Hop til indhold
Romantikeren

Hvad skal en glædespige kunne?

Recommended Posts

Egentlig er tråden noget vrøvl.

Hvad den ene kan lide, kan den anden ikke fordrage, så der findes næppe en fællesnævner.

Skulle jeg på ren ego-basis nævne noget, så måtte det blive "god kemi". Man kan eventuelt læse videre på mine gamle anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 25 minutter siden:

Egentlig er tråden noget vrøvl.

Hvad den ene kan lide, kan den anden ikke fordrage, så der findes næppe en fællesnævner.

Skulle jeg på ren ego-basis nævne noget, så måtte det blive "god kemi". Man kan eventuelt læse videre på mine gamle anmeldelser.

Meget enig B.X.

Skulle jeg kalde det noget ville jeg sige:

" Hun skal gerne kunne give dig valuta for de penge du utvivlsomt betaler til hende"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Meget enig B.X.

Skulle jeg kalde det noget ville jeg sige:

" Hun skal gerne kunne give dig valuta for de penge du utvivlsomt betaler til hende"

 

Jo, men din sidste sætning er jo også meget generel og siger i virkeligheden ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jo, men din sidste sætning er jo også meget generel og siger i virkeligheden ikke noget.

Enig, igen B.X., men det er ikke så let og ligetil, for det er mennesker vi taler om.

Sætter man pris på et BJ - ja så vil det være, at  hun er ekstra god til det.

Sætter man ikke selv pris på noget - ja så sætter hun sgu sikker heller ikke pris på en.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indlevelse, situationsfornemmelse, fræk tankegang, ultra sexet krop og tøj/sko. Og ikke mindst kunne li' sit job. My 5 cent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 25 minutter siden:

Enig, igen B.X., men det er ikke så let og ligetil, for det er mennesker vi taler om.

Nej, netop derfor jeg skrev

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Åben og imødekommende 

Nysgerrig /interesseret i andre mennesker 

Serviceminded og ikke alt for sart anlagt

Humor

Ben i næsen og kunne sige fra

Selvtillid 

God skuespiller ;)

Ikke berøringsangst (også i overført betydning, man skal have det fint med at være tæt på andre, både fysisk og psykisk) 

Og selvfølgelig, en stor seksuel appetit og frækt sind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun skal først og fremmest ELSKE at være på arbejde. 

Levererer varme, nærvær & omsorg

have situationsfornemmelse :) 

imødekommende og have begge ben på jorden 

nysgerrig og kunne lide at udforske 

velplejet, velduftende & velsmagende. 

Dog må hun gerne have en lille smule beskidt tankegang ;)  

hun skal være frisk og veloplagt på hendes vagt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Borende X skrev, den 1/4/2017 at 00:15:

Egentlig er tråden noget vrøvl.

Hvad den ene kan lide, kan den anden ikke fordrage, så der findes næppe en fællesnævner.

Skulle jeg på ren ego-basis nævne noget, så måtte det blive "god kemi". Man kan eventuelt læse videre på mine gamle anmeldelser.

Jeg synes at den her tråd er både fin og relevant, bare man holder sig til det basale, såsom være velplejet og troværdig.

Og i min optik skal en GP'er være istand til at hjælpe en gæst til en god oplevelse, hvor alle parter kan se sig selv og hinanden i øjnene bagefter.

Det kræver at hun er tilstrækkelig  moden og afklaret omkring sine ydelser , egne og gæsten seksuelle grænser og ikke mindst empatisk.

Så kan man meget belejligt spørge: hvad skal vi mand fjolser kunne nør vi besøger en GP ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...