Hop til indhold
the wall

Ny smuk thai hos wadee, randers.

Recommended Posts

Hejsa thailovers. Jeg fik lige en sms fra Wadee i Vestergade, Randers. Sjovt nok, da jeg ikke har været der siden Ann sluttede i januar.. Men never mind - der er kommet en ny pige til sex og hele fuldpakken, fik jeg at vide. Uopfordret fik jeg osse tilsendt et foto af hende. En petit pige med et par aldeles velformede bryster - lidt store endda, men ser ikke ud til at være hjulpet på vej. Meget kønt ansigt og langt sort hår, som de jo næsten alle har. ;-) Hun er lige ankommet i dag, og jeg blev spurgt, om jeg vil være den første. :-) Det rækker økonomien dog ikke til før fredag, men jeg fik en special price, som gælder på fredag. Absolut under normal pris for thai'er for en time. Så hun skal godt nok prøves! ;-)  Hvilken pris det er, siger jeg ikke, men i må jo selv se, hvad hun byder for hvor meget/lidt! Hehe.Åbningstiderne skal i nok regne med er den samme som før, dvs. ?-19/20. Med mindre andet evt. senere kan aftales - det fik jeg ikke lige spurgt om.

Go' vind drenge!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funnydick skrev, for 6 minutter siden:

Vil du ikke sende billedet på min mail [email protected] skal til Randers på torsdag så kunne det jo godt være at hun skulle besøges

Nej, det vil være et tillidsbrud, synes jeg. Jeg ved jo ikke om det er blevet sendt til andre end mig. Men kontakt stedet selv. Nummeret, der blev benyttet til mig er 91977990. Det var dog ikke pigen selv, der skrev og sendte det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Anmeldelsen" i denne tråd har ikke meget med en anmeldelse at gøre (eftersom man helt åbenlyst ikke har besøgt pigen)

the wall skulle nok hellere have købt en annonce her på sitet til at fortælle om pigen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 timer siden:

"Anmeldelsen" i denne tråd har ikke meget med en anmeldelse at gøre (eftersom man helt åbenlyst ikke har besøgt pigen)

the wall skulle nok hellere have købt en annonce her på sitet til at fortælle om pigen ;) 

Og hvad mener du så med det?? Jeg reklamerer ikke for denne pige, som jeg rigtigt nok ikke har besøgt endnu, men oplyser thai - interesserede om, at der er kommet en ny pige i dag. Det er sgu da interessant for dem, der har været der før at vide, at den foregående pige er smuttet og at der nu er en ny!

Del dette indlæg


Link til indlæg
the wall skrev, for 2 minutter siden:

Og hvad mener du så med det?? Jeg reklamerer ikke for denne pige, som jeg rigtigt nok ikke har besøgt endnu, men oplyser thai - interesserede om, at der er kommet en ny pige i dag. Det er sgu da interessant for dem, der har været der før at vide, at den foregående pige er smuttet og at der nu er en ny!

Og hvordan tror du der ville se ud her i forum hvis der lige skulle oplyses om hver gang der kom en ny pige et sted? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

Og hvordan tror du der ville se ud her i forum hvis der lige skulle oplyses om hver gang der kom en ny pige et sted? :roll:

De skifter faktisk kun ud hver 3. måned, som deres visum tillader, så det bliver nok ikke "overbefolket" med oplysninger. Men ellers kan du jo bare holde dig væk, hvis du ikke er tilfreds!

Del dette indlæg


Link til indlæg
the wall skrev, for 36 minutter siden:

De skifter faktisk kun ud hver 3. måned, som deres visum tillader, så det bliver nok ikke "overbefolket" med oplysninger. Men ellers kan du jo bare holde dig væk, hvis du ikke er tilfreds!

Godaw mand øskeskaft! Hvor mange thai steder er der ikke alene i Jylland? Forestil dig at alle steder lige skulle fortælle om den "nye besætning" hver 3. måned - så ville det godt nok blive svært at finde frem til egentlige anmeldelser i det her forum ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 6 minutter siden:

Godaw mand øskeskaft! Hvor mange thai steder er der ikke alene i Jylland? Forestil dig at alle steder lige skulle fortælle om den "nye besætning" hver 3. måned - så ville det godt nok blive svært at finde frem til egentlige anmeldelser i det her forum ;) 

Nåda, man bliver nemt sur, åbenbart! Nu er det jo sådan, at hvis vi ikke skriver det under "anmeldelser", så kommer det under "efterlysninger" - er det bedre? Så vrimler det ind der. Eller synes du, vi skal skrive det ind under "generelt"? Det er jo heller ikke alle thai-steder, der overhovedet bliver omtalt, så vidt jeg kan se! Så du overlever nok, mon ikke! Ellers kan du jo, som sagt, bare holde dig væk.

Redigeret af the wall

Del dette indlæg


Link til indlæg
the wall skrev, for 1 minut siden:

Nåda, man bliver nemt sur, åbenbart! Nu er det jo sådan, at hvis vi ikke skriver det under "anmeldelser", så kommer det under "efterlysninger" - er det bedre? Så vrimler det ind der. Eller synes du, vi skal skrive det ind under "generelt"? Det er jo heller ikke alle thai-steder, der overhovedet bliver omtalt, så vidt jeg kan se!

Er skam ikke sur :) 

Men min holdning er at anmeldelser ene og alene bør gælde piger som man HAR BESØGT ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Er skam ikke sur :) 

Men min holdning er at anmeldelser ene og alene bør gælde piger som man HAR BESØGT ;) 

Jamen det mener du så bare. Så må moderator jo så gøre noget ved det, hvis han/hun ikke mener, det er i orden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan fortælle at jeg har besøgt pigen !!

flere gange hun er på stedet meget kort

hun er en meget dejlig pige store bryster lavet !!!

hun er rigtig god med sin krop hvor man mærker hun nyder at tilfredsstille en mand. Jeg har også været så heldig at få analt.

har faktisk også haft hende privat med en god kammerat men der er en anden snak. 

God vind 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...