Hop til indhold
Guest Wanker

Dalya - massage i Bagsværd

Recommended Posts

Guest Wanker

Hej derude..

Ja så skulle det prøves og må sige at Dalya kan sit kram. Hun masserede med stor styrke og jeg har kunne mærke det i kroppen her på 2 dag. Kom primært for at får massage og en dejlig afslutning. Det blev til et blow uden at være den store ekspert på området var skønt.

Kunne godt lide hendes meget afslappede facon og modenhed.

Hun gjorde meget for at jeg skulle slappe af, of det var tiltrængt.

Hun vidste også hvordan hun skulle pirre. Vil sige at massagen og det pirrende og den varme olie er det som jeg kom efter. Men gik derfra super afslappet.

Hun virker som om hun kan lide sit job, og følte virkelig at hun kunne lide at forkæle. Følte næsten at blowjob gik for hurtigt, men der var nok fordi massagen of det pirrende havde været så super godt og dejligt.

Kan varmt anbefale Dalya kyndige hænder, afslappede holdning og så hendes eminente sutte teknik.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Her prøvet at finde Dalya, men finder en som jeg ikke tror er hende, der omtales. Kan nogen hjælpe med et link eller lidt flere oplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen.

Her prøvet at finde Dalya, men finder en som jeg ikke tror er hende, der omtales. Kan nogen hjælpe med et link eller lidt flere oplysninger?

Hun har faktisk en profil herinde.

Kontakt hende bare. Du vil næppe fortryde det. Ellers vil jeg gerne betale for udgiften – så sikker er jeg bemlig på en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Hun har faktisk en profil herinde.

Kontakt hende bare. Du vil næppe fortryde det. Ellers vil jeg gerne betale for udgiften – så sikker er jeg bemlig på en god oplevelse.

Det må siges at være en anbefaling! Jeg har flere gange set annoncen, men er blevet skæmt lidt væk af den avancerede prisliste og at jeg på en eller anden måde fik en illusionen af noget, der fik mig til at gå videre  – plus at billederne er modelfotos, hvilket meget ærligt oplyses – men ligner de? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 minutter siden:

Det må siges at være en anbefaling! Jeg har flere gange set annoncen, men er blevet skæmt lidt væk af den avancerede prisliste og at jeg på en eller anden måde fik en illusionen af noget, der fik mig til at gå videre  – plus at billederne er modelfotos, hvilket meget ærligt oplyses – men ligner de? ;) 

Dalya har ikke fotos af sig selv. Hun har lagt nogle, der ligner hende ganske godt kropsmæssigt: En lækker Rubens-model med store naturnødder og megen menneskelig varme. Føj dertil et flot mellemøstligt udseende – så har du et godt billede af Dalya.

Kommer du for massagen, får du fuld valuta for pengene. Kommer du også for lidt mere, og er kemien i orden, så får du også lidt mere end fuld valuta for pengene.

Ellers er min mund spærret af syv segl – medmindre du begynder at grave i mine gamle anmeldelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...