Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

er lidt ny på den her side. 

Nogen som har erfaringer med piger i København hvor man kan komme flere gange på en time? Gerne til en nogenlunde pris, de fleste skriver 2 times men nogengange er det ikke helt nok for mig :huh: 

Håber I har nogen anbefalinger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg du kan få lov til hos de fleste.

men et eller andet sted kommer du kun for udløsningen tja så klør fem meget billigere. Jeg skal ikke blande mig men til den pris synes det er en god ide at komme for en masse andet end en udløsning, nærvær, ømhed, empati alt sådan noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligefrem at gå efter at komme to gange, lyder lidt ungt og uerfarent i mine øre, men på de seriøse steder og hos de seriøse piger, vil du normalt kunne komme igen, hvis du har købt en time og kommer efter ti minutter, eller I finder en anden måde at hygge jer på. At gå efter tre udløsninger, virker helt fjollet på mig, og hvis antallet af udløsninger er dit vigtigste krav, er det billigere at bruge højre hånd eller at købe et hjælpemiddel som fx denne blowjobmaskine 

Vær opmærksom på, at branchen vrimler af useriøse piger og piger, som du ikke bør besøge. Du kan godt opleve at betale for en halv eller en hel time, og stå på gaden igen efter 10 minutter. Vær især på vagt overfor private steder med ikke-dansk talende piger.

Som nybegynder bør du lægge ud på et ordentligt og etableret bordel. Og som sexkunde har du et moralsk ansvar for at tænke dig om, når du køber sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 50+ og kunne ikke drømme om at opsøge en gp hvor jeg ikke sim minimum kan komme 2 fange på 30 min.

Det er da udløsningerne der er det gode og 2. og 3. gang er da for mig mere intense end den 1.

Så det et da dumt at holde sig tilbage for os der kan.

 

Redigeret af saxon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 16/3/2017 at 21:10:

Ligefrem at gå efter at komme to gange, lyder lidt ungt og uerfarent i mine øre, men på de seriøse steder og hos de seriøse piger, vil du normalt kunne komme igen, hvis du har købt en time og kommer efter ti minutter, eller I finder en anden måde at hygge jer på. At gå efter tre udløsninger, virker helt fjollet på mig, og hvis antallet af udløsninger er dit vigtigste krav, er det billigere at bruge højre hånd eller at købe et hjælpemiddel som fx denne blowjobmaskine 

Vær opmærksom på, at branchen vrimler af useriøse piger og piger, som du ikke bør besøge. Du kan godt opleve at betale for en halv eller en hel time, og stå på gaden igen efter 10 minutter. Vær især på vagt overfor private steder med ikke-dansk talende piger.

Som nybegynder bør du lægge ud på et ordentligt og etableret bordel. Og som sexkunde har du et moralsk ansvar for at tænke dig om, når du køber sex.

Tak for svar Finn!

Har du nogen steder som du ville anbefale, du lyder som en med god "erfaring" og tænker sig om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender nu altså også godt det der med at man 2. gang ligesom er dybere og bedre end første. Og en 3. gang er ligesom for at sætte punktum så man ved man er helt tømt de næste timer.

Men mange steder koster det ekstra, og derfor tager jeg ofte første gang kort før jeg besøger pigen. 

Vi er nok meget forskelligt indrettet, men det er da heller ikke unormalt for kvinder at de kommer flere gange i træk. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joggesv skrev, for 18 timer siden:

Tak for svar Finn!

Har du nogen steder som du ville anbefale, du lyder som en med god "erfaring" og tænker sig om :-)

Hej Joggesv

Nu kommer det jo lidt an på, hvor gammel du er, men hvis det ikke skal være de helt unge piger, så kan jeg sige at Trine Tease og  står næst på min liste. Jeg har besøgt hende før (flere gange). Samme sted kan du også roligt besøge Marlene

Men ellers vil jeg bare anbefale dig at gå på et godt bordel, med danske piger. Jeg er aldrig gået skuffet fra følgende steder:

www.mon-cherie.dk

www.cassiopeiastars.dk

www.pussygalores.dk 

www.seductiongirls.dk

Faktisk er jeg heler aldrig gået skuffet fra www.mansiongirls-cph.com men det er udelukkende udenlandske og meget professionelle piger, de er flotte, servicen er ikke dårlig, men måske mere professionel end kærlig, jeg ville ikke vælge dette sted hverken første eller anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...