Hop til indhold

Udelandske gper

Featured Replies

Skrevet

Hvor tit besøger i udelandske ift til danske? Har de danske overtaget eller de billigere og eksotiske udelandske gper?

Skrevet

Danska piger och ibland en Thai jag känner väl.   

Skrevet

Ved ikke hvis de billige østpiger er lige at betragte som "eksotiske". Thaipigerne er måske lidt eksotiske, men næppe billige.

Personligt går jeg stadig på jagt i thaijunglen, selv om det er med lidt mindre energi end før. Og det har intet med eksotisme eller billige priser at gøre, men har sin grund i at det stadig er i junglen det uventede kan ske.

Den anden dag var jeg med til sådant et uventet eventyr der desværre kun egner sig til at fortælles i denne tråd:

Måske tager jeg mig sammen og skriver noget der.

Skrevet
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke hvis de billige østpiger er lige at betragte som "eksotiske". Thaipigerne er måske lidt eksotiske, men næppe billige.

Personligt går jeg stadig på jagt i thaijunglen, selv om det er med lidt mindre energi end før. Og det har intet med eksotisme eller billige priser at gøre, men har sin grund i at det stadig er i junglen det uventede kan ske.

Den anden dag var jeg med til sådant et uventet eventyr der desværre kun egner sig til at fortælles i denne tråd:

Måske tager jeg mig sammen og skriver noget der.

Jeg så lige, at Bananen var på banen, så her måtte jeg kigge ind.

Eksotisk er jo et uhåndterligt begreb, men det betyder vel grundliggende (for os) én, der ikke ligner en europæer. Det fremmede er altid spændende, og de for det meste altid smukke thaipiger, som oven i købet altid er venlige, er ofte uimodståelige.

Selv er jeg meget tiltrukket af negerpiger. Selvom jeg ikke må kalde dem det, kan de jo ikke løbe fra, at de er utroligt flotte og tiltrækkende.

Skrevet
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Selv er jeg meget tiltrukket af negerpiger. Selvom jeg ikke må kalde dem det, kan de jo ikke løbe fra, at de er utroligt flotte og tiltrækkende.

Det er de. Men voks nu op gamle mand, og lad være med at opretholde dine kolonialistprægede rettigheder. 

Skrevet
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Det er de. Men voks nu op gamle mand, og lad være med at opretholde dine kolonialistprægede rettigheder. 

Skal jeg nu sælge mine gamle khakibukser og tropehjælm? :D:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.