Hop til indhold
Yasin448

Udelandske gper

Recommended Posts

Ved ikke hvis de billige østpiger er lige at betragte som "eksotiske". Thaipigerne er måske lidt eksotiske, men næppe billige.

Personligt går jeg stadig på jagt i thaijunglen, selv om det er med lidt mindre energi end før. Og det har intet med eksotisme eller billige priser at gøre, men har sin grund i at det stadig er i junglen det uventede kan ske.

Den anden dag var jeg med til sådant et uventet eventyr der desværre kun egner sig til at fortælles i denne tråd:

Måske tager jeg mig sammen og skriver noget der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke hvis de billige østpiger er lige at betragte som "eksotiske". Thaipigerne er måske lidt eksotiske, men næppe billige.

Personligt går jeg stadig på jagt i thaijunglen, selv om det er med lidt mindre energi end før. Og det har intet med eksotisme eller billige priser at gøre, men har sin grund i at det stadig er i junglen det uventede kan ske.

Den anden dag var jeg med til sådant et uventet eventyr der desværre kun egner sig til at fortælles i denne tråd:

Måske tager jeg mig sammen og skriver noget der.

Jeg så lige, at Bananen var på banen, så her måtte jeg kigge ind.

Eksotisk er jo et uhåndterligt begreb, men det betyder vel grundliggende (for os) én, der ikke ligner en europæer. Det fremmede er altid spændende, og de for det meste altid smukke thaipiger, som oven i købet altid er venlige, er ofte uimodståelige.

Selv er jeg meget tiltrukket af negerpiger. Selvom jeg ikke må kalde dem det, kan de jo ikke løbe fra, at de er utroligt flotte og tiltrækkende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

 

Selv er jeg meget tiltrukket af negerpiger. Selvom jeg ikke må kalde dem det, kan de jo ikke løbe fra, at de er utroligt flotte og tiltrækkende.

 

Det er de. Men voks nu op gamle mand, og lad være med at opretholde dine kolonialistprægede rettigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Det er de. Men voks nu op gamle mand, og lad være med at opretholde dine kolonialistprægede rettigheder. 

Skal jeg nu sælge mine gamle khakibukser og tropehjælm? :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...