Hop til indhold
Rejsenetværk

Tråd med de skøreste annoncer på Aannoncelight.dk

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 40 minutter siden:

Altid dejligt, som kvinde at blive degraderet til et stykke kød, et onaniredskab for tabermænd. :D

"Hej frække :P
Jeg er en pæn fyr som tænder på noget nyt kød..kun til piger/kvinder 
Go solid pik.."

https://annoncelight.dk/showad/222209

Haha ja spøjs annonce, men synes nu hans pik er meget pæn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Altid dejligt, som kvinde at blive degraderet til et stykke kød, et onaniredskab for tabermænd. :D

Vi er vel alle et stykke kød i bund og grund - nogle mere møre og velsmagende, end andre.;) 

Men, som bekendt, bliver man naturligvis, hvad man spiser :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
DK fyr 34 skrev, for 32 minutter siden:

I denne er det billederne der undrer mig :huh: - Specielt billede nr. 2 (hvad ser I liggende på bordet? )

https://annoncelight.dk/showad/215580

En pakke cigaretter, en plasticpose med cigarethylstre – sikkert til hjemmerul, samt en blå ting som kunne ligne en pumpe, skruetrækker, limbeholder eller lignende og noget “fnuller” helt til højre” – sikkert noget tobaksrester.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 8 minutter siden:

En pakke cigaretter, en plasticpose med cigarethylstre – sikkert til hjemmerul, samt en blå ting som kunne ligne en pumpe, skruetrækker, limbeholder eller lignende og noget “fnuller” helt til højre” – sikkert noget tobaksrester.

Ok jeg ser det samme men tænkte om den blå "ting" kunne være en kanyle? I så fald ikke det mest indbydende at have med på et billede i en annonce :) (men det er nok bare mig der ser spøgelser ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Ok jeg ser det samme men tænkte om den blå "ting" kunne være en kanyle? I så fald ikke det mest indbydende at have med på et billede i en annonce :) (men det er nok bare mig der ser spøgelser ;) )

Det ligner ikke umiddelbart et "Bo Bedre hjem" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Nej jeg tror ikke det er en kanyle, de ser normalt ikke sådan ud – jeg har tidligere brugt dem en del da jeg brugte e-cigaretter og blandede væske selv – de er super gode til præcis opmåling af væsker.

Men jeg er i øvrigt enig med dig at den slags rod skal da ikke med på et billede hvor man skal sælge sig selv :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahhhh men kan det så ikke være en slags kanyle/pumpe til netop det? Tænker at tobak osv. fylder jo ret meget på billederne i forvejen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Ahhhh men kan det så ikke være en slags kanyle/pumpe til netop det? Tænker at tobak osv. fylder jo ret meget på billederne i forvejen :)

Nej det syndes jeg ikke det ligner – faktisk når jeg nu tænker over det kan det godt ligne en tinsuger som man bruger når man lodder elektronik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 8 minutter siden:

Nej det syndes jeg ikke det ligner – faktisk når jeg nu tænker over det kan det godt ligne en tinsuger som man bruger når man lodder elektronik.

Ja måske, men den slags har jeg ikke forstand på :) jeg ser bare spøgelser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Ja måske, men den slags har jeg ikke forstand på :) jeg ser bare spøgelser :D

Det er bare et af de billeder som virkelig hører hjemme i denne tråd – alt er kikset :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Nu kan jeg ikke lige finde annoncen, men der er pigebarn der tilbyder mf, dog må man ikke komme i munden eller hovedet på hende:huh:

Hun har vist ikke helt styr på sine akronymer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 15 minutter siden:

Nu kan jeg ikke lige finde annoncen, men der er pigebarn der tilbyder mf, dog må man ikke komme i munden eller hovedet på hende:huh:

Hun har vist ikke helt styr på sine akronymer :D

Haha den var god :)  Har også set flere uge piger i starten af 20'erne der skriver at de er MILF. Er en MILF ikke normalt lidt ældre end det ? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu en annonce, jeg synes fortjener at komme med :D

https://annoncelight.dk/showad/222254

What the actual fuck.. :D

En mand i fast forhold, ønsker simpelthen at få lov at gøre en fremmed kvinde gravid!

Om han har tænkt sig at betale for seancen, meldes der intet ud om.

Fremtiden for barnet, børnepenge osv. kommer han heller ikke ind på ;)

Der er selvfølgelig den mulighed, at han også tænder på at overvære en abort senere hen.. :huh:

Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, den 12/6/2017 at 23:06:

Vi er vel alle et stykke kød i bund og grund - nogle mere møre og velsmagende, end andre.;) 

Men, som bekendt, bliver man naturligvis, hvad man spiser :P:D

Et kig i spejlet pt og ja du har helt ret A :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, for 15 timer siden:

Et kig i spejlet pt og ja du har helt ret A :lol:

Husk at spejlet altid viser det sande billede...

MEN, at den der betragter det, der er i spejlet, muligvis har en anden opfattelse af spejlbilledet...:)

Hvad jeg hidtil har set af dig i dit spejl her på EG, har vist mig en smuk og voksen kvinde - om du er mør og velsmagende ved jeg ikke (endnu)...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Husk at spejlet altid viser det sande billede...

MEN, at den der betragter det, der er i spejlet, muligvis har en anden opfattelse af spejlbilledet...:)

Hvad jeg hidtil har set af dig i dit spejl her på EG, har vist mig en smuk og voksen kvinde - om du er mør og velsmagende ved jeg ikke (endnu)...:P

Jeg ser godt nok ud lige pånær formen foran som ligner en kvinde nok i 5 måned haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...