Hop til indhold
Xinon

Kompetent massage med afslutning

Recommended Posts

Goddag

Nu er jeg meget ny inden for massage verdenen. 

Derfor jeg søger råd hos jer herinde. 

Findes der massage steder som kan give en kompetent massage, hvor det ikke kun handler om det seksuelle.

Har fået list stiv ryg og ville være dejligt med en god massage. Og så skal det ene jo ikke nødvendigvis udelukke det andet. 

En fin "happy ending" med hånden ville være en fantastisk afslutning efter at blive trykket godt igennem. 

Men er det noget som findes eller er det drømmetænkning at det kan lade sig gøre med sådan en tur ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xinon skrev, for 7 minutter siden:

Goddag

Nu er jeg meget ny inden for massage verdenen. 

Derfor jeg søger råd hos jer herinde. 

Findes der massage steder som kan give en kompetent massage, hvor det ikke kun handler om det seksuelle.

Har fået list stiv ryg og ville være dejligt med en god massage. Og så skal det ene jo ikke nødvendigvis udelukke det andet. 

En fin "happy ending" med hånden ville være en fantastisk afslutning efter at blive trykket godt igennem. 

Men er det noget som findes eller er det drømmetænkning at det kan lade sig gøre med sådan en tur ? 

Jeg følger med her - hvis udbuddet omfatter en dansk kvinde i Kbh eller omegn, så har det stor interesse.

/T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 7 minutter siden:

Min erfaring siger mig, at det er enten eller. 

Min erfaring siger at det lader sig gøre med begge dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er også godt klar over at det koster lidt mere end et par hundrede som sådan en olieplaskeri og tovtrækning koster.

 

Måske du kan vise mig i en retning, bananas. Så jeg kan ramme plet i første forsøg i min søgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lidt i samme situation som dig.. Kroppen trængte til massage men hvis man kunne få det og samtidig en glad slutning ville det jo være perfekt.. 

Jeg faldt over anmeldelser af Dao fra Strandvejens thai massage herinde... Hun leverer top klasse massage, har styr på hvor den skal trykkes og gnubbes for at få smerter til at gå væk, og er generelt super prof... Og hendes håndarbejde som slutning er også bestemt fantastisk.. 

Resultatet er at man går derfra men en mørbanket krop som har det fantastisk efter en dags tid, og en glad og let følelse af at være blevet tømt til ug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xinon skrev, for 59 minutter siden:

Er også godt klar over at det koster lidt mere end et par hundrede som sådan en olieplaskeri og tovtrækning koster.

 

Måske du kan vise mig i en retning, bananas. Så jeg kan ramme plet i første forsøg i min søgen. 

Ja, Dao på Strandvejen er et godt bud. Og jeg synes at Nina Siambabe faktiskt er dygtig også til massagen. Hos Katin på Borups Plads kan man også være heldig med begge dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Surin i Smallegade oppe ved Ndr. fasanvej, husker ikke nr. men bus A9 mod Glostrup har stoppested lige udenfor døren. Og hos Na Na i smallegade Mener det er nr. 39

Hos pigerne på Vigerslevvej 156, kan alt lade sig gøre Kan anbefale Jenni, Linda, Sofie og Monika når hun kommer fra ferie

l

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du stikker lidt af fra "thai segmentet" så har jeg 2 gode bud;

Malle 1980 i det nord sjællandske

eller 

Dalya i Bagsværd

Begge pigerne kan du finde herinde på EG

og begge piger yder en yderst kompetent massage hvor det seksuelle er et tilvalg

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...