Hop til indhold
TheVoice

Slave event

Recommended Posts

DominaS skrev, 1 time siden:

Så lige meget hvor meget Jeg nyder det gode vejr er Jeg ikke til at mine events bliver gjort til genstand for morskab. Beklager hvis vi har forskelig humor !

Du skal være velkommen til at anmelde tråden, og få den slettet - Det har jeg intet imod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Du skal være velkommen til at anmelde tråden, og få den slettet - Det har jeg intet imod. 

Nej det behøves ikke. Det er nu ikke det der går Mig på. Jeg er så vant til at vaniljefolkene ikke forstår vores side af universet . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DominaS skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er så vant til at vaniljefolkene ikke forstår vores side af universet . 

Jeg har hæng ud her på EG en del år, og tidligere på Venuslogen - Det er nu mit helhedsindtryk at i store træk er der såmænd både tolerance og respekt for forskellige seksuelle præferencer. 

Men på trods af forskellig tilgang til tråden, så velkommen til, kan se du er ganske ny. 

Med venlig hilsen

TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har hæng ud her på EG en del år, og tidligere på Venuslogen - Det er nu mit helhedsindtryk at i store træk er der såmænd både tolerance og respekt for forskellige seksuelle præferencer. 

Men på trods af forskellig tilgang til tråden, så velkommen til, kan se du er ganske ny. 

Med venlig hilsen

TheVoice

Man behøver ikke læse særligt lang tid i sektionen for BDSM herinde for at finde tåbelige kommentarer når folk anmelder eller efterlyser . Så skal der altid lige komme en dumsmart bemærkning eller undrende kommentar til folks lyster . 

Det sker sjovt nok aldrig når der er nogen der efterlyser eller anmelder "kæresteoplevelse" med en pige. Hvis man råbte op om hvor tåbeligt at tro at en mand forestiller sig kærestefølelse for penge osv. Så ville man blive kastet ud på røv og albuer herinde fra. Men kommentarer og at gøre grin med os fra BDSM verdenen . Det er helt ok!

Del dette indlæg

Link til indlæg
DominaS skrev, for 22 timer siden:

Det sker sjovt nok aldrig når der er nogen der efterlyser eller anmelder "kæresteoplevelse" med en pige. Hvis man råbte op om hvor tåbeligt at tro at en mand forestiller sig kærestefølelse for penge osv. Så ville man blive kastet ud på røv og albuer herinde fra. Men kommentarer og at gøre grin med os fra BDSM verdenen . Det er helt ok!

Det sker skam også der der laves sjov med det, eller nogen indikere at det er nogle naive skvat osv. Men i det store billede er det ihvertfald mit indtryk af der er fin respekt for forskellige præferencer. 

Med hensyn til at få karantæne eller blive smidt ud, er det ej heller mit indtryk at der er et mønster, således at man kan skrive hvad man lyster bare det omhandler alt andet end GFE. Man kan altid diskuttere om det var nok til en karantæne eller for lidt, men jeg synes det fremgår tydeligt, at det handler om uanstændig optræden, brug mod regler eller bedrag og ikke om seksuelle præferencer, når der uddeles karantæne

Del dette indlæg

Link til indlæg
DominaS skrev, for 23 timer siden:

Man behøver ikke læse særligt lang tid i sektionen for BDSM herinde for at finde tåbelige kommentarer når folk anmelder eller efterlyser . Så skal der altid lige komme en dumsmart bemærkning eller undrende kommentar til folks lyster . 

Du virker en smule sur og bitter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Du virker en smule sur og bitter. 

Ingenlunde. Men det er nok din opfattelse fordi vi ikke deler humor. Jeg må til gengæld sige at dine kommentarer i denne tråd er komplet ligegyldige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DominaS skrev, for 6 timer siden:

Ingenlunde. Men det er nok din opfattelse fordi vi ikke deler humor. Jeg må til gengæld sige at dine kommentarer i denne tråd er komplet ligegyldige. 

Jeg kan så vende den om - der kommer ikke så meget positivt fra dig. 

Men du er måske trådt i karakter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må desværre aflyse arrangementet.  Jeg blev ramt af et anfald af arbejdsglæde - Haven er ordnet, der er gjort rent m.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære The Voice

Jamen når nu du har glattet gulvene og malet, skal vi så ikke holde en fest hos dig? :-P

"Smækkeparty?" :D

Så kan du jo med al den arbejdsiver, du har, begynde forfra igen bagefter?:D

Redigeret af Lady Cherie
blindhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden:

Kære The Voice

Jamen når nu du har glattet gulvene og malet, skal vi så ikke holde en fest hos dig? :-P

"Smækkeparty?" :D

Så kan du jo med al den arbejdsiver, du har, begynde forfra igen bagefter?:D

Så skal det være et sommerparty efter konceptet smæk foregår udenfor og "anstændig" opførelse indenfor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...