Hop til indhold
DK fyr 34

Omhyglighed eller paranoia

Recommended Posts

Faldt over denne annonce på Annonceligt i går hvor annoncøren helgarderer sig big time og kom til at tænke på hvor omhyggelige er I forud for et møde mht. sikkerhed og/eller diskretion?

Den pågældende annonce er lidt lang, men der er dog et par passager der får mig til at tænke på om man også kan være FOR omhyggelig omkring sin egen sikkerhed :huh:

"Min adresse er hemmelig og det er mit telefon nr også, så for at lave en aftale skal du sende en mail til mailen jeg har tilføjet her i annoncen og sende et billede af dig selv med et flap papir der har "stivpik2610" skrevet på den og dit nr i mailen. Når vi har en aftale bestemt og du er ankommet til adressen jeg har sendt til dig, som er lige ude for min egen dør, vil jeg komme ud og samle dig op ude for døren."

"JEG VIL HAVDE SEX UDEN KONDOM, HVAD SKAL JEG GØRE?
Angående sex uden kondom, så skal du være komplet ren og sygdoms-fri og være på P-Piller.
Du skal havde en læge erklæring med om dette at du netop er sygdoms-fri ellers er ALT sex med kondom og det kan ikke ændres på."

og særligt denne passage får mig til at tænke på om omhyggelighed/paranoia kan save den gren over man selv sidder på. Tvivler på han modtager særlig mange reelle henvendelser om at møde ham  :)

"HVAD SKER DER NÅR JEG MØDER?
Der sker ikke andet end vi hilser på hinanden og så går vi i seng og har hed sex.
Der vil være et kamera du skal hilse på og sige dit navn og at du har sex med din egen vilje og derefter vil kameraet blive slukket og taget *ud* af rummet.
Hvorfor filme den lille del? Det er for sikkerhedsmæssige grunde så en pige eller kvinde ikke kan bruge en undskyldning for at havde blive misbrugt/voldtaget i retten som skete med 3 uskyldige drenge for mindre end nogle måneder siden da de havde sex med deres klasse kammerat/veninde, så jeg tager ingen chancer.
Hvis du foretrækker at kameraet filmer det hele også når vi har sex
, kan det godt lade sig gøre."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op det var en historie   det er vist svært  at få kontakt Tak for at dele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 41 minutter siden:

Der vil være et kamera du skal hilse på og sige dit navn og at du har sex med din egen vilje og derefter vil kameraet blive slukket og taget *ud* af rummet.

hele annoncen er virkelig mærkelig men den med kameraet er noget af det underligste jeg længe har set

og rent faktisk kan han jo bagefter gøre præcis det han vil sikre sig selv imod og derefter sige "jamen det var frivilligt, ærede dommer, se selv på denne film"

jeg tror han går i seng med sin højre hånd i aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 4 minutter siden:

hele annoncen er virkelig mærkelig men den med kameraet er noget af det underligste jeg længe har set

og rent faktisk kan han jo bagefter gøre præcis det han vil sikre sig selv imod og derefter sige "jamen det var frivilligt, ærede dommer, se selv på denne film"

jeg tror han går i seng med sin højre hånd i aften

Lige præcis og det var også min første tanke.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

George Orwell "1984" - syndromet har nået DK.;)

Men det er jo også et frit land vi lever i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sachs

En service han burde overveje: en tjekliste til potentielle kunder, så de ikke i farten kommer til at overse en af hans mange betingelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vel ikke så meget andet end at sige "Manden har nogle udfordringer og er ude af trit med virkligheden". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med denne linje: "Angående sex uden kondom, så skal du være komplet ren og sygdoms-fri og være på P-Piller."
Er det manden der skal være på P-piller?

----------------------

Arh.... det er en mand der søger.... got it....

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"SØGER DU KÆRESTE?
Det er ikke formålet med denne announce, så det må jeg sige nej til.
Men hvis muligheden opstår ved et møde og kemien er korrekt, then who knows?
Jeg vil anbefale du ikke laver en aftale i håb om at jeg vil være din mand på forhånd da du muligvis vil ende med at blive skuffet.
Jeg dater kun piger jeg falder naturligt i snak med, med eventuelt samme interesser og ligne."

Jeg har på fornemmelsen at der er en masser piger/kvinder på vestegnen der bliver skuffet.

Men okay, hvis man får sig selv til at holde en lap op hvor der står stivpik2610, tage et billede af det og så sende det til en fremmedperson, så tror jeg egentlig at de ville passe meget godt sammen. kuk kuk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...