Guest Jessie Skrevet 19. Marts, 2017 Åh...jeg er SÅ spændt....Det kan man faktisk godt være selvom man er gp. JEG HAR ALDRIG.....og det er ganske sandt -haft en trekant med en anden kvinde før. Jeg har prøvet at være sammen med to mænd, men aldrig leget to kvinder og en mand...... Ved bare det bliver godt..... Jeg er sgu lige så spændt som et barn til juleaften..... Sarah har lovet at være sød ved mig....men vi bliver helt sikkert slemme sammen med vores "mand"..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camfyr5700 156 Skrevet 19. Marts, 2017 God fornøjelse. Det skal nok blive spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 19. Marts, 2017 @Jessie Å det lyder fedt !! der vel nok nogle tusind herinde der gerne ville være med go fornøjelse JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2017 Mig, sød???? Aldrig i livet, det bliver da så drivende frækt;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 20. Marts, 2017 Vi ser frem til en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor_mand 50 Skrevet 20. Marts, 2017 Den skal jeg nok komme med i løbet af de næste par timer! Det blev mig der løb med æren af at "klippe snoren" til Jessies trekant debut Og jeg kan garantere for at de 5 stjerner/hjertet er hjemme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camfyr5700 156 Skrevet 20. Marts, 2017 Stor_mand skrev, 1 time siden: Den skal jeg nok komme med i løbet af de næste par timer! Det blev mig der løb med æren af at "klippe snoren" til Jessies trekant debut Og jeg kan garantere for at de 5 stjerner/hjertet er hjemme Heldige rad! Ser frem til din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg