Hop til indhold
Bandit45(Vejle)

Sygeplejersken Kolding

Recommended Posts

Guest White hunter

Det første foto er da tydeligt kopieret, det ses hvis du følger linket.......

WH

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 26/3/2017 at 09:07:

hvorfor skriver du det , der er ingen sammenhæng imellem hendes foto og de du henviser til 

Forstår ikke du ikke kan se sammenhænget. Det første link viser at billede nr 11 er det første billede på Bramdrupdams profil, det næste link viser at billede nr 16 er det samme som Brandrupdams billede nr 2, så forstår ikke lige du ikke kan se sammenhænget i det ????????

Som jheg ser sammenhænget så er ingen af de to billeder hun bruger på  hendes profil hendes egne, da de begge er hugget ude på nettet (med mindre hun altså er russer og englænder på samme tid..og nåå ja dansker også.

https://annoncelight.dk/showad/224737

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, den 26/3/2017 at 22:06:

Det første foto er da tydeligt kopieret, det ses hvis du følger linket.......

WH

Også nr 2 link viser tydeligt at billede nr 16 er det samme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 26/3/2017 at 09:07:

hvorfor skriver du det , der er ingen sammenhæng imellem hendes foto og de du henviser til 

Kan godt være du synes jeg blander mig meget, men tror da også at du har fundet ud af at stalke ret godt. Læg mærke til det ikke er mig der henvender mig til ting du skriver, men udelukkende dig der åbenbart har fundet en syndebuk, du absolut skal kommentere på hver gang du ser jeg har skrevet et sted. det er aldrig mig der kommenterer på dine indlæg, men besvarer dem udelukkende hver gang du skal ind og skrive noget negativt du nu har fundet jeg har skrevet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Også nr 2 link viser tydeligt at billede nr 16 er det samme ;-)

ja nu kan jeg faktisk godt se det ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...