Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Bee holder ferie nu i en mdr. Men bare rolig, der er kommet afløser på, I kan møde Nim som er 30 år, med en figur som på 20 år, hun er lige kommet fra Thailand, så vær sød ved hende. 

 

Hilsen

Giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle fik i går besøgt Nim , en  lille lækker sag. Hun giver en fantastisk massage , men var lige ved at forregne mig ,da jeg altid er blevet spurgt om ekstra, men det gjorde hun ikke .

Jeg spurgte så selv da hun sagde tak for i dag ,hun gav så ca. 15 min. ekstra  med blovjob og handjob , i alt ca 75 min. for 1000kr. det var i overkanten men ok.  Det lykkedes mig ikke at få alt tøjet pillet af hende , men det bliver ikke noget problem når vi har tid nok kunne jeg forstå på hende , jeg tror også man kan få alt , hvis man har pengepungen i orden.

Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, den 5/4/2017 at 12:44:

Og af hvem

Vil jeg også gerne vide, snakkede med Nim idag, og hun gir altså "kun"HJ og ikke bj. 

 En fantastisk sød pige, der kun er her 1 mdr. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 39 minutter siden:

Jeg mener Hvad kan man få af bee er det hele eller Hvad 

Du kan få en meget god massage og hvis du vil have mere, henter hun en anden, Bee selv gør ikke noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 4 timer siden:

Blovjob med gummi ingen problem med Nim  , man kan få det hele med hende hvis der er kemi.

Ara

Ved ikke hvor du har været, men hverken Nim eller andre derinde giver mere end HJ. Har lige haft ringet til dem og fået det bekræftet. Med eller uden kemi, så er det ikke mere end HJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 1 time siden:

Hvad får du for at skrive det.det passer jo ikke 

Hvad mener du ikke passer? Nu har du måske også fået BJ ved Nim, for du spørger jo selv om Bee.

og hvorfor skal man få noget, for at skrive det man selv ved om stedet?

Redigeret af giganten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
giganten skrev, for 8 timer siden:

Ved ikke hvor du har været, men hverken Nim eller andre derinde giver mere end HJ. Har lige haft ringet til dem og fået det bekræftet. Med eller uden kemi, så er det ikke mere end HJ. 

Tror du at du får det korrekte svar i telefonen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Kan bekræfte at Bee ikke giver ekstra, men  med Nim kan du få det hele hvis der er kemi som jeg har skrevet før ,har fået det.

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 29/3/2017 at 17:08:

Giver hun osse massage

og evt med ekstra, sex

Var det med gummi eller Hvad og Hvornår.. Jeg har vildt meget lyst til at møde hende igen  var sammen med hende ved 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej , hvis det er Bee i spørger til kan jeg fortælle at hun kommer tilbage først i maj , men der er ikke noget at hente da hun kun giver massage, alt andet er lagt på hylden . det kan man så synes er ærgeligt ,men det er virelighed .

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...