Hop til indhold
Gungner

Buttplug til hunde

Recommended Posts

Kan man ikke få buttplugs til hunde. Jeg er træt af at fjerne hundelorte fra mit fortorv.

Fik hunden en prop i røven kunne ejeren tømme kræet hjemme, så vi andre kunne slippe for at rydde op efter egoisterne.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer har også hørt om en som brugte gaffatape på tæverne, når de var i løbetid. Dermed kunne hanhunden ikke pare dem. Dette er lige som det forslag dyremishandling.

Derudover skal man ikke lade lorten blive liggende på fortovet. Den kan nemt opsamles med påse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi hunde skal have lov til at skide udendørs hvor vi har lyst (det kan godt tage en rum tid at finde det helt rigtige sted).........det er ham/hende i den anden ende af snoren der et svin hvis de lader lorten ligge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hunde er nogle forfærdelige nogle....

De er fantastiske at ligge i arm med...

De hører altid på en, når man er trist og giver et slik på kinden når man græder....

De opmundre på plejehjemmet blandt de ældre, som pludselig har en til gå at snakke med...

Børnehavehunde...

De har en fantastisk dims ude på snuden til at finde ting med, når du ikke kan finde din ting.....så kan du faktisk ringe til en hundeklub og få hjælp der.

De kan finde børn og ældre der er blevet væk....

De kan dufte et spor der er flere dage gammelt......

Ting ude i vandet...

Narko og bomber....

Jow lad os straks belønne dem med en buttplug i røven:angry:

Mit "lille hvide pus" er efter 12 år i fredags gået over "the rainbow bridge" en fantastisk ven og beskytter! :(RainbowBridgeGraphicLargecopy.jpg.6b0986861868f90da5e70a8bc66984f8.jpg

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

Kan man ikke få buttplugs til hunde. Jeg er træt af at fjerne hundelorte fra mit fortorv.

Fik hunden en prop i røven kunne ejeren tømme kræet hjemme, så vi andre kunne slippe for at rydde op efter egoisterne.

Genial humor. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Så lær dog i det mindste de køtere at lave knibeøvelser, eller bedre at gå på WC. De kan jo godt ! :D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

Så lær dog i det mindste de køtere at lave knibeøvelser, eller bedre at gå på WC. De kan jo godt ! :D:D:D

 

:D to ting mangler den dog

1) at slikke røven ren

2) at vaske poter - øv nej bruge mundskyld efter udførelse af pkt. 1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

:D to ting mangler den dog

1) at slikke røven ren

2) at vaske poter - øv nej bruge mundskyld efter udførelse af pkt. 1

Ak ja, Voice, det er jo det der adskiller de firbenede fra de tobende.

Men indrømmet, det ville have været blæret, hvis den lige trak en strimmel lokumspapir af og tørrede sig bagi og så efterfølgende steg op til vaskekummen med den automatiske vandhane og skyllede poterne.:P

En sådan film findes måske allerede derude, for dyr kan jo i modsætning til mennesker lære næsten alt.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 21 timer siden:

Ja hunde er nogle forfærdelige nogle....

De er fantastiske at ligge i arm med...

De hører altid på en, når man er trist og giver et slik på kinden når man græder....

De opmundre på plejehjemmet blandt de ældre, som pludselig har en til gå at snakke med...

Børnehavehunde...

De har en fantastisk dims ude på snuden til at finde ting med, når du ikke kan finde din ting.....så kan du faktisk ringe til en hundeklub og få hjælp der.

De kan finde børn og ældre der er blevet væk....

De kan dufte et spor der er flere dage gammelt......

Ting ude i vandet...

Narko og bomber....

Jow lad os straks belønne dem med en buttplug i røven:angry:

Mit "lille hvide pus" er efter 12 år i fredags gået over "the rainbow bridge" en fantastisk ven og beskytter! :(RainbowBridgeGraphicLargecopy.jpg.6b0986861868f90da5e70a8bc66984f8.jpg

Jammen hunde er da dejlige, jeg er bare forbandet træt af de hundelorte på mit fortorv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Gungner skrev, for 3 timer siden:

Jammen hunde er da dejlige, jeg er bare forbandet træt af de hundelorte på mit fortorv.

Ja, og har de engang lagt en lort et sted, så vender de gene tilbage til samme sted. Jeg foretrækker katte, de graver da i det mindste lorten ned.

Jeg har da kuren til de der ikke forstår det:

Finn Nørbygaard lavede engang i en sketch, det jeg efterfølgede har kaldt "hundelortenummeret"(jeg har ikke kunnet finde klippet nogensteder).

  1. Han iagttog hvilken hund og hundeejer der efterlod sig noget udenfor hans hus. Hundeejeren sagde "ka du være dygtig" inden den sked.!
  2. Så fulgte han efter dem og fandt ud af hvor de boede.
  3. Efter mørkets frembrud tog han en papirspose og samlede en god gang hømhøm´er op heri.
  4. Så anbragte han papirsposen på metalristen ved indgangsdøren til synderens hus.
  5. Posen satte han ild til og ringede så på klokken.;)

Ud kommer synderen, der får et chock over, at der er ildebrand udenfor døren og i ren refleks træder han godt og grundigt rundt i posen med sine hjemmesko. Så ku han lære det. :D:D

Prøv det, hvis alt andet svigter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja. her skider de på græsset langs fortovet. En bette skovl, og så ind i hækken med det -  It's fast and it remains invisible

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de er på græsset kan man med fordel lade det ligge. Det er altid sjovt, at se hvad der sker og.... om man bliver ramt, når lorten så at sige rammer propellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Næ...en pind i røven på alle de møj dyr af fremmede lastbil chauffører der overskider rastepladserne, det stinker af pis og lort.....hold kæft det er klamt.

Min hund skider hvor det passer den...nemmerlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Grækeren skrev, for 4 minutter siden:

Næ...en pind i røven på alle de møj dyr af fremmede lastbil chauffører der overskider rastepladserne, det stinker af pis og lort.....hold kæft det er klamt.

Min hund skider hvor det passer den...nemmerlig

Så er det da godt, at du ikke skal samle nogle af de mange sodavandsflasker chaufførerne smider fra sig - de er fulde af daggammel pis, det er næsten værre endnu - svineører.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 15 minutter siden:

Næ...en pind i røven på alle de møj dyr af fremmede lastbil chauffører der overskider rastepladserne, det stinker af pis og lort.....hold kæft det er klamt.

Min hund skider hvor det passer den...nemmerlig

Om nogle år, får vi førerfri lastbiler, så er problemet løst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Anilingus skrev, for 10 minutter siden:

Så er det da godt, at du ikke skal samle nogle af de mange sodavandsflasker chaufførerne smider fra sig - de er fulde af daggammel pis, det er næsten værre endnu - svineører.:P

Ja...har gentagende gange set disse flasker, man kunne med fordel bruge dem som buttplug på disse møj dyr så de ikke går og overskider naturen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Om nogle år, får vi førerfri lastbiler, så er problemet løst :) 

Nej, for så har chaufførerne jo ikke andet at give sig til, end netop at skide og pisse overalt og dagen lang.:P

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Grækeren skrev, for 8 minutter siden:

Ja...har gentagende gange set disse flasker, man kunne med fordel bruge dem som buttplug på disse møj dyr så de ikke går og overskider naturen.

I så fald, så skal det være de 5 & 10 liters dunke, som man også kan støde på.

Kommer de først ind - så kommer de aldrig ud, igen.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hovedsagligt en person med en stor hund der irreterer mig, han kommer næsten hver dag og hunden bruger næsten altid mit fortorv, den pisser også på mine bildæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 15 timer siden:

Det er hovedsagligt en person med en stor hund der irreterer mig, han kommer næsten hver dag og hunden bruger næsten altid mit fortorv, den pisser også på mine bildæk.

Et elhegn placeret i hundepissehøjede må kunne gøre underværker.

Skjold

der har et græsfortov, der vokser ekstra meget inde ved hækken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok; men jeg frygter for konsekvenserne. Personen jeg nævner har en kamphund i seletøj, går med vest med mærker på og mørke solbriller, han er nok medlem af en motorcykel club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har taget et billede af dem begge. Det var kun hunden der så mig.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...