Hop til indhold
BdsmPar

Rough'N'Soft part 3 (3 piger 5 timer)

Recommended Posts

Jeg er personligt ved at blive rigtig glad for dette tema, og derfor har jeg i et par uger prøvet at stable endnu et på benene. Det er hermed lykkedes og jeg kan præsentere 3 super frække og lækre tøser, der alle tænder lige så meget på dette som os andre :) Der er 2 gengangere og 1 spritny :)

Den mørke soft tøs er med for 3. gang :)

Den unge pige fra jylland fra første Rough’n’Soft med store silikonebryster er også med igen :)

Den nye kvinde der præsenteres er en vaskeægte beskidt rough MILF i midten af 30’erne. Flot krop og dirty mind. Hun elsker at blive fremvist, taget med magt verbalt og fysisk, mundknep og deepthroat og generelt blive kneppet hårdt og af flere mænd.

 

Den soft’e mørke pige: Hun er til blid deepthroat/mundknep pga yderst følsom gagreflex. Blide smæk og alm lækker sex. Hun tænder på at blive slikket og leget med. Hun tager som udgangspunkt kun sperm udover bryster/krop. Hun er en lille petit mørk skønhed med ungpige bryster, lækre skamlæber og dryppende våd også.

Den soft’e pige med silikonebryster: Hun er til blid deepthroat/mundknep pga yderst følsom gagreflex. Blide smæk og alm lækker sex samt at blive kneppet hårdt også. Hun er anal begynder men forsøger gerne. Hun elsker sperm og vil meget gerne have det i munden og sluge. Hun er blindfoldet.

Den rough’e kvinde: Hun varmes op af KG og når først hun er varm er hendes grænser små. Dette er hendes første GB og hun onanerer allerede til tanken om flere mænd om hende, mundknep, blive behandlet som en ejendom uden rettigheder og kneppes hårdt. Også ny i anal men forsøger også gerne. Elsker også sperm.

 

Alle pigerne er som altid danske og tænder på dette setup.

Setuppet:

15    Rough varmes op af KG (Show så at sige ;) )

15.30    Rough

16        Da rough ønsker at opleve mange mænd om hende, er hun på alene lidt længere tid end normalt.

16.30    en kort drikkepause til rough

17        Soft silikone & rough

17.30    Soft silikone

18        Soft silikone & Soft mørk

18.30    Soft silikone & Soft mørk

19        Soft mørk

19.30    Soft mørk

20        Slut

Note: Rough er nok med hele arrangementet igennem. Men vi vurderer lige hvor kvæstet hun er når hendes tid officielt løber ud. Men hun er rendyrket slavetøs og måske hun bliver bundet fast et sted og bliver inddraget hist og pist igennem arrangementet.

 

LÆS!: Der er mulighed for at starte GB på 2 tidspunkter. 15 - 20 ELLER 17 - 22. Skriv gerne hvilken mulighed der passer dig bedst.

 

Pris uanset om man kan 2 eller 5 timer: 2.000kr

 

Dato: Lørdag 8 april fra 15 - 20 eller 17 - 22.

Sted: Frederiksberg

 

Tilmelding på [email protected] - og send gerne dit eronavn som link. Har ofte problemer med at søge på jeres navne, så direkte link er at foretrække :)Dem jeg kender behøver ikke besværes med dette :)

Billeder er på vej :)

Husk også at Cille og Laura er centrum for GB i morgen lørdag 1/4 :)

 

Redigeret af BdsmPar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiden på lørdag bliver 15 - 20 og her kommer billederne af rough-kvinden :)

Der er stadig pladser! Sexes vi? Det tror jeg nok vi gør ;)

PART_1490904379628 (1).jpg

PART_1490904438865 (1).jpg

PART_1490904503867 (1).jpg

PART_1490904534288 (1).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...