Hop til indhold
Steppeulven

Nu har jeg hørt(læst) det med!!

Recommended Posts

Jeg melder dette når jeg står op i morgen og er på min pc for tror ikke det er tilladt og svine andre til sådan her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 35 minutter siden:

Det kan du tro, jeg kan. Det du skrev i aftes var uden hold i virkeligheden. Joda, gu' har jeg kneppet unge piger af og til, men hvem herinde, tror du, kan sige sig fri for det. Og mange af dem er virkeligt søde og ægte at være sammen med, modsat visse andre! Og som jeg skrev i indlægget - du af alle, med din baggrund, burde vide bedre! Og da du tidligere beskyldte mig for at være ubehøvlet, spurgte jeg hvordan og hvornår. Det svarede du sjovt nok aldrig på!

Hvad skrev jeg ord ret og hvad skrev du forinden ?

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 9 minutter siden:

Nåh, du mener dem i overgangsalderen?! Hæhæhæ.

Dette svar viser hvor led du er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 19 minutter siden:

Hvad skrev jeg ord ret og hvad skrev du forinden ?

Dette skrev jeg: 

Det er jeg eller ikke normalt, skal lige siges. Jow, det er sket et par gange, bevares, men mine præferencer er sgu piger fra 30 og op, hvilket du osse vil kunne finde ud af, hvis du søger på mit tidligere alias "chris60"! Danske Simone er min favorit, som jeg i øvrigt skal møde på lørdag! IGEN! 

Så kom ikke her med det bavl om 20-årige. Det er sket et par gange, ja, men den sidste er sgu længe siden. De er for uerfarne efter min "bog"!

Dette skrev du efterfølgende:

Venligst hold dig langt fra mig i fremtiden. Du godt nok ubehøvlet.

 

Og så så spørger jeg igen. Ubehøvlet hvordan og hvor?? Det spurgte jeg osse om i pb'en, men sjovt nok fik jeg aldrig et svar!

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 17 minutter siden:

Jeg melder dette når jeg står op i morgen og er på min pc for tror ikke det er tilladt og svine andre til sådan her. 

Øhh, nå - melder hvad! Jeg holder da en sober tone, selvom jeg skælder lidt ud! Og du er da ikke svinet til, som du kalder det - du har blot fået lidt forsøg på moralsk opdragelse.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...