Hop til indhold
J93

Danske Nickie Petit - fantastisk lysten lille frækkert.

Recommended Posts

Guest Pj773
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Er dét lidt det samme, som at det bliver til den tid hvor "der er to torsdage i én uge"? :D

Ja eller grønt snevejr ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonasP skrev, for 6 timer siden:

Fandt lige dette:

Hæhæ. Jeg har fået en aftale med hende i Herning næste uge. Prisen?? Aner det ikke, det glemte jeg at spørge om. Who cares, så længe hun er lige så sød og dejlig, som på phonen! Og det kan det jo tyde på, hun er, efter meldingerne her! Glæder mig! Tak for tippet til Fotografen og for linket fra Funktionæren! ;-) Er sjovt nok ikke rendt på hende tidligere i annonce virvaret. Men efter vores kommunikation, så er hun et must meet! :-) Og den aftale er i hus!

Jeg var dog nok heller ikke "hoppet på" den annonce alligevel, hvis ikke d'herrer havde gjort opmærksom på den. Den er lidt....kedelig(?) Ikke texten, men fotos? Hm, never mind - jeg skal til Herning den 1.6. ;-)

 

Helt rigtigt er det ikke

Hvor fandt du den? Hvem er fotografen og funktionæren :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 5/24/2017 at 11:37:

Hvor fandt du den? Hvem er fotografen og funktionæren :huh:

Har du prøvet at søge på de navne, "bare mig"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonasP skrev, den 24. maj 2017 at 18:27:

Fandt det i en anden traad fra chefen.

Jeg satte ind fra den traad

Den omhandler jo så TYDELIGT en Freja 160 cm og hvad 50 kg og lyse lokker. Det er vist nok ikke mig og hvis det er så bliver jeg bare i det her kadaver.. Der ser man hvor godt nogen læser lektien inden de tilmelder sig til kurset.. Det var en intern joke. 

:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 3 minutter siden:

Hehe gjorde jeg faktisk lige efter jeg spørger efter det:lol:

Haha - jamen så er alt jo godt! :-)  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 12 minutter siden:

Haha - jamen så er alt jo godt! :-)  :-) 

Men hvem er du så, Nicky? Jo, jeg har skam læst en del af anmeldelserne, og det ser jo godt ud. ;-) Men jeg er ny her og "scanner"  forum igennem og kommenterer hist og pist. .Jeg er desværre(?) ikke novice med købepiger! Men jeg har så oplevet, at det godt nok kan være kostbart, men ikke uden fornøjelse - for begge endda! Wow! Så går arrangementet sgu da op i en højere enhed! :-) Gensidig respekt og tagen hensyn. Så "kører" det ofte! Har du det oss sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 26. maj 2017 at 18:15:

Men hvem er du så, Nicky? Jo, jeg har skam læst en del af anmeldelserne, og det ser jo godt ud. ;-) Men jeg er ny her og "scanner"  forum igennem og kommenterer hist og pist. .Jeg er desværre(?) ikke novice med købepiger! Men jeg har så oplevet, at det godt nok kan være kostbart, men ikke uden fornøjelse - for begge endda! Wow! Så går arrangementet sgu da op i en højere enhed! :-) Gensidig respekt og tagen hensyn. Så "kører" det ofte! Har du det oss sådan?

Ja det er det rette udgangspunkt for mig. Gensidig respekt! 

Men det er ofte at accept om at man ikke kan komme igennem hos en person så må man opgive og komme videre. ;) 

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...