Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var vest for Valby Bakke og en mødeaftale var aflyst, så jeg fik den idé at fordrive tiden med lidt kvindeligt samvær. Valget faldt på Cille Deluxe, som jeg tidligere havde overvejet at besøge, og som nu var i nærheden.

http://www.sexpiger.dk/5617

Stedet er ude på landet og som sådan diskret, og så jo alligevel ikke. De få naboer og passagerne i bybussen ved jo nok, hvad der foregår, og der holder ens bil. Muligheden for at parkere diskret lidt på afstand vil være vanskeligt her.

Stedet er ikke værd at skrive om. Når man hører, hvad pigerne betaler i leje, og man kender huspriserne ude på landet, må man undre sig over at det ikke kan gøres lidt bedre. – Men nu drejede det sig jo om Cille. Det viser sig at være en pæn, moden dame i 40erne. Hun tager sig måske lidt bedre/yngre ud på billederne end i virkeligheden, og jeg gætter også på at billederne ikke er af nyeste dato, men Cille virker både sød og frisk – og lidt fræk.

Og jeg må sige at hun leverer servicen på en måde, der i hvert fald falder i min smag. God indlevelse og behagelig sex, hvor man føler et vist nærvær. Vi når ikke niveauet for en ægte GFE-oplevelse, hertil var distancen og det rutinemæssige dog for stor, men tættere og langt bedre end gennemsnittet.

Kan anbefales!

 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
saxon skrev, for 1 time siden:

Hvad er prisniveauet?

Jeg mener at oplevelsen kostede 1.100 kr., det var for en god halv time. Stedet hedder Eventyrpigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr
saxon skrev, den 16/3/2017 at 14:49:

Hvad er prisniveauet?

21oo for en time, men hun er pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...