsome, what are you doing here? Og smiler i hele 5-øren med et blink i øjet. ;)
Vi smalltalker lidt frem og tilbage, forklarer hende situationen med en fantasi og med tilladelsen fra hjemmfronten. Det er hun meget beæret over, vi klarer betalingen og jeg tøffer lige hurtig ud til en skyller.. Jeg kommer ind igen, og hun er super sød og står nøgen foran mig.. Jeg bliver vist hen til sengen, hvor hun siger jeg bare skal slappe af.. Kys overalt på kroppen, kys på lillemanden, som nu ikke er så lille længere. Det er hun bare rigtig dygtig til :) Vi boller lidt i forskellige stillinger, hun bliver slikket godt og grundigt, og slutter af med hun sutter og sluger.. Rigtig dejlig oplevelse, men også en helt anden følelse, nu når det er første gang.. Det er ikke den helt samme sitren som hvis det var en partner man var sammen med, men alt i alt super godt, det er mere oplevelsen der tæller for mig, frem for sexen :)

Efter vi var færdige, bliver jeg spurgt om jeg ikke vil have en hurtig skyller, men vil ikke forsinke hende yderligere, så forklarede at det intet problem var at tage et bad derhjemme :)

Bestilte en halv time, og det var super fint, fik endda 5-10 minutter ekstra, det var nok et plaster på såret pga. forsinkelsen :)

Oplevelse: 10/10 super skøn pige, med god humør.

Sexen: 7/10

Pigen 12/10

Stedet 8/10 Badeværelset var dog lidt forfalden, men ingen problem, der er jo ikke der man tilbringer tiden, i det mindste får man et menneskeligt håndklæde ;)

Hun er fra Rusland hvis nogen er nysgerrige :) (håber ikke jeg bryder nogen regler her)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den ‎05‎-‎04‎-‎2017 at 20:57:

Var her onsdag formiddag blevet liderlig, men mit 1. valg var optaget.

Hurtigt på Iphon, og så faldt mit valg på denne dejlige 20 årig pige.

https://annoncelight.dk/showad/226002

Blev overrasket da døren blev åbnet.

Havde ikke læst at hun var 175 cm høj..+ høje hæle.  men dem tog hun straks af..

Rigtig lækker pige.. så valgte at fortsætte..

Aftalte det forskellige, betalte, bad og så begyndte Nelly..

Striptease lige foran mig, hvor frækt, legede med sig selv, mens  klæderne faldt.

Langsomt tvang hun mig ned på madrassen, overskrævs over mit hoved, samtidig med hun legede med sig selv.

Så sænkede hun understellet, og et dejligt slikke akt, både for og bag begyndte,

Vejrtrækningen og små gisp samt andre nydelseslyde kom frem..

Langsomt gled Nelly, med  D brysterne i mit hoved, mum  sutte og slik indbydende, rent guf,,,,, længere ned , en rigtig Body To Body, samtidig med dejlige tungekys...

Fortsatte så med et dejligt Blow, for derefter  en kort, men heftig ridetur. i den dejlige saftige  sprække, her var jeg nød til at stoppe hende..

Vi afsluttede i en skøn 69, med udløsning i Mund/ansigt/bryst...

Lidt aftørring, småsnakken og så en tur under bruseren..

Stort tungekys til afsked..

Knus til 20 årig Nelly, som elsker sex, er jeg ikke i tvivl om..

Nelly taler rigtig godt engelsk..

Glemte at skrive i men anmeldelse, at brysterne var hjulpet lidt på vej,,, rigtig godt arbejde, af kirugen.

De dejlige D skåls babser måtte gerne nusses, gramses, slikkes, suttes på og ikke mindst beskues..

Wov  Wov

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 12 timer siden:

Glemte at skrive i men anmeldelse, at brysterne var hjulpet lidt på vej,,, rigtig godt arbejde, af kirugen.

De dejlige D skåls babser måtte gerne nusses, gramses, slikkes, suttes på og ikke mindst beskues..

Wov  Wov

Sexeren

Ahhh træls selvom hun er virkelig smuk. Hader plastic.... :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har sendt sms, ringet ingen forbindelse til telefonen og banket på hendes dør,,,, der bliver ikke åbnet..

desværre.

Plejer ikke at komme uanmeldt, men var/er lidt nervøs for at der skulle være noget galt..

Men der er folk derinde, men hvem, ved jeg ikke..'

Annonce i Ekstrabladet i dag

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et andet telefonnummer på den lille annonce i Ekstrabladet, har nogen prøvet det?

Normalt vil man ikke indrykke en annonce I EB hvis man ikke skal bruge den, da det jo ikke ligefrem er billigt.

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sydvester skrev, for 6 timer siden:

Har vi nogen der har været ved den nye 

Jeg forsøgte at få en aftale med hende, men der var et par timers ventetid så det blev ikke til noget i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut forbi i dag. Havde bestilt en time, men da jeg så hende ændrede jeg det til 30 min. Hendes krop er virkelig marver, som i KZ-lejer tynd. Tænder på tynde piger, men det var i underkanten. Hendes ansigt, forstår godt hun gemmer det, ikke særlig pænt. Nå, det var så der  negative. Hun er en super sød pige, kysser godt og giver et virkelig godt blow! 

Kom ret hurtigt da hun var ret stram. 

Pige : 5/10

Sexen: 7(?)/10 - kom som sagt ret hurtigt.

stedet: 7/10 et værelse med en seng og sofa 

Gentagelse: nej. 

Sød pige, men ikke noget for mig udsendsmæssigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Jeg forsøgte at få en aftale med hende, men der var et par timers ventetid så det blev ikke til noget i dag.

Hello Fellow Fuckers...! :-)

Jeg var så heldig at ha' tid til at vente på "Prinsesse Bubbly" - og fik aftalt en tid kl 22.15. Bare en Quickie, eller Suck and Fuck som hun selv kalder det. 

Hun svarede hurtigt på min forespørgsel, og sagde jeg skulle skrive når jeg ankom på adressen. 

Jeg var ikke helt sikker på hvor det præcist var, så jeg kørte hjemmefra i god tid, og ankom allerede et par minutter over 22. 

Hun skrev 22.07 at hun var klar hvis jeg ville komme tidligere - jeg skrev okay, at jeg var der, og spurgte hvor jeg skulle gå hen. Hun svarede med det samme, og jeg svarer ok kl 22.09 (kunne jeg se efterfølgende)

Det har vel taget mig er minut eller 2 at komme derop fra bilen. Døren går op, hun gemmer sig bag ved den, og jeg træder ind i lejligheden      

FANTASTISK lille bitte krop. Grænsende til anorektisk - MEGET petit! Så lille at jeg kunne ha' hele hendes røv i én hånd - og jeg har ikke specielt store hænder! :-)

Jeg kommer ind, får betalt og hun siger hun straks er tilbage.. jeg begynder at klæde mig af, når lige at svare på en SMS, og så kommer hun tilbage. Med et rent lagen. Nice :-)  - Happy Daddy!

Nå... frem med gummi, hun sutter det på, og gør sig umage med at stønne ganske mekanisk og uengageret - den rejser sig halvt, men noget er galt, her... hun har ikke trukket forhuden tilbage inden hun satte gummiet på, så held og lykke til hende med at få ordentligt  gang i banditten - jeg gør hende forsigtig opmærksom på problemet, og hun er frisk - og sætter nyt på - denne gang med assistance fra undertegnede... forfra..!! Nu har hendes sutteri effekt, og snart står den rank og stærk :-) jeg forsøger at liste bh'en af hende, og hun hjælper lidt til... lidt! Så må jeg ha' min gamle krop strukket til det yderste for at forsøge at liste trussen af hende - mest for at se om hendes røv og tynde ben rent faktisk bare var clipset fast til overkroppen, og måske ville rulle ud over kanten af madrassen hvis jeg pillede trussen af hende! Til min store overraskelse blev de sgu hængende på tøsen, og jeg forsøgte at få fissen i øjesyn! Den var fin. MEGET fin! Rørte ganske blidt ved den, og fik en længere forklaring om at den var meget følsom, og netop vokset for et par dage siden... jeg var blid og nænsom, og spurgte pænt om jeg måtte smage på den... det måtte jeg gerne - mums! Så efter lidt slikkeri, retter jeg mig op, og jo jo... den stod sgu endnu, og hun spurgte straks om jeg ville kneppe hende - ja sagde jeg - hvordan spurgte hun... bare bliv liggende på ryggen, og vip benene op, så jeg kan se din røv (den ER så lille at den er svær at få øje på) 

inden jeg når at få sparkparkeret min pik op i den der lille bitte fisse, kigger hun lige over på natbordet, og siger så det største turn-off i verden... Du har et minut tilbage! Jeg kiggede selv lige over på uret - den var 22.24!!(?)

Anyways - jeg VILLE ha' tømt krudtkammeret, så jeg møvede den ind, og tænkte så må jeg jo se at få hende kneppet!! Over stok og sten  - ikke meget tid til at nyde makrellen, kunne dog høre hende i det fjerne stønne av og uh og ih... men Sorry søster lagkage... jeg kom for st blive tømt!!! 

Ca  et minut efter kunne jeg trække min rygende og dampende pik til mig igen... mission (im)possible fuldført!! Hun fik sæden! BANG!

Efterrationaliseringen:

Med mine begrænsede matematiske evner kan jeg dog godt regne ud at jeg som udgangspukt har fået mindre end et kvarter som aftalt  - og i det knappe kvarter nåede jeg at betale, klæde mig af, sende sms - det har nok også taget i hvertfald et par minutter.. det er lidt ærgerligt, for JEG syns hun var lækker! Kroppen fantastisk, hvis man er til små nips - og hun er en lille bitte smule skeløjet... Sexy i min verden - men det er jo smag og behag! 

Men men men.. jeg kommer ikke igen - bryder mig ikke om at hænge i en klokkesnor, og slet ikke når man ikke får de fulde 15 minutter i sengen !

- måske skyldes det hele også at klokken var mange, fissen var blevet bange, og hun sikkert har haft en lang dag på ryggen... men så må hun hellere sige nej tak til sent besøg, end at levere et amputeret knald!

Håber faktisk at andre der besøger bubbles her i dagtimerne kan korekse mig i andre anmeldelser - for jeg syns faktisk hun var ret lækker - så jeg håber på en enlig svale med stækkede vinger her, og at hun leverer top præstationer de næste dage..... så KAN det være jeg må revurdere - og vende tilbage igen :-)

Det var lige mine 50 cent! 

/P

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedal666 skrev, for 25 minutter siden:

Hello Fellow Fuckers...! :-)

Jeg var så heldig at ha' tid til at vente på "Prinsesse Bubbly" - og fik aftalt en tid kl 22.15. Bare en Quickie, eller Suck and Fuck som hun selv kalder det. 

Hun svarede hurtigt på min forespørgsel, og sagde jeg skulle skrive når jeg ankom på adressen. 

Jeg var ikke helt sikker på hvor det præcist var, så jeg kørte hjemmefra i god tid, og ankom allerede et par minutter over 22. 

Hun skrev 22.07 at hun var klar hvis jeg ville komme tidligere - jeg skrev okay, at jeg var der, og spurgte hvor jeg skulle gå hen. Hun svarede med det samme, og jeg svarer ok kl 22.09 (kunne jeg se efterfølgende)

Det har vel taget mig er minut eller 2 at komme derop fra bilen. Døren går op, hun gemmer sig bag ved den, og jeg træder ind i lejligheden      

FANTASTISK lille bitte krop. Grænsende til anorektisk - MEGET petit! Så lille at jeg kunne ha' hele hendes røv i én hånd - og jeg har ikke specielt store hænder! :-)

Jeg kommer ind, får betalt og hun siger hun straks er tilbage.. jeg begynder at klæde mig af, når lige at svare på en SMS, og så kommer hun tilbage. Med et rent lagen. Nice :-)  - Happy Daddy!

Nå... frem med gummi, hun sutter det på, og gør sig umage med at stønne ganske mekanisk og uengageret - den rejser sig halvt, men noget er galt, her... hun har ikke trukket forhuden tilbage inden hun satte gummiet på, så held og lykke til hende med at få ordentligt  gang i banditten - jeg gør hende forsigtig opmærksom på problemet, og hun er frisk - og sætter nyt på - denne gang med assistance fra undertegnede... forfra..!! Nu har hendes sutteri effekt, og snart står den rank og stærk :-) jeg forsøger at liste bh'en af hende, og hun hjælper lidt til... lidt! Så må jeg ha' min gamle krop strukket til det yderste for at forsøge at liste trussen af hende - mest for at se om hendes røv og tynde ben rent faktisk bare var clipset fast til overkroppen, og måske ville rulle ud over kanten af madrassen hvis jeg pillede trussen af hende! Til min store overraskelse blev de sgu hængende på tøsen, og jeg forsøgte at få fissen i øjesyn! Den var fin. MEGET fin! Rørte ganske blidt ved den, og fik en længere forklaring om at den var meget følsom, og netop vokset for et par dage siden... jeg var blid og nænsom, og spurgte pænt om jeg måtte smage på den... det måtte jeg gerne - mums! Så efter lidt slikkeri, retter jeg mig op, og jo jo... den stod sgu endnu, og hun spurgte straks om jeg ville kneppe hende - ja sagde jeg - hvordan spurgte hun... bare bliv liggende på ryggen, og vip benene op, så jeg kan se din røv (den ER så lille at den er svær at få øje på) 

inden jeg når at få sparkparkeret min pik op i den der lille bitte fisse, kigger hun lige over på natbordet, og siger så det største turn-off i verden... Du har et minut tilbage! Jeg kiggede selv lige over på uret - den var 22.24!!(?)

Anyways - jeg VILLE ha' tømt krudtkammeret, så jeg møvede den ind, og tænkte så må jeg jo se at få hende kneppet!! Over stok og sten  - ikke meget tid til at nyde makrellen, kunne dog høre hende i det fjerne stønne av og uh og ih... men Sorry søster lagkage... jeg kom for st blive tømt!!! 

Ca  et minut efter kunne jeg trække min rygende og dampende pik til mig igen... mission (im)possible fuldført!! Hun fik sæden! BANG!

Efterrationaliseringen:

Med mine begrænsede matematiske evner kan jeg dog godt regne ud at jeg som udgangspukt har fået mindre end et kvarter som aftalt  - og i det knappe kvarter nåede jeg at betale, klæde mig af, sende sms - det har nok også taget i hvertfald et par minutter.. det er lidt ærgerligt, for JEG syns hun var lækker! Kroppen fantastisk, hvis man er til små nips - og hun er en lille bitte smule skeløjet... Sexy i min verden - men det er jo smag og behag! 

Men men men.. jeg kommer ikke igen - bryder mig ikke om at hænge i en klokkesnor, og slet ikke når man ikke får de fulde 15 minutter i sengen !

- måske skyldes det hele også at klokken var mange, fissen var blevet bange, og hun sikkert har haft en lang dag på ryggen... men så må hun hellere sige nej tak til sent besøg, end at levere et amputeret knald!

Håber faktisk at andre der besøger bubbles her i dagtimerne kan korekse mig i andre anmeldelser - for jeg syns faktisk hun var ret lækker - så jeg håber på en enlig svale med stækkede vinger her, og at hun leverer top præstationer de næste dage..... så KAN det være jeg må revurdere - og vende tilbage igen :-)

Det var lige mine 50 cent! 

/P

Kan godt li' indlæg som dette....Velbeskrevet så man får en fin indsigt i sagerne, uden dog at være en hel knaldroman....og ikke mindst med lidt humor. Thums up! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

Kan godt li' indlæg som dette....Velbeskrevet så man får en fin indsigt i sagerne, uden dog at være en hel knaldroman....og ikke mindst med lidt humor. Thums up! :-P

Enig, men pigen bør have sin egen tråd. Her gør den anmeldelse jo ikke megen nytte.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej,

Nelly fortalte mig, at hun ville fra Torsdag i sidste uge hvor jeg var der, være der 5 dage frem, også vil hun nok tage til københavn, det glemte jeg vidst lige at fortælle jer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...