Hop til indhold
Claus81

Amatørkvinde søges

Recommended Posts

Jeg forbinder nu mere amatørkvinde med en GP der kun lejlighedsvis modtager gæster, samt at antallet er begrænset. Men bortset fra det, forstår jeg ikke hvorfor man ikke bruger lidt flere ord på at fortælle hvad man søger, og gør sig selv lidt attraktiv. Men det er åbentbart normen, for den slags efterlysningerne ses jo ofte

Del dette indlæg


Link til indlæg

smiler li der masser af amatørkviner her inde bare kig  og læst ,hva de skriver , hvis en mand også er til unge Q er han et svind smiler det er ikke så pro .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 2 timer siden:

smiler li der masser af amatørkviner her inde bare kig  og læst ,hva de skriver , hvis en mand også er til unge Q er han et svind smiler det er ikke så pro .

 

Du var ikke længe om at finde et net med en anden IP adresse, og så få oprettet dig igen. Mon ikke bare du skulle tage det som en mand og komme videre. Det er jo nok ikke verdens undergang, at blive kaldt en gammel gris eller lignende, fordi man dyrker sex med kvinder hvor der en rimelig stor aldersforskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 19. mar. 2017 at 01:55:

Prøv at gå en tur i byen :)

Til din information, amatører gør det gratis og det er ikke her du finder dem :)

 

I min optik er en amatør en der ikke lever af det. Denne snak har vi vidst haft en tråd om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

I min optik er en amatør en der ikke lever af det. Denne snak har vi vidst haft en tråd om. 

Det har vi nok, det er en af mine standart bemærkninger når folk efterspørger amatører.

Jeg er helt uenig med dig, har man en gang taget penge for sex er ens amatørdage overstået, i min optik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 16 minutter siden:

Det har vi nok, det er en af mine standart bemærkninger når folk efterspørger amatører.

Jeg er helt uenig med dig, har man en gang taget penge for sex er ens amatørdage overstået, i min optik :)

Hvad er man så, hvis man ikke har leget andet end med 1 i 40 dage ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 12 minutter siden:

har man en gang taget penge for sex er ens amatørdage overstået,

Jeg ved ikke hvor du har fundet den definition henne? - Svarer jo nogenlunde til at sige, at fordi man en gang har modtaget lidt penge af en kammerat for at skrue lidt i hans bil - så er man ikke længere hobbymekaniker :shock:

Synes derimod sådan en udtalelse fortæller ret meget om dine holdninger til piger generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er man så, hvis man ikke har leget andet end med 1 i 40 dage ? :lol:

Seksuelt underernæret  

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Hvad er man så, hvis man ikke har leget andet end med 1 i 40 dage ? :lol:

Altså, hvis man får penge for det er ordet måske " holdt elskerinde / konkubine ". Det var et MEGET almindeligt begreb for bare 150 år siden, at velhavne mænd havde en sådan.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, Lige nu:

Altså, hvis man får penge for det er ordet måske " holdt elskerinde / konkubine ". Det var et MEGET almindeligt begreb for bare 150 år siden, at velhavne mænd havde en sådan.

 

Super og det jeg helt tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke hvor du har fundet den definition henne? - Svarer jo nogenlunde til at sige, at fordi man en gang har modtaget lidt penge af en kammerat for at skrue lidt i hans bil - så er man ikke længere hobbymekaniker :shock:

Synes derimod sådan en udtalelse fortæller ret meget om dine holdninger til piger generelt.

Helt generelt elsker jeg piger. Allerhøjest elsker jeg dem der arbejder.

Jeg kan godt se dit mekanikerargument, alligevel synes jeg der er en lillebitte udefinerbar forskel...... :P

Lad mig nu hygge mig med at drille folk lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ingen grund til at ændre betydningen af "Amatør pige".  Det er selvfølgelig ikke skarpt defineret, hvor mange gæster man må have, eller hvor mange penge der må tjenes. Men ordet blev faktisk ofte brug på Venuslogen om de glædespiger der typisk lavede lidt hobby privat/Diskret, Mange mænd kunne godt lide tanken om, at denne her pige kun modtog få særligt udvalgte - Hvad de så gjorde i virkeligheden er en anden snak.

Så hvis man læser trådoplægget korrekt, og trådopretter er bekendt med den mest udbredte betydning, så burde alle vide, at der mod betaling søges en kvinde der mod betaling vil forkæle ham seksuelt.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... Nå jeg må vist hellere komme med min version. Det er jo min tråd.... En amatørkvinde i mine øjne er en der ikke har dette erhverv som primær job. Findes der mon sådan en her???? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claus81 skrev, for 14 minutter siden:

Hmm... Nå jeg må vist hellere komme med min version. Det er jo min tråd.... En amatørkvinde i mine øjne er en der ikke har dette erhverv som primær job. Findes der mon sådan en her???? :)

Der findes en del. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claus81 skrev, for 11 timer siden:

Hmm... Nå jeg må vist hellere komme med min version. Det er jo min tråd.... En amatørkvinde i mine øjne er en der ikke har dette erhverv som primær job. Findes der mon sådan en her???? :)

Du må meget undskylde, Claus, men det at være kvinde er ikke et erhverv.

Det, du søger, er ikke en amatørkvinde, men en kvinde, der sælger sex på amatørbasis. 


Du definerer det ret bredt. Du søger en, der har en anden hovedindtægtskilde. Med den brede definition, tror jeg sagtens du kan finde én her eller på sugardaters.dk.


Jeg har selv kendt et par stykker, der kun solgte sex lejlighedsvis, når de manglede penge. De fandt deres kunder i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claus81 skrev, for 13 timer siden:

Hmm... Nå jeg må vist hellere komme med min version. Det er jo min tråd.... En amatørkvinde i mine øjne er en der ikke har dette erhverv som primær job. Findes der mon sådan en her???? :)

Så en pige, der har fire vagter pr måned på et bordel er amatør? ;-) 

Jeg tror nu at de fleste piger har andet arbejde eller studier ved siden af, i en eller anden grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...