Hop til indhold
Randersmand

hamburg club besøg

Recommended Posts

til sommer (om et par måneder) skal vi en flok på 9 fyre en tur til hamburg og enten i fkk eller flatrate.

er der nogen der log kan hjælpe med en overblik over hvad der er i området? (vi er i bil)

og evt lidt oversigt på de forskellige klubber så som:

1.hvad koster entré

2. hvad koster pigerne.

3.hvor mange piger på stedet

4. hvad koster ekstra 

5.ulempe ved denne klub

6. fordele ved denne klub

 

jeg vil nok komme med nogle opfølgningen spørgsmål så jeg kan fine helt ud af hvilket koncept og klub jeg skal lokke drengen med på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 3 minutter siden:

til sommer (om et par måneder) skal vi en flok på 9 fyre en tur til hamburg og enten i fkk eller flatrate.

er der nogen der log kan hjælpe med en overblik over hvad der er i området? (vi er i bil)

og evt lidt oversigt på de forskellige klubber så som:

1.hvad koster entré

2. hvad koster pigerne.

3.hvor mange piger på stedet

4. hvad koster ekstra 

5.ulempe ved denne klub

6. fordele ved denne klub

For ikke at gøre oplysningerne alt for forvirrende, synes jeg I skal koncentrere jer om:

1. Flattrate: Fantasy Lounge: entre 100/120 (2 x 50/60)- 6 - 10 piger og alkoholfrie drinks includeret ad libitum, regn dog med kort tid på rum, men ellers er budgettet fast.

2. FKK; Saunaclub Harmony: entre € 50,-? - piger € 50/½ time + evt. extras, pigerne er søde og tiltrækkende - men det løber hurtigt op

 

Der findes selvfølgelig andre klubber, som kan besøges, hvis man er til lidt mere spændene (læs varierende) oplevelser - men de 2 steder nævnt ovenfor er for førstegangsbesøgende de mest træfsikre mht. at få gode oplevelser.

Søg flere oplysninger i div. tråde om de forskellige klubber - der findes der mere udførlig information.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På harmony er prisen pr. 30 min 60 euro og ikke 50 som JS skriver.

Hvis i kommer 5 eller flere på samme tid så har harmony tidliger kørt med lidt rabat på entréen ( ved ikke om det stadig er sådan, men det kan da ikke skade at spørge.)

Alt efter hvilken dag i ugen i vælger kan i forvente mellem 15 og 35 piger på harmony. Torsdag til lørdag er normalt de dage med flest piger, men også de dage med flest mænd. ( er sikker på at det samme er gældende på fantasy, og her er antallet af piger mindre end på harmony ). Det kan derfor være en god ide ikke at ankomme alt for sent på dagen da det er om aftenen / natten der ofte er flest gæster.

Det er svært at sige hvad er godt og skidt, for de ting jeg ligger vægt på er måske ikke de samme som dig. Men var det mig der skulle afsted med så mange venner, så ville jeg vælge Harmony. Ja det er dyrer, men jeg mener også man får tilsvarende mere for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 11 minutter siden:

Men var det mig der skulle afsted med så mange venner, så ville jeg vælge Harmony. Ja det er dyrer, men jeg mener også man får tilsvarende mere for pengene.

Det ville jeg nu ikke sige, men er man kun afsted nogle få gange om året - og her er det sikkert første gang for flere af gutterne + har kassen, så ville jeg også vælge Harmony, da oplevelsen af bare at opleve flotte, nøgne og villige piger, der vil flirte og knalde nu og her uden så megen forstillelse - er så meget større end de hjemlige diskotekstøser.

 

På Fantasy kræver det ofte at man kender lidt mere til gamet og at man stiller krav til pigerne, for at få en god oplevelse - men det kan nemt give bagslag og man bliver betegnet som en besværlig kunde, pigerne så vil forsøge at undgå - men jeg har da prøvet at være sammen med op til 10 piger på en aften - og det ville jo koste en formue på Harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden:

Det ville jeg nu ikke sige, men er man kun afsted nogle få gange om året - og her er det sikkert første gang for flere af gutterne + har kassen, så ville jeg også vælge Harmony, da oplevelsen af bare at opleve flotte, nøgne og villige piger, der vil flirte og knalde nu og her uden så megen forstillelse - er så meget større end de hjemlige diskotekstøser.

 

På Fantasy kræver det ofte at man kender lidt mere til gamet og at man stiller krav til pigerne, for at få en god oplevelse - men det kan nemt give bagslag og man bliver betegnet som en besværlig kunde, pigerne så vil forsøge at undgå - men jeg har da prøvet at være sammen med op til 10 piger på en aften - og det ville jo koste en formue på Harmony.

Læs nu hvad jeg skriver, og hvad t s skriver. 

Du er jo som altid farvet af hvad der er bedst for dig og kun dig. 

De kommer 9 mand. Du skriver selv at der max er 10 piger på fantasy. Husk der ofte er et par piger som ikke lige er ens type. (jeg ved at du selv er pænt kritisk når det kommer til pigerne ) læg der til at der også er andre gæster i klubben. 

Hvor stor tror du selv chancen er for at hver af dem får 10 ture?

Mit svar vil stadig være at med så mange afsted sammen vil harmony være det bedste valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 1 minut siden:

Hvor stor tror du selv chancen er for at hver af dem får 10 ture?

Det ved jeg ikke, men jeg fik faktisk 10 ture en aften, hvor der ud på aftenen virkelig var fyldt op - men jeg fik det fleste ture, inden det væltede ind - men selv om der var godt fyldt op, var det stadig muligt at få ture, da nogle af mændene var fulde eller mest kom for at føre sig frem med vennerne - men der var så måske 10 piger den aften og de lavede en del GangBangs. Men normalt får jeg altid min. 5 ture på Fantasy - er der så også hele dagen, indtil ca. kl. 24, hvor pigerne begynder at være trætte og der kommer gæster, jeg synes er lidt trælse.

Men jeg har flere gange siddet næsten ene mand med 7 - 8 piger, indtil 20 - 21 tiden, hvor der begynder at komme lidt flere gæster og efter 22 går det helt galt - så om der kom 10 mand høj til åbningen, så ville de sagtens kunne få så hatten passer - forudsat, at de ikke er for kritiske og tilbageholdende mht. at kontakte og flirte lidt med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi forventer at det er en lørdag aften vi skal være der.

jeg er kommet frem til at klubberne i Hamborg er Atmos,Harmony, Babylon og fantasy. har jeg ret i det? eller er der flere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 11 minutter siden:

vi forventer at det er en lørdag aften vi skal være der.

jeg er kommet frem til at klubberne i Hamborg er Atmos,Harmony, Babylon og fantasy. har jeg ret i det? eller er der flere? 

Det er de 4 mest kendte klubber. Og de er alle blevet anmeldt på EG. 

Der er også Flat 99 og Romeo. Har ikke selv været på disse klubber, og jeg har også kun hørt dårligt om Romeo fra andre.

Det er sikkert flere men så er vi nok mere overe i noget GB eller swinger klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 30/3/2017 at 09:05:

Det ville jeg nu ikke sige, men er man kun afsted nogle få gange om året - og her er det sikkert første gang for flere af gutterne + har kassen, så ville jeg også vælge Harmony, da oplevelsen af bare at opleve flotte, nøgne og villige piger, der vil flirte og knalde nu og her uden så megen forstillelse - er så meget større end de hjemlige diskotekstøser.

 

På Fantasy kræver det ofte at man kender lidt mere til gamet og at man stiller krav til pigerne, for at få en god oplevelse - men det kan nemt give bagslag og man bliver betegnet som en besværlig kunde, pigerne så vil forsøge at undgå - men jeg har da prøvet at være sammen med op til 10 piger på en aften - og det ville jo koste en formue på Harmony.

ØV! Jern, da fører du med en tur. To gange har jeg nået 9 ture, det var da stedet hed Optasia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 6 timer siden:

ØV! Jern, da fører du med en tur. To gange har jeg nået 9 ture, det var da stedet hed Optasia.

Ja, dengang havde jeg også 5 på en gang - og for at komme på 10, havde jeg en enkelt med 2 på en gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, lige et lille indspark herfra, de andre er klart mere erfaret da jeg kun har været på babylon og atmos. Når I nu kommer 9 gutter på én gang går jeg ud fra det også vil betyde meget for jer at kunne sidde sammen og drikke en øl, på det område vil jeg mene Babylon vinder stort, da der er gode sofa og bar plads muligheder. På atmos vil det blive noget crowded og jeg tvivler på at i overhovedet vil kunne sidde sammen hverken i deres stue eller bar, måske kun inde i spisesalen. Harmony skal jeg ikke kunne svare på.

Hvad angår servicen, har jeg erfaret at atmos er langt bedre end babylon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nej, det er yderst få piger fra Atmos man kan finde på nettet, selvom næsten alle kan leges med på hotel, hvis man vil betale prisen. Nogle enkelte er eller har været tilknyttet en bureau. Du kan jo prøve om du kan finde hende på en af siderne i Tyskland.

Hun er noget af en Bimbo og skal holdes i kort snor, ellers laver hun numre med prisen. Aftal alt på forhånd også prisen og tiden i skal kneppe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 9/4/2017 at 01:57:

hvis nu man fortrækker piger med store silicone babyer og læber. masser af tatoveringer og make up. altså bimbo barbie piger. hvor er det så bedst 

Prøv Harmony om fredagen, før ægteparret med den store pung ligger beslag på dem alle ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 9/4/2017 at 01:57:

hvis nu man fortrækker piger med store silicone babyer og læber. masser af tatoveringer og make up. altså bimbo barbie piger. hvor er det så bedst 

Mia på harmony 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Prøv Harmony om fredagen, før ægteparret med den store pung ligger beslag på dem alle ;-)

Hvad er det for en historie omkring et ægtepar, noget vi må høre mere om, det lyder spøjst, overvejer selv at tage på Harmony en fredag, men det er måske ikke så smart :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er det for en historie omkring et ægtepar, noget vi må høre mere om, det lyder spøjst, overvejer selv at tage på Harmony en fredag, men det er måske ikke så smart :-)

Der kommer på nogle fredage et par hvor manden vel er omring 60+ år. Og kvinden noget yngre. Hun har rigtig mange tatoveringer. Parret kan godt li at tage flere piger med på værelset på en gang. Det er som regel piger der også er tatoveret eller piger som er dullet godt op med plastik. Pigerne skal give oralsex til både kvinden og manden i baren før de kommer med oven på. Har hørt at pigerne også skal være villige til at have sex med andre piger i klubben. ( dette er dog ikke noget jeg selv har set, da det foregår på værelset.)

Det er ikke alle pigerne på harmony der har lyst til at gå med parret. Men blandt de piger der er ok med det er det meget eftertragtet at komme med på rum. Da det er mange penge. Pigen får betaling for at være sammen med manden, kvinden og for at være sammen med en anden pige/piger i klubben. Så betalingen er på mindst 180 euro pr halve time pr pige. 

 

 

 

Om det er en god ide at komme på en fredag? Ja det syntes jeg det er. Pigerne er nøgne om fredagen. Og det er jo ikke alle fredage dette par kommer. Og selv om de så skulle være der den dag så ligger de kun beslag på 4-5 piger i et par timer. Der er som regel mange piger på harmony i weekenderne. Har oplevet op til 37piger på samme tid. Og ikke under 20 fordelt over hele dagen.

Der ud over er der en del af de piger der gerne går med parret. Som jeg aldrig ville gå med, da det også er de piger der hele tiden plager om mere salg. Eller har et dårligt ry i klubben. ( dette er dog min personlige holdning til disse piger, og andre vil muligvis finde dem attraktive og få en god service ved dem.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 54 minutter siden:

Pigerne skal give oralsex til både kvinden og manden i baren før de kommer med oven på.

Er det som regel ikke i rummet foran baren?

Jeg har ikke selv set det foregå, men kun set manden komme ud derfra og så slå badekåben omkring sig.

Kwassi2 skrev, for 57 minutter siden:

manden vel er omring 60+ år. Og kvinden noget yngre

Jeg vil nok vurdere manden til at være omkring 70, medens kvinde er mere udefinerbar, da der kan være foretaget en del kosmestisk - men 50+ er nok ikke urealistisk.

Kwassi2 skrev, for 59 minutter siden:

betalingen er på mindst 180 euro pr halve time pr pige. 

Ja, men foregår nok i Krugerrand - eller guldstykker, som de har i en lille rød taske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden:

Er det som regel ikke i rummet foran baren?

Jeg har ikke selv set det foregå, men kun set manden komme ud derfra og så slå badekåben omkring sig.

 

Har set det i baren og i rummet med spilleautomater. 

Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

 

Ja, men foregår nok i Krugerrand - eller guldstykker, som de har i en lille rød taske.

Har overhørt nogle af pigerne tale sammen inde i bioen efter de var på rum med paret. Og der blev talt om euro. Og det var de store sedeler de talte om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ok, har set det med parret et par gange og forstår nu bedre det mylder der er omkring dem - jeg vil nu ikke vurdere manden til at være mere end sidst i 50'erne. Nogle få af pigerne gider ikke bruge tid på parret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

opsummering. ...

klubberne der er i spil er fantasy lounge, the babelon, Atmos og harmony. og vi kommer en lørdag aften

 

Fantasy lounge

1.hvad koster entré

60€

2. hvad koster pigerne

60€ ad adlibitum max 20 min af gangen

3.hvor mange piger på stedet

Ca. 10-12 piger en lørdag

4. hvad koster ekstra 

?

5.ulempe ved denne klub

kun 20 minutter af gangen. og dårlig buffet 

6. fordele ved denne klub

knald alt det du vil til en billig pris

 

 

The babelon 

1.hvad koster entré

60€

2. hvad koster pigerne

60€ for en halv time

3.hvor mange piger på stedet

? en lørdag

4. hvad koster ekstra 

?

5.ulempe ved denne klub

?

6. fordele ved denne klub

stor og flot klub med gode muligheder for at sidde sammen. god buffet 

 

 

Atmos

1.hvad koster entré

60€

2. hvad koster pigerne

60€ for en halv time

3.hvor mange piger på stedet

? en lørdag

4. hvad koster ekstra 

?

5.ulempe ved denne klub

kan være svært at sidde 9 sammen

snak om tyveri fra skabe

6. fordele ved denne klub

stor og flot klub. god buffet

 

 

Harmony

1.hvad koster entré

50€

2. hvad koster pigerne

60€ for en halv time

3.hvor mange piger på stedet

? en lørdag

4. hvad koster ekstra 

?

5.ulempe ved denne klub

uden for Hamborg 

6. fordele ved denne klub

stor og flot klub med gode muligheder for at sidde sammen. god buffet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...