Hop til indhold
Rejsenetværk

fetish18club.dk og andre nye sites?

Recommended Posts

Fra tid til anden er der opstået dialoger i debatter, og under anmeldelser om troværdigheden af diverse nye, også mere etablerede chat, kontakt og dating sites.

Lad os starte en tråd der samler op på hinandens erfaringer, eventuelle skepsis og forbehold, samt og det ikke mindst også anbefalinger af, og positive erfaringer med det væld af sites, mainstream, såvel som de mere niche orienterede sites som popper op, nogen forgår, andre består.

I min optik af særlig interesse, at vi får priser og vilkår frem i lyset, før vi behøver at oprette os som bruger.

På Annoncelight.dk har de en afdeling for hjemmesider:

Websites

https://annoncelight.dk/websites

Her kommer der fra tid til anden nogle nye tjenester.

Senest nu denne:

fetishclub18.dk

https://fetish18.club/#

Den ser jo for en umiddelbar betragtning vældig interessant ud, men jeg gider simpelthen ikke at oprette mig, for at kunne finde ud af alt det som jeg ønsker at vide, uden at jeg behøver at oprette mig.

Der står tillokkende:

join for free

Under registrering bliver du ikke klogere på hvad, der nok koster?

Er der nogen der bruger sitet, og kan fortælle hvad det koster, for at få udbytte af den, og om de mener at det er pengene værd.

Er der vilkår, som at du kan sende pm gratis, men ikke læse svar uden at betale, og hvad man ellers støder på af udsagn fra folk der prøver nye muligheder af, og som i nogle tilfælde ender med at ærgre sig, og blive frustrerede af at prøve nye tilbud af?

Eller er det hele mon et skidegodt tilbud til pengene, men det hele gemmer sig bag den oprettelse, og det er mig så inderligt imod som potentiel forbruger.

Jeg betaler gerne rette pris for rette udbytte, men jeg gider ikke at lege Sherlock Holmes for at finde ud af om det er værd at prøve af.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...